annemieke6780
Legacy Member
moehaa! zei:Haha hetzelfde hier. Echt zo'n appart geluid waardoor dat ge direct weet dat ze iets gevangen heeft. Als de deur ofzo dan open staat zo snel mogelijk de kat tegenhouden da ze da ni mee naar binnen brengt, we hebben zo al eens een dode rat onder de kast gevonden.
Hier laat die ook altijd iets liggen, iets groen, wss de maag zoals je zegt.
Het ergste dat ze eens heeft meegebracht was een mol, niet omdat er een mol dood was maar omdat die zo ongeloofelijk hard uit haar bek stonk nadat ze die mol opgegeten had, echt niet te harden.
Ja, dat wat ze hier altijd laten liggen is ook groen. Ik ga ervan uit dat het de maag is. Geen idee wat het anders zou kunnen zijn. De lever is veel kleiner en de longen en nieren zijn met twee. Een van onze katten eet soms ook beesten voor onze ogen op. Dan hoort ge de botjes kraken
Bij ons zijn ook al dode mollen aangetroffen, maar die eten ze niet op.
Iets raars wat die van ons doen: er zijn bepaalde stukken in het gras waar ze wild van worden. Daar wrijven ze hun kop dan over en rollen heen en weer. Waarschijnlijk omdat daar een andere kat zijn geur heeft achtergelaten of zo. Super beesten toch! Ik zou niet zonder ze kunnen!
.
, echt niet te harden.
). Soit, zo nu en dan laten we die wel eens buiten in de zomer, de ene op de stoel, de andere mag los lopen in't gras. Die is toch te traag om ineens weg te zijn. 


ad: 