DevFred
Legacy Member
PureFun zei:Een active x media speler installeren die enkel in een browser werkt terwijl er niets mis is met normale media players ? Laatste keer dat ik checkte was het perfect mogelijk, nee zelfs de gewoonte, om divx of xvid met normale media players en juiste codec af te spelen. Op stage6 mag ik dus eerst alle ads toevoegen aan een adblocker en daarna volume verspillen aan het downloaden van een filmpje dat ik onmogelijk kan bewaren tenzij ik het zelf record en daarna encode.
Als er niks mis was met gewone media players (hoge kwaliteit met zo laag mogelijke file size = DivX) dan zou DivX nu niet bestaan, want dan zou niemand het van het begin zelfs niet gebruikt hebben.
Ads dat hoort er nu eenmaal bij, ik zelf wist dit nog eens niet, als gij ads irritant vindt investeer dan een moment in een goede ads blocker. Ik heb Kaspersky Internet Security en alle ads worden verwijderd, zelfs de space waar die ads normaal staan word op de meeste sites opgevuld met website space zodat ge niet eindigt met alle ads gewoon verwisselt met blanko space.
Dit is een hemelse site voor mij. Kwaliteit is gewoon geweldig op mijn systeem, ads geen probleem sinds ik in goede Internet security geinvesteerd heb, en de filmpjes laden direct, goede Internet connectie (Dommel).
Dus wat ik wil zeggen, het ligt aan de gebruiker of hij het aangenaam gaat vinden of niet.
, let op voor jullie limiet diegene die TN of BGC hebben


.
ad: