Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat lukt wel, prostitutie verdient vrij goed./V\@X |3!@GG! zei:damn moet dat ons pensioen betalen
Dennoman zei:Ligt het nu aan mij of zouden die netlogventjes bij ons op de speelkoer gewoon elke dag boksen krijgen?
't Spreekt in ieder geval wel voor de openheid tegenover homo'sSanta zei:Het ligt niet aan u >_<

tuesadorable zei:Dude, er zijn echt al foute dingen gebeurd in St nix he...
toen ik vanmorge aankwam met trein van naar gent te gaan (neen ik zit niet in het 6de) moesten we aanschuiven voor door te kunnen, die flikken controleerden alles
, ik moest zelf mijn studentenkaart tonen, 1 van die flikken sprak dat dan door ofzoiets en dan mocht ik verdergaan 

Als ze'r niet allemaal zo rondlopen -> gegarandeerd, waarschijnlijk ook van de leerkrachten.Dennoman zei:Ligt het nu aan mij of zouden die netlogventjes bij ons op de speelkoer gewoon elke dag boksen krijgen?


Dennoman zei:Ligt het nu aan mij of zouden die netlogventjes bij ons op de speelkoer gewoon elke dag boksen krijgen?

Thierrichi zei:Stelt u voor da uw eigen kind der later zo bij loopt...jongens toch![]()
.
BumbleBee zei:Goede punten op rapport, & fimpjes van Gunter Lamoot
Pilatus zei:waarom?
'k vond het wel belachelijktoen ik vanmorge aankwam met trein van naar gent te gaan (neen ik zit niet in het 6de) moesten we aanschuiven voor door te kunnen, die flikken controleerden alles
, ik moest zelf mijn studentenkaart tonen, 1 van die flikken sprak dat dan door ofzoiets en dan mocht ik verdergaan
mja, is veelal het gevolg van de dingen die we vorig jaar hebben uitgestoken, tjah.., toont enkel maar het falen aan van de 'maatregelen' die ze telke maal verstrengen tot in het absurde toe soms, te verwachten dat het vorig jaar zo'n 'boeltje' was
en over die tent op het apostelplein, 'k vind het eerlijk gezegd ook maar vrij raar dat er geen tent staat, het is te doen in eglantier en het centrum, maar LOL daar kan echt niets van volk binnen
'k vraag mij af wat ze nog allemaal gaan uitvinden, vroeger was bijna alles toegelaten, waren er dan zoveel problemen toen
mja sint-niklaas faalt wel in elk opzicht van uitgangsfaciliteiten die georganiseerd worden door het stad, totaal verkeerde denkwijze is dat daar
Dennoman zei:Ligt het nu aan mij of zouden die netlogventjes bij ons op de speelkoer gewoon elke dag boksen krijgen?
en dan nog heel de tijd die tong uit z'n bakkes
..