Dennoman
Legacy Member
"En wat moet daarop?"BaBsie zei:Mijne nieuwe helm
Custom airbrushed, enig in zn soort![]()
"3 sterren."
"Oké, dus een 3 bestaande uit 56 sterren?"
"Neenee, DRIE sterren."
"Een drie uit sterren?"
"DUH-RIE STERREN!"
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"En wat moet daarop?"BaBsie zei:Mijne nieuwe helm
Custom airbrushed, enig in zn soort![]()
Dennoman zei:"En wat moet daarop?"
"3 sterren."
"Oké, dus een 3 bestaande uit 56 sterren?"
"Neenee, DRIE sterren."
"Een drie uit sterren?"
"DUH-RIE STERREN!"

BaBsie zei:




128MB zei:zou ideaal zijn moest je op een knalroze hello kitty vespa rijden maar nie op zo ne ubercoole moto
http://lh4.ggpht.com/_cGHJPLpWp9c/R3SPMX6OERI/AAAAAAAAAZs/2AuSZXm6x5M/IMG_2950.JPG

Dennoman zei:En dan kunt ge zo langs de kant van de weg staan en vragen aan iemand die stopt:
"Meneer mij motoreke is kapot en ik weet kik ni hoedakkik da moet repareeeeere ze" :chibi:
En dan die mannen:
"snikske juffra, 'k zal u hier ne keer rap uit de miserie helpe zie"
![]()
"Dennoman zei:En dan kunt ge zo langs de kant van de weg staan en vragen aan iemand die stopt:
"Meneer mij motoreke is kapot en ik weet kik ni hoedakkik da moet repareeeeere ze" :chibi:
En dan die mannen:
"snikske juffra, 'k zal u hier ne keer rap uit de miserie helpe zie"
![]()

Sorry maar uw commentaar slaat op niets en is echt waardeloos imo,Careless zei:De enkele weners in de metalthread die begonnen te wenen dat Slipknot, Korn, Tool, ... geen metal zijn. Want zij zijn natuurlijk de echte metalheads. Het is dat je er fier op moet zijn als je je eigen in een genre duwt
.

freakykiller zei:Sorry maar uw commentaar slaat op niets en is echt waardeloos imo,
Het blijft voor metalheads zowiezo moeilijk om op de TV metal-onbekenden te horen praten dat vb Slipknot en dat soort muziek de echt zware muziek is of 'de hype binnen het metalwereldje is'
This niet dat dat slechte bands zijn, kheb zelf een CD van Slipknot en 2 van KoRn maar het blijft belachelijk als je dat hoort
Careless zei:Ach komaan, de helft zit daar te wenen omdat het te commercieel zou zijn. Wat als velen dat nu goed vinden? Dat is zoals met Pendulum daar zit men ook bij te blijten dat het te commercieel is. Nou en? Ik vind Pendulum trouwens goed en het maakt mij geen zak uit of het nu al dan niet commercieel is.
voor Metal en dat smaakt de meeste metals niet want het is verre van een goed voorbeeld van metal en het onderscheid beetje metals en mensen die naar 3 metal bands luisteren en al denken dat ze echt metal zijn. Klinkt misschien grof maar die mensen zijn soms gewoon marginaal om te zien, slipknot kleed zich dan vb ook alsof Straight outta Hell komen maar die muziek is echt soft in vgl met 80% van alle metal muziekCareless zei:Zover ik mij meen te herinneren kleedt Slipknot zich nooit alsof ze "straigth from out of hell" komen. Zij kleden zich nooit als metalheads, gothics of wat dan ook maar altijd als een bende psycho's. Ik vind diegenen die zich kleden naar het genre waarnaar ze naar luisteren toch maar belachelijk eerlijk gezegd.
