Archief - Ken jij Stage6 al?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Siskos

Legacy Member
Opslaan gaat wel degelijk zonder recoden en bla bla bla....

Gewoon rmuisknop op de player preferences... Download... auto save ;)

Yngwie

Legacy Member
er is zelfs nog geen divx webplayer voor linux, dus ik val samen met zovele anderen blijkbaar al uit de boot van stage6

Rivers

Legacy Member
Imo werkt de website te traag en de zoekfunctie werkt onnauwkeurig, ik krijg altijd totaal andere resultaten dan het/de trefwoord(en) dat ik ingegeven had, wat ik niet aan de hand heb bij Youtube.

DevFred

Legacy Member
Rivers zei:
Imo werkt de website te traag en de zoekfunctie werkt onnauwkeurig, ik krijg altijd totaal andere resultaten dan het/de trefwoord(en) dat ik ingegeven had, wat ik niet aan de hand heb bij Youtube.

DevFred zei:
Is nog steeds Stage6 beta ;).

En de paginas laden hier snel bij mij hoor, weet niet waar jullie het over hebben. Dat search probleem met die keywords dat heb ik wel, maar de website laad praktisch direct (gebruik IE7).

Elavro

Legacy Member
ook (nog) geen limiet van afspeelduur blijkbaar en je kan downloaden zonder een speciaal programma daarvoor te hebben.

Racemaniac

Legacy Member
DevFred zei:
Als er niks mis was met gewone media players (hoge kwaliteit met zo laag mogelijke file size = DivX) dan zou DivX nu niet bestaan, want dan zou niemand het van het begin zelfs niet gebruikt hebben.

Ads dat hoort er nu eenmaal bij, ik zelf wist dit nog eens niet, als gij ads irritant vindt investeer dan een moment in een goede ads blocker. Ik heb Kaspersky Internet Security en alle ads worden verwijderd, zelfs de space waar die ads normaal staan word op de meeste sites opgevuld met website space zodat ge niet eindigt met alle ads gewoon verwisselt met blanko space.

Dit is een hemelse site voor mij. Kwaliteit is gewoon geweldig op mijn systeem, ads geen probleem sinds ik in goede Internet security geinvesteerd heb, en de filmpjes laden direct, goede Internet connectie (Dommel).

Dus wat ik wil zeggen, het ligt aan de gebruiker of hij het aangenaam gaat vinden of niet.
/STRIJK
ge kent het verschil tss een codec en een player ni eens, en komt ons uitleggen hoe alles zit ^^

zijn point was dus: wrom in godsnaam een activex (dus IE only) player plugin, als zelfs de windows mediaplayer plugin, en zowat elke andere mogelijke player plugin ook in staat is filmkes met de divx codec af te spelen.
elke player ondersteunt divx (wat een codec is, geen player, een codec kan het enkel vertalen, een player kan die vertaler gebruiken om een bestand mee af te spelen), dus wrom in godsnaam zo'n crappy
player gebruiken??

Sk8erMatty

Legacy Member
DevFred zei:
Dit filmpje is ook zeer machtig (kwaliteit/geluid) om te zien.

http://stage6.divx.com/Starcraft2/video/1248286/StarCraft2-CinematicTrailer

Probeer dat maar eens op YouTube af te spelen. Hier laad het direct, this gewoon hemels om daar kwaliteit filmpjes op te kijken.

holy sh*t :x
die kwaliteit is toch veel te ferm? :niceone: :eek:
zou wel keer willen weten hoeveel mb ik nu verdaan heb aan da kort filmpke...ma echt da beeld jong (en zeker op full screen op 1680 x 1050)

whoopie

Legacy Member
ok thanks, het werkt.

@skatermatty: ge krijgt da pas als het filmpje aan het afspelen is :)

blackman

Legacy Member
Sk8erMatty zei:
holy sh*t :x
die kwaliteit is toch veel te ferm? :niceone: :eek:
zou wel keer willen weten hoeveel mb ik nu verdaan heb aan da kort filmpke...ma echt da beeld jong (en zeker op full screen op 1680 x 1050)

², hoeveel mb groot is dat filmpje van sc2 ?Ik kan dat precies nergens vinden :) .

Stage6 zet een grote stap voorwaarts,maar met onze belachelijke downloadlimieten gaan we er "nog" niet tenvolle van kunnen genieten :( .

ChunWai.

Legacy Member
blackman zei:
², hoeveel mb groot is dat filmpje van sc2 ?Ik kan dat precies nergens vinden :) .

Stage6 zet een grote stap voorwaarts,maar met onze belachelijke downloadlimieten gaan we er "nog" niet tenvolle van kunnen genieten :( .

Start de download met Firefox en je ziet dat toch? En als het teveel is stop je de download gewoon na 5mb te downloaden fzo

DevFred

Legacy Member
Ja is nog beta, ik denk eens als alle kleine en irritante foutjes er uit zijn (zoals die keywords die op bepaalde momenten en bij bepaalde manieren niet relevant genoeg zijn) dat deze site direct YouTube omverblaast, enige probleem nu nog is dat weinig mensen er van weten.

Daarom wou ik even weten of de 9lives members er al van wisten of niet ^^.

Grote problemen die ik nu nog zie, als die er uit zijn, dat het een goddelijke website wordt:

- De kleine foutjes die nog in de beta van de website zitten
- Mensen die crappy kwaliteit videos in HD DivX converteren en niet realizeren dat slecht niet naar goed kan worden omgezet als het om videos gaat
- Mensen met slechte connectie [zowel upload als download] (o.a. De meerderheid van de Belgen, ofwel snel en crappy bandwidth, ofwel goede bandwidth en redelijke snelheid, maar niet redelijk genoeg for user friendly streaming)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan