Archief - jongeren zomervakanties

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

schep

Legacy Member
meestal kunt ge nog wel wa kiezen hoor tussen wat er nog vrij is, mr ge kunt uw eisen nie te hoog stellen ook nie he. 't is daar gewoon vlucht en ter plaatse hotelleke of zo zoeken.
Over 't algemeen zijn er meer strand- dan bergvakanties met het vliegtuig, dus ge kunt dan best uw bottines thuislaten en uw zwembroek inpakken.

Btw ik zie 't probleem nie da je veel vriendinnen hebt? :) Alleen zien da de girls onderling geen fight beginnen he ;)

Massis

Legacy Member
de meesten hebben ook wel ergens een lief zitten ;)

en alleen op vakantie met een deel meiskes dan gaan mn ouders mij gekzagen aan mn kop da'k het veilig moet doen :D

Ali_

Legacy Member
punkrockdude zei:
de meesten hebben ook wel ergens een lief zitten ;)

en alleen op vakantie met een deel meiskes dan gaan mn ouders mij gekzagen aan mn kop da'k het veilig moet doen :D

Mja tis belangerijk he.
Sevves maakte al die meisjes zwanger :s
En ik denk dat 1 ongewenste zwangerschap al erg genoeg is, wat zou da zijn als er 5 van ... kwil het nie weten

:D

Sir.Killalot

Legacy Member
http://www.jongerentravel.be/recrea/zomer-free-spirit.asp is misschien nog iets voor u? Soort van kamp, maar eens ge ginder zijt zijde vrij, enigste wa je moet doen is maken da ge na een week terug op de bus zit... Voor de rest is alles wel voor je geregeld zoals hotel, kan je dingen bijboeken en krijg je dikwijls korting op restaurants en uitgaansplaatsen enzo.

Vorig jaar naar Rimini geweest en vond het enorm zalig!

Massis

Legacy Member
was ook aant denken om free spirit naar lacanau/mimizan ofzo te doen (heb altijd al willen leren golfsurfen en/of kitesurfen)

nadeel is enkel dat er daarvoor (kite/surf) 100 ofzo bijkomt...
vakantiewerk zal dus zeker nodig zijn als'k beetje fatsoenlijk wil gaan :D

ik vrees enkel dat als'k mij solo (beddenboeker/ vrij bed opkopen) inschrijf er toch net iets te weinig activiteiten gaan zijn en ik mij ga vervelen nu en dan . ik ben wel redelijk sociaal ma zo de eerste dag of 2 ben ik nie direct ne persoon om met wildvreemden mee vanalles te gaan doen... Ik heb overigens ook mensen nodig die mij liggen om sociaal te zijn...

nog'n nadeel is dat opstappen in mortsel is, wat dus wil zeggen dat'k eerst nog anderhalf uur onderweg ben, ma aangezien ik toch nie mag gaan als ouders ook op vakantie zijn, kunnen ze mij wel brengen :p

celiske

Legacy Member
jongerentravel ga ik wrs dit jaar eens uitproberen met groepje vrienden, begin augustus naar Lloret del Mar. Ziet er mij een zeeeer leuke formule uit!

zipke

Legacy Member
Ik heb da vorig jaar gedaan met een vriendin, op skivakantie naar Serre Chevalier. Ik zat toen in de Free Spirit formule en mijn vriendin in de Young Free Spirit. Bij de Young Free Spirit moest je je elke avond op een bepeeld uur gaan aanmelden in het "stamcafé" zodat ze een beetje controle hadden. Dit is natuurlijk een positief punt voor de ongeruste ouders ;).
Voor de rest ben je vrij om te doen en te laten.
Je kon skilessen nemen of vrij skieen.
Allemaal heel relax.

Groetjes,

Z.

Ali_

Legacy Member
celiske zei:
jongerentravel ga ik wrs dit jaar eens uitproberen met groepje vrienden, begin augustus naar Lloret del Mar. Ziet er mij een zeeeer leuke formule uit!

lloret de mar is de bom!

Gothrek

Legacy Member
ibiza is nen zwaren aanrade ALS ge geld hebt :)
daar verbleekt lorret de mar tegen

Sir.Killalot

Legacy Member
punkrockdude zei:
was ook aant denken om free spirit naar lacanau/mimizan ofzo te doen (heb altijd al willen leren golfsurfen en/of kitesurfen)

nadeel is enkel dat er daarvoor (kite/surf) 100 ofzo bijkomt...
vakantiewerk zal dus zeker nodig zijn als'k beetje fatsoenlijk wil gaan :D

ik vrees enkel dat als'k mij solo (beddenboeker/ vrij bed opkopen) inschrijf er toch net iets te weinig activiteiten gaan zijn en ik mij ga vervelen nu en dan . ik ben wel redelijk sociaal ma zo de eerste dag of 2 ben ik nie direct ne persoon om met wildvreemden mee vanalles te gaan doen... Ik heb overigens ook mensen nodig die mij liggen om sociaal te zijn...

nog'n nadeel is dat opstappen in mortsel is, wat dus wil zeggen dat'k eerst nog anderhalf uur onderweg ben, ma aangezien ik toch nie mag gaan als ouders ook op vakantie zijn, kunnen ze mij wel brengen :p

Dat surfen leek me veel te duur om bij te pakken voor die paar keer dat je dan kan surfen..
Ik ga waarschijnlijk naar Kreta ofzo..

Vorig jaar wel ENORM veel miserie gehad vooraf met de organisatie: alles geboekt, maand op voorrand krijg je opeens brief dat dat hotel waarin we gingen verblijven geen van die organisaties meer wou. Dan kiezen we andere locatie, was dat opeens volgeboekt, dan uiteindelijk in Rimini beland. Ook nog 4-5 keer een misse factuur gekregen (dingen teveel aangerekend, dingen ontbreken, volpension ipv halfpension enz).
Maar ginder was het uiteindelijk wel zeker de moeite, we hebben ons daar echt fameus geamuseerd. Wel opletten met de organisatie dus :x

Massis

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Dat surfen leek me veel te duur om bij te pakken voor die paar keer dat je dan kan surfen..
Ik ga waarschijnlijk naar Kreta ofzo..

Vorig jaar wel ENORM veel miserie gehad vooraf met de organisatie: alles geboekt, maand op voorrand krijg je opeens brief dat dat hotel waarin we gingen verblijven geen van die organisaties meer wou. Dan kiezen we andere locatie, was dat opeens volgeboekt, dan uiteindelijk in Rimini beland. Ook nog 4-5 keer een misse factuur gekregen (dingen teveel aangerekend, dingen ontbreken, volpension ipv halfpension enz).
Maar ginder was het uiteindelijk wel zeker de moeite, we hebben ons daar echt fameus geamuseerd. Wel opletten met de organisatie dus :x


kan natuurlijk ook initiatieles golfsurfen nemen en voor de rest van de week materiaal huren, of gewoon zo materiaal huren... peddelen hoeven ze mij echt niet te leren (bodyboarden doe ik al jaren), en ik ben wel iemand die dingen op zichzelf leert...

Gothrek

Legacy Member
Ali_ zei:
Hmmm, interessant. Maar hoe bedoel je 'veel geld', is het dan zoveel duurder dan lloret?
ge moet mij ni geloven e :)
pacha/amnesia/etc. inkom = 50€
el divino = 30€ (is dan ook een van de kleinere)
privilege (grootste discotheek ter wereld) = 75€
wodka redbull = 12-15€
pintje = 5-7 €

dusja,das wel een pak duurder,ma ge moet wa mensen kennen daar,dan kunde overal gratis binnen :)

Massis

Legacy Member
WTF 15€ vo ne wodka redbull na nen inkom van 75€ te betalen? da's toch gwn schandalig? :s

avondje opstap gaan voor 500€ ? kunde beter naar de versuz gaan en'n fleske champagne bestellen van 950€ als ge toch decadent wilt doen...

orez

Legacy Member
punkrockdude zei:
hoe rijk denkt gij dat ik ben? ik ben student en bij een studentenvereniging, dus ik ga veel te veel op stap om rijk te zijn :p

(maw : 'k hou het liever op europa atm)

wat een reactie ...
Zoek eerst wat op hé...

Deze zomer ga ik 2 weken naar LA --> 4 sterrenhotel / all-in / vliegtickets --> 1000 EUR ... das nu ook weer zo overdreven veel nie hé ... en me ieder vakantiejob verdien je toch wel op zn minst 1000 EUR

bludgeoned

Legacy Member
Gothrek zei:
ge moet mij ni geloven e :)
pacha/amnesia/etc. inkom = 50€
el divino = 30€ (is dan ook een van de kleinere)
privilege (grootste discotheek ter wereld) = 75€
wodka redbull = 12-15€
pintje = 5-7 €

dusja,das wel een pak duurder,ma ge moet wa mensen kennen daar,dan kunde overal gratis binnen :)

Het grappige is is dat iedereen mensen kent :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan