Archief - Je glimlach van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

freakykiller

Legacy Member
Careless zei:
Dat zei ik toch niet? Ik zei dat ze hun gewoon niet kleden als een bende metalheads of gothics of wat dan ook maar als een bende psycho's.

Ik denk dat mijn vergelijk er wel op zit :wtf: Ik zie niet veel verschil en nu hebt ge niets verandert ofzo aan mijn argument ? Zelf al zijn het een bende psycho's het blijft hetzelfde effect hebben.

Karre

Legacy Member
freakykiller zei:
Ik denk dat mijn vergelijk er wel op zit :wtf: Ik zie niet veel verschil en nu hebt ge niets verandert ofzo aan mijn argument ? Zelf al zijn het een bende psycho's het blijft hetzelfde effect hebben.

Jij zei dat Slipknot zich kleedt alsof ze 'straigth from out of hell' kleden. Daaronder versta ik toch wel satanistische kledij en dat dragen ze toch wel niet.

Het punt blijft wel dat vele metalfans een bende weners zijn als nu-metal ter sprake komt.

Joeshoe

Legacy Member
Ieder zijn ding hé jongens :hug:
Ik luister naar sonic syndicate en eduy enzo, melodic en powermetal. Ik krijg daar geregeld commentaar op omdat dat zogezegd geen echte metal is. Ben niet zo'n fan van hevige death of trash metal, eerder voor de lichtere soort. Daar krijg ik pas echt het schijt van, als ik dat nu goe vind wa maakt da dan uit of da volgens iemand "echte" metal is of ni :angry:

u4ea

Legacy Member
JoeCatshoe zei:
Ieder zijn ding hé jongens :hug:
Ik luister naar sonic syndicate en eduy enzo, melodic en powermetal. Ik krijg daar geregeld commentaar op omdat dat zogezegd geen echte metal is. Ben niet zo'n fan van hevige death of trash metal, eerder voor de lichtere soort. Daar krijg ik pas echt het schijt van, als ik dat nu goe vind wa maakt da dan uit of da volgens iemand "echte" metal of ni is :angry:

Heb da ook al veel gehad:p
Of dak ni goe genoeg was omdak naar de commerciële graspop was geweest inplaats van naar 1 of andere underground metal event waar niemand ooit al van ghoord heeft:p

Karre

Legacy Member
JoeCatshoe zei:
Ieder zijn ding hé jongens :hug:
Ik luister naar sonic syndicate en eduy enzo, melodic en powermetal. Ik krijg daar geregeld commentaar op omdat dat zogezegd geen echte metal is. Ben niet zo'n fan van hevige death of trash metal, eerder voor de lichtere soort. Daar krijg ik pas echt het schijt van, als ik dat nu goe vind wa maakt da dan uit of da volgens iemand "echte" metal is of ni :angry:

²

Dat is mijn punt dus wat ik wou zeggen. Nu ja, ik luister toch niet naar metal buiten de oude muziek van Linkin Park die iTunes hier blijkbaar de categorie nu-metal geeft... .

Anoniem04

Legacy Member
Careless zei:
²

Dat is mijn punt dus wat ik wou zeggen. Nu ja, ik luister toch niet naar metal buiten de oude muziek van Linkin Park die iTunes hier blijkbaar de categorie nu-metal geeft... .
Linkin Park in de metalthread posten, dat is pas internetzelfmoord :unsure:

iKitty

Legacy Member
ik weet ni eens welk genre de muziek is dat ik naar luister, precies of dat maakt zo veel uit.

