Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

?therapy?

Legacy Member
100 dagen gevierd in gent :p
Dan naar school en dan verder gevierd :unsure:
tot nu toe al 46u wakker... nie gezond :x

en heb een leuk gesprek gehad in de nachtwinkel. Er stond een Indiër achter de toog ipv de gewoonlijke pakistaan :x
Hij wou me zelfs nog gratis een pakje vlees aanbieden dat ik dan weer heb moeten weigeren uit vegetarische opvattingen. Een opvatting die hij zeer goed begreep en hij hekelde zich aan sommige "vegetarische vormen in de westerse wereld". Zoals het eten van eieren of vis etc.
Morgen nog maar eens terug gaan :D

Obama

Legacy Member
[LRRP];11325798 zei:
Waarom doet dat mens altijd zo uit de hoogte? Ok je kan gelijk hebben, maar er zijn grenzen... Iedereen kan zich eens vergissen.
Alleen zij wss niet

Idem. Openbare verontschuldigingen zijn hier wel op z'n plaats denk ik!!!

Crashtestdummy

Legacy Member
gisteren een meiske tegengekomen waarmee ik vroeger heel goed overeenkwam. (3rde middelbaar) khad ze zelf nooit herkend, ze kwam naar mij en zei mijnen naam en vroeg ofdat juist was wa inderdaad klopte. we hebben samen nogwa leute gemaakt op cafa. enigste probleem is dat ze al 2 kinders lopen heeft :sop:

EternalSilence

Legacy Member
Dat 4 gangen galadiner voor oud-leden die we organiseren voor deze avond, waar er toch een 70tal man op afkomt.

:drool: @ food.
nu nog zorgen dat mijn maag het kan trekken :p

kisthechef

Legacy Member
Dude87 zei:
gisteren een meiske tegengekomen waarmee ik vroeger heel goed overeenkwam. (3rde middelbaar) khad ze zelf nooit herkend, ze kwam naar mij en zei mijnen naam en vroeg ofdat juist was wa inderdaad klopte. we hebben samen nogwa leute gemaakt op cafa. enigste probleem is dat ze al 2 kinders lopen heeft :sop:

Gij zou anders wel een geweldig rolmoddel zijn...:p

Conradus

Legacy Member
[LRRP];11325798 zei:
Waarom doet dat mens altijd zo uit de hoogte? Ok je kan gelijk hebben, maar er zijn grenzen... Iedereen kan zich eens vergissen.
Alleen zij wss niet

Mmm als je dagen in de rechtenbib hebt moeten doorbrengen voor je werk en dan komt er doodleuk iemand vertellen dat hij je niet gelooft. Alleen al een uur in die rechtenbib is genoeg om iedereen gek te krijgen.:p

MiniJeffrey

Legacy Member
Deze middag het nieuws op VTM... wat een fiasco. Reportages die niet werken, verkeerde reportages die beginnen. Geen enkele ondertiteling die nog werkt, jezus :D

En die nieuwsanker constant: onze excuses, onze computer doet vreemd.... Onze computer is nu helemaal de kluts kwijt, onze excuses.... het is echt de wet van murhpy, nogmaals onze excuses

:')

gizmo666

Legacy Member
MiniJeffrey zei:
Deze middag het nieuws op VTM... wat een fiasco. Reportages die niet werken, verkeerde reportages die beginnen. Geen enkele ondertiteling die nog werkt, jezus :D

En die nieuwsanker constant: onze excuses, onze computer doet vreemd.... Onze computer is nu helemaal de kluts kwijt, onze excuses.... het is echt de wet van murhpy, nogmaals onze excuses

:')

2nd, ook gezien:lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan