Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stupid_noob zei:loon van vorige week gestort![]()
Ik hoop dat da gewoon ne naam is en niet met zen allen Bickies fretten?Proto zei:BICKYBURGER PARTY DEZE AVOND![]()
![]()
![]()
![]()

tynoesj zei:Ik hoop dat da gewoon ne naam is en niet met zen allen Bickies fretten?![]()

tynoesj zei:Ik hoop dat da gewoon ne naam is en niet met zen allen Bickies fretten?![]()

Voor mij wel ja, zo graag eet ik nu ook niet Bickies zeProto zei:Kan nen avond veel beter worden dan bickies eten en bierapen drinken ?![]()

tynoesj zei:Voor mij wel ja, zo graag eet ik nu ook niet Bickies ze![]()

²²²²²²²Adrei zei:Bicky's .. Wat is er toch gebleven van de echte hamburgers?
Ik haat het als ik zeg: ne cheeseburger aan het frietkot en dan een bicky burger met bicky saus en kaas en vieze droge ajuintjes krijg!

Dennoman zei:²²²²²²²
Gewoon een goed, eerlijk stuk vlees met verse groenten, dat kan er precies niet meer af![]()
en niet alleen ter plekke gebakken hé, maar echte rundshamburgers 
:doh::doh:
firewulf1 zei:Op de moment zelf was het een glimlach, nu hoop ik dak men sollicitatie nie verkloot heb.
ben vandaag op gesprek geweest bij heinz (ge weet wel van die ketchup)
Ik kreeg de vraag "waarom zou je hier willen werken"
Ik antwoord doodleuk
"lijkt me wel een leuk bedrijf om voor te werken"
"en ik lust graag ketchup":doh::doh:
Edit:
Ik ga sewwens ook om 2 bickys![]()