Meestal wel luister ik metal of electro achtige toestanden, maar, meer weet ik ook ni, of da nu-metal is of death metal hoorde miss nog een beetje maar kvind ni da da veel uitmaakt...

muziek moe gewoon goe zijn ^^

Karre

Legacy Member
Dillyracer zei:
Linkin Park in de metalthread posten, dat is pas internetzelfmoord :unsure:

Je moet de laatste pagina's er lezen, iemand heeft het gedaan en het viel nog mee :p.

freakykiller

Legacy Member
Idd, maar euhm Careless, ik luister zelf ook naar LP (oudere werk) hoor ;) Die iemand die Linkin Park heeft vermeld was ik :p Ik schaam mij er niet voor, prachtige band en ik kan best geloven dat velen het geen echte metal vinden maar niet iedereen luistert exclusief naar 1 genre
JoeCatshoe zei:
Ieder zijn ding hé jongens :hug:
Ik luister naar sonic syndicate en eduy enzo, melodic en powermetal. Ik krijg daar geregeld commentaar op omdat dat zogezegd geen echte metal is. Ben niet zo'n fan van hevige death of trash metal, eerder voor de lichtere soort. Daar krijg ik pas echt het schijt van, als ik dat nu goe vind wa maakt da dan uit of da volgens iemand "echte" metal is of ni :angry:
Power Metal is misschien van de lichtere soort maar de meeste zien dit wel als metal !

u4ea

Legacy Member
LP :love:

Is da geen Alternatieve rock ?
weet eig ni ,da zijn soms zo 5 verschillende genres bij elkander zo:p

Karre

Legacy Member
wim_gunner zei:
LP :love:

Is da geen Alternatieve rock ?
weet eig ni ,da zijn soms zo 5 verschillende genres bij elkander zo:p

Nu metal, rap rock en alternative rock volgens Wikipedia. Maar mij maakt het niet uit welk genre ze zijn want ik vind ze gewoon goed, al was hun vroegere stijl toch beter dan hun huidige.

freakykiller

Legacy Member
wim_gunner zei:
LP :love:

Is da geen Alternatieve rock ?
weet eig ni ,da zijn soms zo 5 verschillende genres bij elkander zo:p

Laatste album zou ik wel alternative rock noemen maar de eerste albums zijn volgens mij toch overduidelijk nu-metal (rap+keyboard+metal)

Megadeth reken ik eerder tot Thrash mja :unsure:

glimlach: Lief moet niet werken in de week dat ik alleen thuis ben ^^

bLaZeR

Legacy Member
freakykiller zei:
Laatste album zou ik wel alternative rock noemen maar de eerste albums zijn volgens mij toch overduidelijk nu-metal (rap+keyboard+metal)

Megadeth reken ik eerder tot Thrash mja :unsure:

glimlach: Lief moet niet werken in de week dat ik alleen thuis ben ^^


Thrash, Power, Goth, Viking all the same for meh :p
Maar idd Megadeth is Thrash wat een schrome vergissing :(

freakykiller

Legacy Member
Bl@z3R zei:
Thrash, Power, Goth, Viking all the same for meh :p
Maar idd Megadeth is Thrash wat een schrome vergissing :(

Toch big differences eh :p Goth<->Power<->Viking(geen echt genre in feite dat is gewoon metal met lyrics in viking theme )<->thrash

bLaZeR

Legacy Member
Grote verschillen dat wel maar al die soorten das toch gewoon een doolhof geworden. Kvind Power en Thrash dan de leukste, Death Metal en consoorten dan minder.

freakykiller

Legacy Member
Bl@z3R zei:
Grote verschillen dat wel maar al die soorten das toch gewoon een doolhof geworden. Kvind Power en Thrash dan de leukste, Death Metal en consoorten dan minder.

Van mij hangt dat bij bepaalde genres af van stemming, kheb dagen waar power/doom/sludge/etc. me totaal niet smaakt. Maar Melodeath/death/black bijna altijd ^^

Anoniem04

Legacy Member
Careless zei:
Nu metal, rap rock en alternative rock volgens Wikipedia. Maar mij maakt het niet uit welk genre ze zijn want ik vind ze gewoon goed, al was hun vroegere stijl toch beter dan hun huidige.

Meteora gaan ze nooit overtreffen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan