Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
Ligt het nu aan mij of zouden die netlogventjes bij ons op de speelkoer gewoon elke dag boksen krijgen?

Pilatus

Legacy Member
tuesadorable zei:
Dude, er zijn echt al foute dingen gebeurd in St nix he...

waarom?
'k vond het wel belachelijk :s toen ik vanmorge aankwam met trein van naar gent te gaan (neen ik zit niet in het 6de) moesten we aanschuiven voor door te kunnen, die flikken controleerden alles :s, ik moest zelf mijn studentenkaart tonen, 1 van die flikken sprak dat dan door ofzoiets en dan mocht ik verdergaan :wtf:

mja, is veelal het gevolg van de dingen die we vorig jaar hebben uitgestoken, tjah.., toont enkel maar het falen aan van de 'maatregelen' die ze telke maal verstrengen tot in het absurde toe soms, te verwachten dat het vorig jaar zo'n 'boeltje' was

en over die tent op het apostelplein, 'k vind het eerlijk gezegd ook maar vrij raar dat er geen tent staat, het is te doen in eglantier en het centrum, maar LOL daar kan echt niets van volk binnen

'k vraag mij af wat ze nog allemaal gaan uitvinden, vroeger was bijna alles toegelaten, waren er dan zoveel problemen toen O.o

mja sint-niklaas faalt wel in elk opzicht van uitgangsfaciliteiten die georganiseerd worden door het stad, totaal verkeerde denkwijze is dat daar

GMotha

Legacy Member
Dennoman zei:
Ligt het nu aan mij of zouden die netlogventjes bij ons op de speelkoer gewoon elke dag boksen krijgen?
Als ze'r niet allemaal zo rondlopen -> gegarandeerd, waarschijnlijk ook van de leerkrachten.

n9ne

Legacy Member
Ik ken iig al één leerkracht van in mijn vroeger middelbaar die die gasten gewoon uit zijn les zou smijten :")

OT: filmke gevonden op gsm waar k met nen john aant lachen ben ergens in een café ma k herinner mij da ni echt meer :p

rizla +

Legacy Member
All round the fields of senseless men
Where once we watched the children play. And they could play !
We had higway 2 no skill
We had dreams but no songs to sing
Of the glory round the field where children play

All round the fields of little men ..

Arifiene

Legacy Member
Thierrichi zei:
Stelt u voor da uw eigen kind der later zo bij loopt...jongens toch :rofl:

Ja en stel je voor dat em dezelfde ziekte heeft :s.

Of is het bewust dat hij voortdurend zen tong uit zen mond laat hangen gelijk een zieke hond? :unsure:

Sivve

Legacy Member
BumbleBee zei:
Goede punten op rapport, & fimpjes van Gunter Lamoot

Gunter Lamoot is gisteren op ons school komen optreden, het was ECHT slecht.. Normaal vind ik hem ook grappig maar het viel op dat hij niet eens had voorbereid enzo, hij was ook mega asociaal maar goed.

pietje666

Legacy Member
Pilatus zei:
waarom?
'k vond het wel belachelijk :s toen ik vanmorge aankwam met trein van naar gent te gaan (neen ik zit niet in het 6de) moesten we aanschuiven voor door te kunnen, die flikken controleerden alles :s, ik moest zelf mijn studentenkaart tonen, 1 van die flikken sprak dat dan door ofzoiets en dan mocht ik verdergaan :wtf:

mja, is veelal het gevolg van de dingen die we vorig jaar hebben uitgestoken, tjah.., toont enkel maar het falen aan van de 'maatregelen' die ze telke maal verstrengen tot in het absurde toe soms, te verwachten dat het vorig jaar zo'n 'boeltje' was

en over die tent op het apostelplein, 'k vind het eerlijk gezegd ook maar vrij raar dat er geen tent staat, het is te doen in eglantier en het centrum, maar LOL daar kan echt niets van volk binnen

'k vraag mij af wat ze nog allemaal gaan uitvinden, vroeger was bijna alles toegelaten, waren er dan zoveel problemen toen O.o

mja sint-niklaas faalt wel in elk opzicht van uitgangsfaciliteiten die georganiseerd worden door het stad, totaal verkeerde denkwijze is dat daar


wat is er in sint niklaas soms allemaal gebeurd soms vorig jaar?

_ns_

Legacy Member
Dennoman zei:
Ligt het nu aan mij of zouden die netlogventjes bij ons op de speelkoer gewoon elke dag boksen krijgen?

Idd die hebben zo gewooneen HIT ME-face :p en dan nog heel de tijd die tong uit z'n bakkes :sop:..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan