Archief - jongeren zomervakanties

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Massis

Legacy Member
orez zei:
wat een reactie ...
Zoek eerst wat op hé...

Deze zomer ga ik 2 weken naar LA --> 4 sterrenhotel / all-in / vliegtickets --> 1000 EUR ... das nu ook weer zo overdreven veel nie hé ... en me ieder vakantiejob verdien je toch wel op zn minst 1000 EUR

ik héb eerst wat opgezocht, en 1000€ vind ik toch vrij veel als ge weet dat ik voor een vakantie met skikot ook all-in ga MET ne skipas voor een week MET materiaal bij nog maar 500€ betaal... 't is ofc niet the US of A , maar ik houd zoals gezegd het voorlopig liever op Europa

de reizen die ik vond voor the usa waren overigens al vlug 1500€ en meer

Ali_

Legacy Member
Gothrek zei:
ge moet mij ni geloven e :)
pacha/amnesia/etc. inkom = 50€
el divino = 30€ (is dan ook een van de kleinere)
privilege (grootste discotheek ter wereld) = 75€
wodka redbull = 12-15€
pintje = 5-7 €

dusja,das wel een pak duurder,ma ge moet wa mensen kennen daar,dan kunde overal gratis binnen :)

Het ging nie over u wel of niet geloven.
Ik wist gewoon niet dat da zo'n belachelijk hoge prijzen waren, meer dan 400 euro neem ik niet mee om te feesten.
En als ik zie hoeveel da ik opdoe aan drank, dan is het beste dat ik het niet overweeg. De grootste discotheek ter wereld wilt ge wel eens bezoeken, maar of ik daar 75 euro voor over heb :unsure:

Puppieke

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
http://www.jongerentravel.be/recrea/zomer-free-spirit.asp is misschien nog iets voor u? Soort van kamp, maar eens ge ginder zijt zijde vrij, enigste wa je moet doen is maken da ge na een week terug op de bus zit... Voor de rest is alles wel voor je geregeld zoals hotel, kan je dingen bijboeken en krijg je dikwijls korting op restaurants en uitgaansplaatsen enzo.

Vorig jaar naar Rimini geweest en vond het enorm zalig!

punkrockdude zei:
was ook aant denken om free spirit naar lacanau/mimizan ofzo te doen (heb altijd al willen leren golfsurfen en/of kitesurfen)

nadeel is enkel dat er daarvoor (kite/surf) 100 ofzo bijkomt...
vakantiewerk zal dus zeker nodig zijn als'k beetje fatsoenlijk wil gaan :D

ik vrees enkel dat als'k mij solo (beddenboeker/ vrij bed opkopen) inschrijf er toch net iets te weinig activiteiten gaan zijn en ik mij ga vervelen nu en dan . ik ben wel redelijk sociaal ma zo de eerste dag of 2 ben ik nie direct ne persoon om met wildvreemden mee vanalles te gaan doen... Ik heb overigens ook mensen nodig die mij liggen om sociaal te zijn...

nog'n nadeel is dat opstappen in mortsel is, wat dus wil zeggen dat'k eerst nog anderhalf uur onderweg ben, ma aangezien ik toch nie mag gaan als ouders ook op vakantie zijn, kunnen ze mij wel brengen :p

recrea is idd best te doen... paar jaar geleden ook gedaan...ideaal als je je ouders wilt laten geloven dat alles onder begeleiding is maar eigelijk liefst je plan wat trekt... :p
verwacht enkel ni te veel van die hotellekes want das echt het absolute minimum aan comfort. (het eten is te eten en daar is dan ook alles met gezegd ;))
Het kost al gemakkelijk 400-500€ als je daar nog iets wil doen en voor datzelfde geld kan je, als je zelf alles regelt via touroperator, in een deftig 4* hotel in turkije ofzo blijven... ;)

/edit: ben zelf toen ook naar Rimini geweest! leuke beurt met winkeltjes en enkele discotheken in de buurt, een mooi strand maar het hotel was minimaal

Sir.Killalot

Legacy Member
Puppieke zei:
recrea is idd best te doen... paar jaar geleden ook gedaan...ideaal als je je ouders wilt laten geloven dat alles onder begeleiding is maar eigelijk liefst je plan wat trekt... :p
verwacht enkel ni te veel van die hotellekes want das echt het absolute minimum aan comfort. (het eten is te eten en daar is dan ook alles met gezegd ;))
Het kost al gemakkelijk 400-500€ als je daar nog iets wil doen en voor datzelfde geld kan je, als je zelf alles regelt via touroperator, in een deftig 4* hotel in turkije ofzo blijven... ;)

/edit: ben zelf toen ook naar Rimini geweest! leuke beurt met winkeltjes en enkele discotheken in de buurt, een mooi strand maar het hotel was minimaal

Nja, het hotel was enkel voor slapen en douchen. Eten deed ik bijna niet, want dat was niet te vreten :p En waarschijnlijk kom je inderdaad goedkoper uit als je alles zelf regelt via touroperator, maar het is zoals je zegt, de ouders willen dat er nog wat controle is... En met free spirit denken ze dat, terwijl je gewoon doet wat je wilt ginder:p

Gothrek

Legacy Member
Ali_ zei:
Het ging nie over u wel of niet geloven.
Ik wist gewoon niet dat da zo'n belachelijk hoge prijzen waren, meer dan 400 euro neem ik niet mee om te feesten.
En als ik zie hoeveel da ik opdoe aan drank, dan is het beste dat ik het niet overweeg. De grootste discotheek ter wereld wilt ge wel eens bezoeken, maar of ik daar 75 euro voor over heb :unsure:

mja,de meeste mensen geloven mij ni als ik dat zeg :p
maar ibiza is gewoon,ja, uniek,qua sfeer en manier van doen kan niks daar tegen op
daar vertrekte pas naar een discotheek om 4u snachts :D

Bart Religion

Legacy Member
ik ben naar praag geweest voor een midweek en zonder night clubs en casinos had ik 500 euro opgedaan. inclusief vlucht & hotel (3 sterren)

1 euro voor een pintje van een halve liter
1 euro voor een vodka

overdreven duur spanje, mij ziede daar niet

Bart Religion

Legacy Member
mja eten en drinken. (en goedkope sigaretten, 2 euro voor een pakje +/-) hotel + vlucht was 300 euro

Griffin-Beast

Legacy Member
MJA zijn nog wel leuke groepsvakanties. Het is dat ik zelf monitor ben binnen die organisatie he ;). Reclame maken :P. Dat is wel een aanrader trouwens, bij MJA ben je monitor met leeftijdsgenoten, eigenlijk ga je gewoon gratis mee op vakantie en let je er op dat ze niet té veel drinken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan