Doggiedog
Legacy Member
een kat kijkt graag naar buiten om zijn "territorium" te kunnen overzien. Een kat die niet naar buiten kan zal dus nog meer door een raam naar buiten kijken dan een kat die wel naar buiten mag.Hondengans zei:Wij hebben hier thuis laatst een kat uit het asiel gehaald,
maar we wonen dicht bij een grote weg, dus we lieten het niet buiten.
Nu is ze ongeveer een jaartje hier, en soms ontsnapt ze effe naar buiten,
maar ge merkt dat ze snel terug naar binnen wilt.
Wat ze mij hebben verteldis dat een kat die veel binnen
gewoon veel naar buiten moet kunnen kijken,
dus een goed plekske bij het raam ofzo,
wat ervan waar is weet ik ook niet.
Een kat is goed binnen te houden, op voorwaarde dat ge ze inderdaad genoeg speeltjes geeft, een kattenkrabpaal (tenzij ge liever hebt dattem uw zetels in stukken krabt), en kattengras (sommige katten zullen er niet echt in geïnteresseerd zijn, anderen worden er bijna gek van geluk van). De rest heeft Arifiene u verder al wel gezegd. Goed kijken hoe de kleintjes reageren wanneer ge komt kijken naar hen. De schuchteren zullen zich verstoppen, de extraverte katjes zullen naar u toe komen. Een kat te vroeg uit het nestje halen garandeert u gedragsstoornissen zoals op het ene ogenblik vriendelijk doen, ronken en u kopjes geven, en het volgende moment u krabben als een gek.
BTW Arifiene, tis erg moeilijk om de vader te kennen, vaak wordt een kattin gedekt door meerdere vaders in één paringssequentie.

. 
). Ze werken volgens hetzelfde principe als catshelter en werken zelfs dikwijls samen onder het felix-project.
Zijn er nog mensen waar dit bij voorkomt?
