Archief - Je glimlach van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BlueSkyraider

Legacy Member
zomaar uit het niets kadootje van m'n vriendin gekregen. :love:
Mario & Sonic @ Olympische spelen :woohoo:

PinkyNTheBrain

Legacy Member
de n64 game "Conker's Bad Fur Day"... Spel is gewoon geniale waanzin :D

AssassiN

Legacy Member
Dat er nu werken zijn bij telenet en er zoveel kan gedownload worden zonder da et er bij geteld wordt :D
Khad nog 60 MB over juist voor de werken, kheb nu ondertussen al 200MB en nog geen melding gekregen tijdens surfen of vertraging gemerkt. :D

RB26DETT

Legacy Member
firewulf1 zei:
Op de moment zelf was het een glimlach, nu hoop ik dak men sollicitatie nie verkloot heb.
ben vandaag op gesprek geweest bij heinz (ge weet wel van die ketchup)

Ik kreeg de vraag "waarom zou je hier willen werken"
Ik antwoord doodleuk
"lijkt me wel een leuk bedrijf om voor te werken"
"en ik lust graag ketchup" :unsure: :doh::doh:
Iets gelijkaardigs meegemaakt in een sollicitatiegesprek vandaag bij een agentschap van de Vlaamse overheid.

Vraag: 'Wat doe je als de minister je advies, dat goed is, besluit niet te volgen?'

Mijn antwoord: 'Eens goed vloeken... En dan het advies vereenvoudigd voorstellen.' :unsure:

gizmo666

Legacy Member
-MtG- zei:
Dat er nu werken zijn bij telenet en er zoveel kan gedownload worden zonder da et er bij geteld wordt :D
Khad nog 60 MB over juist voor de werken, kheb nu ondertussen al 200MB en nog geen melding gekregen tijdens surfen of vertraging gemerkt. :D

is dat bij iedereen of alleen bij u?

AssassiN

Legacy Member
Mijn Telenet is niet beschikbaar van vrijdag 3/07 22u tot zondag 5/07 9u wegens verbeteringswerken. Onze excuses voor het ongemak.

Momenteel is aanloggen op Mijn Telenet niet mogelijk.

bron

Kheb dit uitgetest met mijn 60MB da ik over had. Nog steeds niets ;). Kan zijn da het alleen bij mij is, mo da lijkt mij ni bepaald mogelijk.

128MB

Legacy Member
Vandaag waren er ook dikke problemen met het systeem.
Die mannen/vrouwen hebben werk genoeg da allemaal op te lossen :/

GaMe®

Legacy Member
Sightblinder zei:
ISS was helderder dan ik had gedacht :)

Ja, ik was ook aan het loeren.

Op het uur dat hij te zien zou zijn, zag ik inderdaad een satelliet. Ik dacht bij mijn eigen van, het ISS was toch helderder.. En opeens flash verschijnt het ISS. Was wel vreemd, zomaar van onzichtbaar naar opeens een grote heldere witte stip. Op dat moment kwam hij uit de schaduw in de zon terecht.

Over een half uurtje komt hij nog eens langs. Dan is hij langer te zien. ;)

_DKsissor_

Legacy Member
Wat is het exacte tijdstip dat hij te zien gaat zijn ?
dan ga ik ook eens kijken :p ben toch wakker

Sightblinder

Legacy Member
GaMe® zei:
Op het uur dat hij te zien zou zijn, zag ik inderdaad een satelliet. Ik dacht bij mijn eigen van, het ISS was toch helderder.. En opeens flash verschijnt het ISS.

haha ja, net hetzelfde aan het denken op dat moment :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan