freakykiller
Legacy Member
Careless zei:Telenet dat hun limiet heeft verhoogd :applause: Ze zijn gul aan het worden. Tot vorig jaar moest men nog bij Expresnet met 10 GB toekomen en nu is het binnen een jaar tijd de tweede maal dat men hun limiet verhoogt.
Bedoel je dat ze nu de limieten verhogen ? Niets van gemerkt
ik zit nog altijd met 25 (nu twijfel ik of ik geen 20 gb had
)
das echt mensen verplichten alles van Telenet te nemen dat je niet wegkan en het is gewoon pakske van al bestaande abonnementen.
vond em wel bom tot opeens ons selma haren kop beetje fout was. heb em toch maar uitgekeken uit verveling