Archief - Ken jij Stage6 al?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DevFred

Legacy Member
PureFun zei:
Een active x media speler installeren die enkel in een browser werkt terwijl er niets mis is met normale media players ? Laatste keer dat ik checkte was het perfect mogelijk, nee zelfs de gewoonte, om divx of xvid met normale media players en juiste codec af te spelen. Op stage6 mag ik dus eerst alle ads toevoegen aan een adblocker en daarna volume verspillen aan het downloaden van een filmpje dat ik onmogelijk kan bewaren tenzij ik het zelf record en daarna encode.

Als er niks mis was met gewone media players (hoge kwaliteit met zo laag mogelijke file size = DivX) dan zou DivX nu niet bestaan, want dan zou niemand het van het begin zelfs niet gebruikt hebben.

Ads dat hoort er nu eenmaal bij, ik zelf wist dit nog eens niet, als gij ads irritant vindt investeer dan een moment in een goede ads blocker. Ik heb Kaspersky Internet Security en alle ads worden verwijderd, zelfs de space waar die ads normaal staan word op de meeste sites opgevuld met website space zodat ge niet eindigt met alle ads gewoon verwisselt met blanko space.

Dit is een hemelse site voor mij. Kwaliteit is gewoon geweldig op mijn systeem, ads geen probleem sinds ik in goede Internet security geinvesteerd heb, en de filmpjes laden direct, goede Internet connectie (Dommel).

Dus wat ik wil zeggen, het ligt aan de gebruiker of hij het aangenaam gaat vinden of niet.

Frado2005

Legacy Member
is idd goeie site, gewoon es 720p bij zoeken ingetikt, ben ferm wat trailers aant dlen :D, let op voor jullie limiet diegene die TN of BGC hebben;)
Totaal 13292 MB
Toegestaan 61440 MB
Verbruikte trafiek 21% :love:

Mégane

Legacy Member
De beeldkwaliteit maar ook de geluidskwaliteit is veel beter dan met youtube, en de streaming gaat pakker sneller. Ik ben fan :)

Mégane

Legacy Member
frado2005 zei:
is idd goeie site, gewoon es 720p bij zoeken ingetikt, ben ferm wat trailers aant dlen :D, let op voor jullie limiet diegene die TN of BGC hebben;)
Totaal 13292 MB
Toegestaan 61440 MB
Verbruikte trafiek 21% :love:

Die 720p movies streamen zonder probleem met 4mbit ADSL, maar voor 1080p met 60fps is het echt niet vooruit te branden. Maar wat een beeld en geluid :eek:

Sephiroth

Legacy Member
youtube is meer voor zever en funny stuff, da maakt nie uit ofda in goeie of slechte kwaliteit is

Frado2005

Legacy Member
ah ik save ze altijd naar pc , anders waste imo. 1080p doe ik nie echt, is beetje té groot voor paar minuten, en deze pc kan het nie echt aan :p

PureFun

Legacy Member
DevFred zei:
Ik weet dat divx, xvid en andere codes broodnodig zijn en ontkende dit ook niet in mijn post. Vandaar dat ik 'gewone media players en codecs' vermelde. Mijn commentaar doelde op de noodzaak om een active x plugin te installen terwijl het voor de gebruiker simpeler is een simpele rightclick, save as .avi link te krijgen. Maar blijkbaar is dit dlen toch ook mogelijk op stage6, + punt dus. Het kan een goede host te zijn om zelf filmpjes te uploaden, benieuwd hoe ver en snel ze zullen gaan in censuur.

Mégane

Legacy Member
Hola, 204Mb voor de 1080p teaser van Transformers, en die duurt maar 2 minuten en 8 seconden. Minimum een 15mbit lijntje nodig om dat streaming te kunnen bekijken.

sneax

Legacy Member
die hoge kwaliteit is enkel van belang voor dingen die ook in hd opgenomen zijn en worden ge-upload door mensen met een grote uploadspeed

90% van de filmkes (of meer) op youtube zijn van mensen die in een lage kwaliteit uploaden simpelweg omdat het anders te lang duurt om hun filmke te uploaden, omdat het met een cheapass camera is opgepakt, omdat die grote kwaliteit toch niet van belang is bij wat er getoont wordt etc...

stage6 vult dus enkel die overige 10%, en ik vind juist die andere 90% zo leuk op youtube

dus ik blijf bij youtube

Anoniem05

Legacy Member
nu ken ik het, merci :)


en die divxcodec (denk ik dan) duurt maar een secondje om te installeren hoor.

Raukaris

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Ik probeer nu alles te bekijken op Stage6, zowel kwaliteit van beeld als geluid staat 1000keer hoger als slowtube, google, veoh, dailymotion, ...

Enkel de search vind ik verdomd lastig met momenten :)

² Ik heb het ook van deze eerste keer gelinked gekregen :p

Licargon

Legacy Member
Minimum Rage zei:
Voor Youtube zijt ge toch ook verplicht om flash te hebben?

Stage6 is superieur aan Youtube imo. Betere kwaliteit en buffert een stuk sneller!

Ja maar flash hebt ge nog voor meer dinges nodig ;)

kzalt sebiet eens checken, ziet er itneressant uit :o

ShadesOfJae

Legacy Member
Ik geloof nooit dat iedereen plotseling gaat overschakelen van YouTube naar Stage6 hoor ..

Darth-Falcon

Legacy Member
de website op zich is heel traag bij mij, films zelf gaat wel

EternalSilence

Legacy Member
hoge kwaliteit, allemaal goed en wel, ware het niet dat bijna iederen hier met een dom limietje zit van 12gig max :/
veel kun je dan ook niet bekijken als dat allemaal in topkwaliteit is :sad:

kun je die films afhalen? downloaden van de site?

edit: de site laad bij mij traag, en er is blijkbaar geen filtering van het video's die niet meer gestreamd worden.
heb er nu al 3 die ik wil bekijken, alle 3 zijn ze niet meer beschikbaar :p

SimonL

Legacy Member
search gaat enorm traag bij mij. Gaf de vorige keer een 'wachttijd verstreken'-error.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan