Archief - Je glimlach van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sileced`

Legacy Member
Today, I came home to find a sock I previously used to whack off on my bed with googly eyes and a mouth drawn on it with a note that read "because you can't find a real girl I made your current one prettier, Love Mom." FML

:lol:

Gromme

Legacy Member
Gromme zei:
Net te horen gekregen dat de kans er dik in zit dat ik vanaf volgend jaar gratis naar Rock Werchter kan. :-)

Nog een schepje er boven op.... Ik zal x-aantal mensen mee mogen nemen. :-)

FroFro

Legacy Member
mijn examens zijn toch bijna gedaan en dan bennek 2-3 weken weg. Sinds Isj heb hier idd ni veel meer gepost.

Quite ironic. All I talk about is pounding vagina, but the pussy beat me :(

paarsbloed

Legacy Member
Kheb vandaag de cd van Jasper Erkens eens gedownd, fuck die kerel zuigt :')

1 liedje viel nog mee, de rest is slecht.

paarsbloed

Legacy Member
Ow ja, nog nen big smile van vandaag!

Twas deze nacht homeparty bij ne kameraad, straalbezopen was ik. Goed geslapen, twas geslaagd. De ochtend daarna, deze ochtend dus, maken ze mij wakker en roepen ze, kom mee kom mee!
Ik volg naar de kamer van zijn ouders, in die schuif lag daar nen giant-dildo (echt nen eiffeltoren, gigantisch was em), zweepje en zo een ketting met parels. Een uur later komen zijn ouders thuis, het gedacht alleen al :')

AssassiN

Legacy Member
Careless zei:
En nu ben ik officieel een student die MCT volgt te PIH :applause:

Da is toch Howest in Kortrijk e?
Zo ja, ga je bij mij 2 gasten zittn die in men klas zaten.

ironhorn

Legacy Member
Geslaagd :woohoo:

als maatschappelijk assistent :) en dat voor een asociaal iemand :unsure:

Karre

Legacy Member
Morgen ga ik eindelijk eens Placebo, The Prodigy en Pendulum live zien op werchter :applause: Dringt net tot me door dat het morgen al Rock Werchter is :')

paarsbloed

Legacy Member
Careless zei:
Morgen ga ik eindelijk eens Placebo, The Prodigy en Pendulum live zien op werchter :applause: Dringt net tot me door dat het morgen al Rock Werchter is :')

:love:
Can't wait.

Th1x4nG

Legacy Member
beelden van World Series of Poker 1973 aan 't bekijken
"The only way I can lose it is when it comes heart heart... a heart and another heart."

en dieje commentaar, zo zalig... :')

"The 1973 World Series of Poker draws the largest field ever, with 13 players these guys are ready to gamble! The extra large field makes it necessary to split the action into two divisions... two tables."
"This man didn't have to go to high school or college to learn the fine points of poker. With a sixth grade education, now he's pitching 500 dollar chips like they're going out of style!"

Ah, made my day :) En dan die montage, zo lelijk... Camera staat ni eens op een statief
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan