Archief - jongeren zomervakanties

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Arifiene

Legacy Member
dêsh' zei:
Ik ga deze zomer met wat vrienden naar Turkije. Voor +- € 300 een volledige week all-in, in een 4 sterren hotel. :)

das verdomd weinig, kunde mij es wat details pm'en aub?
als ge wil :$

Bart Religion

Legacy Member
praag. niet twijfelen; vette uitgaansbuurt en goedkoop. vodka voor nen euro!

Massis

Legacy Member
breakloose stond me nog wel aan, kriskras had'k zelf al gevonden en van de lijst geschrapt ;)

Massis

Legacy Member
jama dees weekend belt de gast van 't appartement waar mn ouders huren voor reservatie, dus dan moet'k wel weten of'k meega of nie...

alleen op vakantie mag'k blijkbaar nie van mn ouders, dus't moet wel zoiets zijn als breakloose etc

bludgeoned

Legacy Member
En waarom mag je niet alleen eigenlijk
Kzie dat je zelf een jaar ouder bent dan ik.

Arifiene

Legacy Member
punkrockdude zei:
jama dees weekend belt de gast van 't appartement waar mn ouders huren voor reservatie, dus dan moet'k wel weten of'k meega of nie...

alleen op vakantie mag'k blijkbaar nie van mn ouders, dus't moet wel zoiets zijn als breakloose etc

oei en al 19?
das ook niet echt tof...
ga met een paar vrienden?
tis natuurlijk wel short-notice...

Flipkikker

Legacy Member
Ik word 19 in maart, ga in de paasvakantie mee met men ouders op citytrip, maar in de grote vakantie ga ik ook een korte reis "alleen" maken
5 dagen op trainingskamp, waarvan 8u per dag training hebk gehoord ^^
Kheb me hiervoor nog niet ingeschreven (ik wacht op meer info), maar das ws al 1 iets die ik zal doen :)

Laatste grote vakantie ben ik op bouwkamp geweest naar Normandië, dus mss ook es interessant om een bouworde op te zoeken?
Duurde 2 weken bij ons, met een stuk of 10 aan een kerk gewerkt, (ook nog een huis en een schoolgebouwtje)
Overdag werken, iedere avond feest... werksfeer zorg je zelf voor

Massis

Legacy Member
Arifiene zei:
oei en al 19?
das ook niet echt tof...
ga met een paar vrienden?
tis natuurlijk wel short-notice...

als ik zeg "alleen" bedoel ik uiteraard met een groepke he, helemaal alleen is nu ook weer niks :p

probleem is bovendien da ik weinig echte goei mannelijke vrienden heb... veel kameraden ma weinig echte close vrienden... mijne vriendenkring bestaat voor 75% uit meiskes :p

wat ik wel mag is in de zomervakantie werken en dan in september op surftrip ofzo gaan met boardx ofzo... ma dus op eigen kosten... (ze zien het blijkbaar ook nie zitten om mij thuis te laten en dan een andere reis (deels) te financieren...)

gewoon thuisblijven mag ik ook nie, ma da wil ik ook nie :P dan ga'k liever op mn lui gat op't strand liggen in spanje

Massis

Legacy Member
hoe rijk denkt gij dat ik ben? ik ben student en bij een studentenvereniging, dus ik ga veel te veel op stap om rijk te zijn :p

(maw : 'k hou het liever op europa atm)

schep

Legacy Member
Wat ook altijd fun is; ga naar zaventem en zie wat er nog vrij is. Als je aankomt laat je dan best wel ff weten aan je ouders waar je zit en wanneer je terug bent. Niet zo duur ook.
Mr waarom mag je nog niet alleen weg?

Massis

Legacy Member
en zie wat er nog vrij is? dan pakt ge kleren mee voor zowal strand als bergvakanties ofzo?

en wrm? guess they don't trust me... toen'k deze vakantie op kot zat te werken aan een video dachten ze ook da'k enkel naar kot ging om te kunnen gaan zuipen, terwijl'k die 5 dagen en avonden niet buiten gekomen ben

als'k op stap ga 's zaterdags met den auto (van mn ma) willen ze ook maar heel moeilijk geloven da ik nie drink...


't is ook ni da ik nie alleen weg mag ('k ga ook met skikot mee in paasvakantie of 5 dagen pukkelpop enzo) , ma echt helemaal alleen zelf een vakantie maken mag gwn nie...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan