Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Massman

Legacy Member
[LRRP];11325798 zei:
Waarom doet dat mens altijd zo uit de hoogte? Ok je kan gelijk hebben, maar er zijn grenzen... Iedereen kan zich eens vergissen.
Alleen zij wss niet

De ironie!

Arifiene zei:
Ik acht men scriptie (waaraan ik keihard gewerkt heb en veel tijd ingestoken heb) wel van hogere waarde dan de mening van iemand op een gamesforum.

Als je niet geeft om meningen op een gamesforum, waarom in godsnaam dan je tijd verspillen op dat forum? :)

Spectre

Legacy Member
Ik zou ook niet van google-betweters moeten weten als ik zelf uren in opzoekwerk gestoken heb over een onderwerp om eerlijk te zijn :s

denkimi

Legacy Member
Spectre zei:
Ik zou ook niet van google-betweters moeten weten als ik zelf uren in opzoekwerk gestoken heb over een onderwerp om eerlijk te zijn :s

het probleem is dat arifiene vooral boekenwijsheid heeft, en eigenlijk nog niet weet hoe het er in het echte leven aan toe gaat. ze gelooft nog te veel dat het gerecht en de wetgeving eerlijk en logisch is. ge moogt nog zo veel opzoekingswerk gedaan hebben, hoe het echt aan toegaat weet ge pas als het zelf meegemaakt hebt

dat zal wel verbeteren na een paar jaar effectief als advocaat of dergelijke gewerkt te hebben.

Spectre

Legacy Member
Arifiene is niet achterlijk hoor. Ze komt gewoon betweterig over, wat wel mag als je gelijk hebt imo

sh1b

Legacy Member
Lol :')
Net zo'n rare nummer die me opbelt ma 'k was te laat om op te nemen. Plots belt ie opnieuw, ik neem op en ik hoor ne kerel (precies met een turks accent ofzo) hele tijd "hallo? hallo?" zeggen. Ik zeg hallo terug ma ie blijft gewoon hallo zeggen... Dus ik hang op.

Dan belt ie weer en begint em weer "hallo? hallo?". Ik heb mijn gsm dan tegen mijn boxen gehouden en wa luide muziek laten afspelen. Net toen ik mijn gsm terug bij mijn oor hield hoorde ik hem nog zeggen "what the f" en hangt ie op ;D

MiniJeffrey

Legacy Member
Spectre zei:
Arifiene is niet achterlijk hoor. Ze komt gewoon betweterig over, wat wel mag als je gelijk hebt imo

gelijk hebben is dan ook maar iets persoonlijk imo... Als je puur het wetboek volgt dan kan je wel staven maar het blijkt toch maar vaak dat rechters toch een ander oordeel vellen dan effectief aangegeven in de wet.

We weten allemaal dat de wet niet altijd effectief is.

denkimi

Legacy Member
Spectre zei:
Arifiene is niet achterlijk hoor. Ze komt gewoon betweterig over, wat wel mag als je gelijk hebt imo

natuurlijk is ze niet achterlijk, integendeel. maar omdat ze veel wetteksten vanbuiten kent denkt ze meestal ook dat ze weet hoe het er echt aan toe gaat.

maar dat is bij bijna alle studenten die beginnen werken zo, ze komen er wel snel overheen dat de man met 30 jaar ervaring toch meer weet dan zij, hoewel hij mss niet zo'n hoog diploma heeft

_DKsissor_

Legacy Member
hennige winninstreak op fifa :D .
kbleef al m'n matchen maar winne met grote verschillen waardoork dacht dak tege mense van rond plaats 50k stond te spelen maar achteraf toen ik ging kijken bleken ze allemaan rond positite 3000 te staan :D. Nu sta ik op een leuke 5500ste plaats :crazy:

Dennoman

Legacy Member
Spectre zei:
Arifiene is niet achterlijk hoor. Ze komt gewoon betweterig over, wat wel mag als je gelijk hebt imo
Mjah, haar "debat"technieken zijn gewoon veel te agressief naar mijn goesting. Ook al heb ik geen gelijk, dan nog zegt ge gewoon ni dat iemand moet zwijgen.

_DKsissor_

Legacy Member
Dennoman zei:
Mjah, haar "debat"technieken zijn gewoon veel te agressief naar mijn goesting. Ook al heb ik geen gelijk, dan nog zegt ge gewoon ni dat iemand moet zwijgen.
wordt lachen als die debattechniek later in de rechtzaal gebruikt zal worden :D

Bubba

Legacy Member
Spectre zei:
Arifiene is niet achterlijk hoor. Ze komt gewoon betweterig over, wat wel mag als je gelijk hebt imo

Wie zegt er dat ze gelijk heeft?

Het is natuurlijk wel handig om aan te tonen dat je gelijk hebt aan de hand van bronnen die niet gevonden kunnen worden.

protnie

Legacy Member
Eerste aflevering van How I Met Your Mother bekeken: :rofl:
Hoe zalig is da nie :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan