Bubba
Legacy Member
SweetEmmaRose zei:Zou toch leuk zijn als dude eindelijk opgepakt zou worden?
²
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SweetEmmaRose zei:Zou toch leuk zijn als dude eindelijk opgepakt zou worden?
Massman zei:Zou inderdaad geschift grappig zijn als hij wordt opgepakt omdat hij de dood van twee motorijders op z'n geweten heeft. Hilarisch!
SweetEmmaRose zei:Maar tis weer een meisje die iets zegt dus we springen erop, doe ma verder.
SweetEmmaRose zei:Maar tis weer een meisje die iets zegt dus we springen erop, doe ma verder.
Massman zei::ironic:



SweetEmmaRose zei:Waar zei ik grappig? Ik zei leuk, leuk omdat hij dan eindelijk de gevolgen van zijn achterlijk stunten zou moeten dragen.
Maar tis weer een meisje die iets zegt dus we springen erop, doe ma verder.



FroFro zei:ze heeft wel keihard gelijk da er velen zijn di er ni mee kunnen omgaan en beginnen te bashen vanaf da ze zien da een meisje gepost heeft![]()

Opgepakt...SweetEmmaRose zei:Zou toch leuk zijn als dude eindelijk opgepakt zou worden?
dreet'n zei:Opgepakt...
In de titel stond er "2 motorrijders omgekomen in...", en jij antwoordt daarop "hoopt".
Dacht ook direct aan hem :')wouter_dc zei:
Massman zei::ironic:
dreet'n zei:Opgepakt...
In de titel stond er "2 motorrijders omgekomen in...", en jij antwoordt daarop "hoopt".
Massman zei:Weet ik, maar zelfs dan zie ik niet in waarom je hoopt dat iemand daar verantwoordelijk voor is.
Nuja, dat is mijn mening hé![]()
