Archief - Je glimlach van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
BaBsie zei:
Mijne nieuwe helm :love:
Custom airbrushed, enig in zn soort :D
"En wat moet daarop?"
"3 sterren."
"Oké, dus een 3 bestaande uit 56 sterren?"
"Neenee, DRIE sterren."
"Een drie uit sterren?"
"DUH-RIE STERREN!"

Babs

Legacy Member
Das gewoon tactiek.
Eerst lachen omda ik er zo girly uit zie, en dan scheur ik er vandoor.

Beaten by a girl, pwned.

Dennoman

Legacy Member
En dan kunt ge zo langs de kant van de weg staan en vragen aan iemand die stopt:
"Meneer mij motoreke is kapot en ik weet kik ni hoedakkik da moet repareeeeere ze" :chibi:

En dan die mannen:
"snikske juffra, 'k zal u hier ne keer rap uit de miserie helpe zie"

:lol:

HighWire

Legacy Member
Dennoman zei:
En dan kunt ge zo langs de kant van de weg staan en vragen aan iemand die stopt:
"Meneer mij motoreke is kapot en ik weet kik ni hoedakkik da moet repareeeeere ze" :chibi:

En dan die mannen:
"snikske juffra, 'k zal u hier ne keer rap uit de miserie helpe zie"

:lol:

"Snikske juffra, ik help graag zwangere vrouwen..."
-"Ma ik ben ni zwanger..."
"En ge zijt hier nog ni weg ook ni :evil:"

Babs

Legacy Member
Dennoman zei:
En dan kunt ge zo langs de kant van de weg staan en vragen aan iemand die stopt:
"Meneer mij motoreke is kapot en ik weet kik ni hoedakkik da moet repareeeeere ze" :chibi:

En dan die mannen:
"snikske juffra, 'k zal u hier ne keer rap uit de miserie helpe zie"

:lol:

Da doen ze zoiezo de motards :p

freakykiller

Legacy Member
Careless zei:
De enkele weners in de metalthread die begonnen te wenen dat Slipknot, Korn, Tool, ... geen metal zijn. Want zij zijn natuurlijk de echte metalheads :lol:. Het is dat je er fier op moet zijn als je je eigen in een genre duwt :lol:.
Sorry maar uw commentaar slaat op niets en is echt waardeloos imo,
Het blijft voor metalheads zowiezo moeilijk om op de TV metal-onbekenden te horen praten dat vb Slipknot en dat soort muziek de echt zware muziek is of 'de hype binnen het metalwereldje is' :wtf:
This niet dat dat slechte bands zijn, kheb zelf een CD van Slipknot en 2 van KoRn maar het blijft belachelijk als je dat hoort

Karre

Legacy Member
freakykiller zei:
Sorry maar uw commentaar slaat op niets en is echt waardeloos imo,
Het blijft voor metalheads zowiezo moeilijk om op de TV metal-onbekenden te horen praten dat vb Slipknot en dat soort muziek de echt zware muziek is of 'de hype binnen het metalwereldje is' :wtf:
This niet dat dat slechte bands zijn, kheb zelf een CD van Slipknot en 2 van KoRn maar het blijft belachelijk als je dat hoort

Ach komaan, de helft zit daar te wenen omdat het te commercieel zou zijn. Wat als velen dat nu goed vinden? Dat is zoals met Pendulum daar zit men ook bij te blijten dat het te commercieel is. Nou en? Ik vind Pendulum trouwens goed en het maakt mij geen zak uit of het nu al dan niet commercieel is.

freakykiller

Legacy Member
Careless zei:
Ach komaan, de helft zit daar te wenen omdat het te commercieel zou zijn. Wat als velen dat nu goed vinden? Dat is zoals met Pendulum daar zit men ook bij te blijten dat het te commercieel is. Nou en? Ik vind Pendulum trouwens goed en het maakt mij geen zak uit of het nu al dan niet commercieel is.

Het gaat niet om commercieel gezeik hoor, het is gewoon, dat Slipknot soms afgebeeld als voorbeeld/boegbeeld :unsure: voor Metal en dat smaakt de meeste metals niet want het is verre van een goed voorbeeld van metal en het onderscheid beetje metals en mensen die naar 3 metal bands luisteren en al denken dat ze echt metal zijn. Klinkt misschien grof maar die mensen zijn soms gewoon marginaal om te zien, slipknot kleed zich dan vb ook alsof Straight outta Hell komen maar die muziek is echt soft in vgl met 80% van alle metal muziek

Karre

Legacy Member
Zover ik mij meen te herinneren kleedt Slipknot zich nooit alsof ze "straigth from out of hell" komen. Zij kleden zich nooit als metalheads, gothics of wat dan ook maar altijd als een bende psycho's. Ik vind diegenen die zich kleden naar het genre waarnaar ze naar luisteren toch maar belachelijk eerlijk gezegd.

Karre

Legacy Member
Dat zei ik toch niet? Ik zei dat ze hun gewoon niet kleden als een bende metalheads of gothics of wat dan ook maar als een bende psycho's.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan