Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
doenn!chosen1 zei:het is pas grappig als ik net na hem post![]()

Iets gelijkaardigs meegemaakt in een sollicitatiegesprek vandaag bij een agentschap van de Vlaamse overheid.firewulf1 zei:Op de moment zelf was het een glimlach, nu hoop ik dak men sollicitatie nie verkloot heb.
ben vandaag op gesprek geweest bij heinz (ge weet wel van die ketchup)
Ik kreeg de vraag "waarom zou je hier willen werken"
Ik antwoord doodleuk
"lijkt me wel een leuk bedrijf om voor te werken"
"en ik lust graag ketchup":doh::doh:

-MtG- zei:Dat er nu werken zijn bij telenet en er zoveel kan gedownload worden zonder da et er bij geteld wordt
Khad nog 60 MB over juist voor de werken, kheb nu ondertussen al 200MB en nog geen melding gekregen tijdens surfen of vertraging gemerkt.![]()
. Kan zijn da het alleen bij mij is, mo da lijkt mij ni bepaald mogelijk.Sightblinder zei:ISS was helderder dan ik had gedacht![]()

GaMe® zei:Op het uur dat hij te zien zou zijn, zag ik inderdaad een satelliet. Ik dacht bij mijn eigen van, het ISS was toch helderder.. En opeens flash verschijnt het ISS.
