Archief - Je glimlach van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EagleEye

Legacy Member
e.House zei:
Ma wtf... Hoe kunt ge nu zo schrijven
Làng Gélédén
Wjw Wéét Gij Nog Toén Gij Sézér Làp Gàf Dààrnà Wij
Iin Péron Zot Doén énzuu Dà VérGéét Iik Nooiit
love.gif
éwaaa ;; hebde gy katyaaaa diie vuilhoer geslagen ? xp
Théhe Goeee gédaaaann ;
thumbsup.gif

Yunastie

Legacy Member
In dat meisje hare gastenboek :

hey cava ik ben steve en ben 26 jaar oud en ik heb in je mooi profieltje gekeken en je ziet er heel mooi uit en je bend een pracht van een vrouwtje en ik wil je dolgraag je leren kennen op netlok en ook op msn en wil je me a u b toevoegen op netlok omdat ik heel graag nieuwe mensen wil leren kennen en hier is mijn msn [email protected] voeg mij maar toe als je wild e groetjes steve xxx xxx xxx xx

:rofl:

Arpeggiator

Legacy Member
1sh@dow1 zei:
In dat meisje hare gastenboek :

hey cava ik ben steve en ben 26 jaar oud en ik heb in je mooi profieltje gekeken en je ziet er heel mooi uit en je bend een pracht van een vrouwtje en ik wil je dolgraag je leren kennen op netlok en ook op msn en wil je me a u b toevoegen op netlok omdat ik heel graag nieuwe mensen wil leren kennen en hier is mijn msn [email protected] voeg mij maar toe als je wild e groetjes steve xxx xxx xxx xx

:rofl:

Ma die mensen hebben dus echt hulp nodig he :p da is gewoon 10 keer erger dan iemand die bv schizofreen is ofzo

Yunastie

Legacy Member
Als em 14-15 is dan zou ik het wel begrijpen ( dan nog.. ) omdat ge dan volop in de pubertijd zit, maar iemand van 26 ?? :crazy:

Preske

Legacy Member
1sh@dow1 zei:
In dat meisje hare gastenboek :

hey cava ik ben steve en ben 26 jaar oud en ik heb in je mooi profieltje gekeken en je ziet er heel mooi uit en je bend een pracht van een vrouwtje en ik wil je dolgraag je leren kennen op netlok en ook op msn en wil je me a u b toevoegen op netlok omdat ik heel graag nieuwe mensen wil leren kennen en hier is mijn msn [email protected] voeg mij maar toe als je wild e groetjes steve xxx xxx xxx xx

:rofl:

link plox

Gentille

Legacy Member
Sportexamen gehad vandaag. 84/100. Al 84 van de 1000 punten binnen :woohoo:

TheFuckingDutchman

Legacy Member
Bevestiging van parachutecrusus gekregen! 25 juli eerste sprong!

Ciamician

Legacy Member
HELLO verkoper
Dank u voor uw dringende reactie, ik zou graag willen dat u weet dat ik momenteel buiten de stad naar de Verenigde Staten voor een belangrijke top over HIV / aids-programma en ik wil het punt voor mijn geadopteerde zoon die werkt de British America Tobacco Company er in West-Afrika als een verjaardagscadeau, i will add € 200 voor de scheepvaart via DHL, hoop dat het item krijgt hem in goede handen, dus als je nog steeds intresse in friendly verkopen het punt om me getback mij uw bankgegevens waar de zal worden betaald.

ja sure, ff men bankgegevens zoeken..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan