Archief - Je glimlach van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Preske

Legacy Member
Stabby zei:

wist ge trouwens dat het illegaal is om vogels in hun nest te fotograferen?
Koninklijk Besluit betreffende de bescherming van vogels in het Vlaamse Gewest, Het is eveneens verboden nesten van de vogels die onder de toepassing van dit besluit vallen opzettelijk te verstoren, weg te nemen of te vernielen. (B.V.R. van 24 mei 1995, art. 2)
Het is eveneens verboden volwassen vogels op of nabij hun nest te fotograferen of te filmen of te pogen dit te doen, uitgezonderd bij de nesten die zich bevinden op een bewoond erf.

seriously, wie bedenkt die wetten

waffel

Legacy Member
Mijn glimlach van vandaag is dat mijn grote baas vroeger een gamer was. Kon ik na de sluiting gezellig klaptje doen over retro-games :D

Stabby

Legacy Member
Preske zei:
wist ge trouwens dat het illegaal is om vogels in hun nest te fotograferen?

Het is ook illegaal om muziek te downloaden en wiet te paffen, who cares :p

Stabby

Legacy Member
Preske zei:
alleen die dat er geld aan verdienen.

maar toch :)

Dat is dan nog echt één van mijn lichtste overtredingen he.

Er zijn nog zo'n vreemde wetten trouwens. Je kat begraven in uwen hof mag ook niet blijkbaar. Onzen hof is hier inmiddels een kattenkerkhof.

waffel

Legacy Member
Stabby zei:
Dat is dan nog echt één van mijn lichtste overtredingen he.

Er zijn nog zo'n vreemde wetten trouwens. Je kat begraven in uwen hof mag ook niet blijkbaar. Onzen hof is hier inmiddels een kattenkerkhof.

Ik vind dat maar een normale wet hoor. Als ik ooit zou verhuizen naar een reeds bewoonde huis wil ik geen skeletten van katten aantreffen als ik mijn hof omspit.

Stabby

Legacy Member
waffelaar zei:
Ik vind dat maar een normale wet hoor. Als ik ooit zou verhuizen naar een reeds bewoonde huis wil ik geen skeletten van katten aantreffen als ik mijn hof omspit.

Bij omspitten gade nie dieper dan 30cm. Hier ligt alles meer dan 50cm diep begraven.

waffel

Legacy Member
Stabby zei:
Bij omspitten gade nie dieper dan 30cm. Hier ligt alles meer dan 50cm diep begraven.

Dan ist goed :hug:

Wet eventjes aanpassen: "je mag katten begraven in je tuin vanaf 30cm diep"

SweetEmmaRose

Legacy Member
waffelaar zei:
Ik vind dat maar een normale wet hoor. Als ik ooit zou verhuizen naar een reeds bewoonde huis wil ik geen skeletten van katten aantreffen als ik mijn hof omspit.

Dan wilt gij ni weten wa voor dingen da wij uit onze kelder hebben gegraven.

Sightblinder

Legacy Member
lol :p het enige historische dat wij ooit hebben gevonden in ons huis waren wat kogels uit WO I die nog in de muur vastzaten.

Delirium

Legacy Member
Straks vertrekken naar Werchter.
3e keer Metallica op een jaar tijd :D

EagleEye

Legacy Member
Dennoman zei:
Ge wist ni da da een vampierfilm was? :')

Zalige kitsch, heb hem weer helemaal uitgezien.
Ik wist dat ook niet de eerste keer... Ik heb nog nooit zo snel mijn tv uitgezet in't midden van een film als toen :lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan