Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Massman

Legacy Member
Zou inderdaad geschift grappig zijn als hij wordt opgepakt omdat hij de dood van twee motorijders op z'n geweten heeft. Hilarisch!

wouter_dc

Legacy Member
Ja!

Want hij staat boven de wet! Niets kan hem deren!

Dat ie eindelijk eens met 2 voeten op de grond wordt gezet :ironic:

SweetEmmaRose

Legacy Member
Massman zei:
Zou inderdaad geschift grappig zijn als hij wordt opgepakt omdat hij de dood van twee motorijders op z'n geweten heeft. Hilarisch!

Waar zei ik grappig? Ik zei leuk, leuk omdat hij dan eindelijk de gevolgen van zijn achterlijk stunten zou moeten dragen.

Maar tis weer een meisje die iets zegt dus we springen erop, doe ma verder.

EagleEye

Legacy Member
Peer is in Limburg, ik betwijfel dat Dude zijn busje zelfs tot daar geraakt in één stuk! :D

no_way2go

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Waar zei ik grappig? Ik zei leuk, leuk omdat hij dan eindelijk de gevolgen van zijn achterlijk stunten zou moeten dragen.

Maar tis weer een meisje die iets zegt dus we springen erop, doe ma verder.

Is dat niet wat meisjes leuk vinden? :p


Anyway, terug on-topic, gisteren is goed gefeest hier int dorp. Al effe geleden dat ik me nog zo goed geamuseerd had :)

Denk trouwens dat een vriendin van men broer zen lief me zag zitten: trakteerde mij zonder reden en ook een paar keer oogcontact toen ik voorbij liep. Toch maar niks geprobeerd, die is vijf jaar ouder dan mij ofzo (ik ben 18), en ben maar net twee weken vrijgezel + iedereen kent idereen daar (fuif van de plaatselijke voetbalploeg waarin men twee broers en halve familie in spelen). :p

Savage

Legacy Member
Tzou een vrouw geweest zijn in Peer. Dus ofwel ist dude87 ni, ofwel heeft zij ons al jaren bij ons ... hmm ... pietje.

Massman

Legacy Member
FroFro zei:
ze heeft wel keihard gelijk da er velen zijn di er ni mee kunnen omgaan en beginnen te bashen vanaf da ze zien da een meisje gepost heeft :p

Aaah ... had ik nog niet gemerkt :p

Dreetn

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Zou toch leuk zijn als dude eindelijk opgepakt zou worden?
Opgepakt...

In de titel stond er "2 motorrijders omgekomen in...", en jij antwoordt daarop "hoopt".

SweetEmmaRose

Legacy Member
Massman zei:

dreet'n zei:
Opgepakt...

In de titel stond er "2 motorrijders omgekomen in...", en jij antwoordt daarop "hoopt".

Tgaat ni om de motorrijders he, tgaat em om de bestuurder van het busje, DUHHRRR.

Onder het artikel stond als commentaar 'dude 87?' ik zei dààrop *hoopt*. Moeilijk he?

Of nee wacht ik ben echt zo'n afgrijselijk slecht mens da ik da leuk vind da twee mensen zijn omgekome in een vreselijk accident, suuure.

Massman

Legacy Member
Weet ik, maar zelfs dan zie ik niet in waarom je hoopt dat iemand daar verantwoordelijk voor is.

Nuja, dat is mijn mening hé :unsure:

SweetEmmaRose

Legacy Member
Massman zei:
Weet ik, maar zelfs dan zie ik niet in waarom je hoopt dat iemand daar verantwoordelijk voor is.

Nuja, dat is mijn mening hé :unsure:

Kende gij dude87 wel? o_O :wtf:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan