Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

_DKsissor_

Legacy Member
Brockie zei:
't was eigenlijk meer over haar uitlatingen over JPV dan over het onderwerp dat ze praten, grappig dat sommige mensen eigenlijk meteen verder denken als je het gewoon eens bent met iemand :)
En nu (definitief)=> Het kan me gwn niet schelen wat jij denkt, mijn prof (iemand die wel kennis van zaken heeft ), zal oordelen
sinds de prof nog moet oordelen wordt in deze zin niks nuttigs gezegd.
. Jouw bedoeling is gewoon weer eens een thread hijacken omdat je zou kunnen pochen met je 'juridische kennis'.
insinuaties zou judge Judy zegge
Die je op dit vlak helemaal niet hebt.
Sinds we allebij niks van recht afweten is er ook geen enkele reden voor u om hiermee akkoord te zijn
Jammer maar helaas. Ik antwoord dus niét verder op jouw loze argumenten
weer een zin waar ge geen mening over kunt hebben.
(let's face it, 'ik vind het niet' is niet echt een argument
Als een bron gegeven wordt en daar niets kan gevonden worden schort er iets met de bronvermelding....
waar waart ge nu precies mee akkoord?:p

edit : ontopic =>de zon :love:

Estrebian

Legacy Member
*zucht* Ik begrijp eigenlijk niet waarom je hier zo'n drama van maakt maar om het kort te houden: er zijn nog andere posts in dat topic he :).

_DKsissor_

Legacy Member
Brockie zei:
*zucht* Ik begrijp eigenlijk niet waarom je hier zo'n drama van maakt maar om het kort te houden: er zijn nog andere posts in dat topic he :).
i was just proving that you were trying to hit on her :)

Estrebian

Legacy Member
rammsein zei:
i was just proving that you were trying to hit on her :)

Oh ja, als "amper 18 jarige" heb ik niets beter te doen dan volslagen onbekende vrouwen op een gamesforum te zoeken en te verleiden, je hebt me helemaal door rammsein :)

Yones

Legacy Member
Mijn glimlach:

1. de zon :cool:

2. een bijna '19 jarige' die een bijna '18 jarige' ervan verwijt dat hij nog groen ziet achter z'n oren :rofl:

Tuninboy

Legacy Member
Snotbellen :unsure:, ach 'k zeg altijd, een mening kan beledigend zen, maar het blijft een mening. ;-)

FroFro

Legacy Member
inderdaad fokking zalig weer, nu alleen nog wa warmer worde :)
En ik moest de lotto voor mijn ouders kopen, ik kan als we winnen dus alles houden! :unsure: (tenzij ze mij 8,25 betalen voor het ticketje :()

GMotha

Legacy Member
megamold zei:
whoppers met bacon ftw! :love:
Neenee, BBQ beef blaze en Beef onion inferno, enkel geschikt voor echte venten aangezien dit enorm mannelijke namen zijn. Ik denk dat het geheim van de BBQ saus een snuifje testosteron met buskruit is.
Fuck yeah!

MiniJeffrey

Legacy Member
FroFro zei:
inderdaad fokking zalig weer, nu alleen nog wa warmer worde :)
En ik moest de lotto voor mijn ouders kopen, ik kan als we winnen dus alles houden! :unsure: (tenzij ze mij 8,25 betalen voor het ticketje :()

dan zou ik van niet gebaren als je wint :D

BlaXander

Legacy Member
MiniJeffrey zei:
dan zou ik van niet gebaren als je wint :D

Het zou mss wel eens kunnen opvallen als hij met een gloednieuwe Porsche, Ferrari, Lamborghini, of wat dan ook stopt voor de deur :p

MiniJeffrey

Legacy Member
BlaXander zei:
Het zou mss wel eens kunnen opvallen als hij met een gloednieuwe Porsche, Ferrari, Lamborghini, of wat dan ook stopt voor de deur :p

hmmm...

Naaah, ouders zijn niet zo slim! :p

megamold

Legacy Member
GMotha zei:
Neenee, BBQ beef blaze en Beef onion inferno, enkel geschikt voor echte venten aangezien dit enorm mannelijke namen zijn. Ik denk dat het geheim van de BBQ saus een snuifje testosteron met buskruit is.
Fuck yeah!

rofl :rofl:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan