Robust²
Legacy Member
Lijkt me sterk dat het permbans zjin, zeker die van Isj, Dakantochnie gaat geen 30 punten in een keer geven daarvoor moet je al veel ergere dingen uitsteken, hoogstens 2 of 3 keer 'Thread verzieken' ofzo.
M'n glimlach was voor een keer dan ook de deleted post pm's, aangezien dat betekende dat al die rommel was opgeruimd
M'n glimlach was voor een keer dan ook de deleted post pm's, aangezien dat betekende dat al die rommel was opgeruimd



voor N64

