Archief - Je glimlach van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

freakykiller

Legacy Member
Careless zei:
Telenet dat hun limiet heeft verhoogd :applause: Ze zijn gul aan het worden. Tot vorig jaar moest men nog bij Expresnet met 10 GB toekomen en nu is het binnen een jaar tijd de tweede maal dat men hun limiet verhoogt.

Bedoel je dat ze nu de limieten verhogen ? Niets van gemerkt :p ik zit nog altijd met 25 (nu twijfel ik of ik geen 20 gb had :p )

Karre

Legacy Member
freakykiller zei:
Bedoel je dat ze nu de limieten verhogen ? Niets van gemerkt :p ik zit nog altijd met 25 (nu twijfel ik of ik geen 20 gb had :p )

Het geldt enkel voor de shakes en Expressnet XL gaat van 30 GB naar 45 GB.

freakykiller

Legacy Member
Die shakes zo stom eh :( das echt mensen verplichten alles van Telenet te nemen dat je niet wegkan en het is gewoon pakske van al bestaande abonnementen.

Karre

Legacy Member
freakykiller zei:
Die shakes zo stom eh :( das echt mensen verplichten alles van Telenet te nemen dat je niet wegkan en het is gewoon pakske van al bestaande abonnementen.

Bwah, wij hebben die groovy shake (Expressnet XL & Digitaal TV HD) en dat komt toch goedkoper uit dan als je ze afzonderlijk zou nemen. Plus, de Expressnet versie is dan ook nog eens een pak beter. Kost zo'n 52 Euro nu.

EagleEye

Legacy Member
freakykiller zei:
Die shakes zo stom eh :( das echt mensen verplichten alles van Telenet te nemen dat je niet wegkan en het is gewoon pakske van al bestaande abonnementen.
? Door eigenaardige redenen (abonnementen staan bij ons op 2 verschillende namen) kunnen wij op 't moment geen shake nemen, en als ge dat uitrekent betalen wij per maand zowat 25 euro meer dan als we een gelijkaardige shake zouden nemen.

Én we krijgen nu ook nog eens een kleinere downloadlimiet, minder telefoonvoordelen en geen HD-tv.

freakykiller

Legacy Member
EagleEye zei:
? Door eigenaardige redenen (abonnementen staan bij ons op 2 verschillende namen) kunnen wij op 't moment geen shake nemen, en als ge dat uitrekent betalen wij per maand zowat 25 euro meer dan als we een gelijkaardige shake zouden nemen.

Én we krijgen nu ook nog eens een kleinere downloadlimiet, minder telefoonvoordelen en geen HD-tv.

Dat bedoel ik ook juist, er zijn mensen al langer bij Telenet en die hebben dezelfde abonnementen als een Shake en toch wordt het niet opgenomen als Shake en betaal je meer voor minder

EagleEye

Legacy Member
Dat het goeikoper mag vind ik ook, maar commercieel is dat toch een slimme zet, die shakes?

Karre

Legacy Member
freakykiller zei:
Dat bedoel ik ook juist, er zijn mensen al langer bij Telenet en die hebben dezelfde abonnementen als een Shake en toch wordt het niet opgenomen als Shake en betaal je meer voor minder

Wij konden ons Digitaal TV abonnement en internet abonnement gratis overzetten naar de groovy shake hoor.

aikrez

Legacy Member
toch raar hoe het plotseling toch mogelijk is om die limieten te verhogen

en de prijs is verhoogd....

Karre

Legacy Member
freakykiller zei:
Ja... en dat is juist slecht voor ons.

Zoals ik al eerder zei, je kan die abonnementen omzetten naar een shake. Althans bij ons ging dat toch.

freakykiller

Legacy Member
Careless zei:
Zoals ik al eerder zei, je kan die abonnementen omzetten naar een shake. Althans bij ons ging dat toch.

Dat weet ik maar Shakes zijn gewoon gevaarlijk en zorgt er voor dat Telenet zijn monopolie(ofja Duopolie) nog een stukje langer zal behouden

Karre

Legacy Member
freakykiller zei:
Dat weet ik maar Shakes zijn gewoon gevaarlijk en zorgt er voor dat Telenet zijn monopolie(ofja Duopolie) nog een stukje langer zal behouden

Die shakes zijn juist niet gevaarlijk, ze besparen je geld en geven je extra's. En Telenet zal altijd hun monopolie behouden zolang er geen tweede ISP is die internet aanbiedt via de kabel.

freakykiller

Legacy Member
Careless zei:
Die shakes zijn juist niet gevaarlijk, ze besparen je geld en geven je extra's. En Telenet zal altijd hun monopolie behouden zolang er geen tweede ISP is die internet aanbiedt via de kabel.

:doh: Oh well kzal het maar laten

Implar

Legacy Member
Hmm, momenteel staat ons internet op naam van mijn ma en digitale TV op naam van mijn pa.
Kunnen we dat combineren en een shake nemen?

Therapy

Legacy Member
Dennoman zei:
Ma omfg, hoeveel mensen op voorhand niet wisten dat From Dusk Till Dawn een vampierenfilm is :') 't is maar één van de bekendste ze :p

nee khad geen idee :D vond em wel bom tot opeens ons selma haren kop beetje fout was. heb em toch maar uitgekeken uit verveling :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan