Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Messias.

Legacy Member
Een presentatie van Simon Peyton-Jones, 't blijft toch een enorm aanstekelijke nerd. :)

Unilever

Legacy Member
GuntherDW zei:
elke keer dat ik in st niklaas kom (is redelijk veel nog eig, vooral ook meestal voor itware mabon :p), al is het ochtend, middag, avond of zelfs nacht zie ik toch niet veel gebeuren ze...

Telkens als ik in St. Niklaas kom vraagt er wel iemand of ik weed heb:unsure:. Meestal als ik in de buurt van het station ben. Waarom weet ik ook niet:crazy:

Adelbert

Legacy Member
Unilever zei:
Telkens als ik in St. Niklaas kom vraagt er wel iemand of ik weed heb:unsure:. Meestal als ik in de buurt van het station ben. Waarom weet ik ook niet:crazy:

ah da zijt gij! :applause:

FroFro

Legacy Member
lol, moet plots trouwens nog aan iets denken;

Kmoest dus vanavond zo mijn studie wa kome promoten in mijn middelbare school. Kwas me 2 geinteresseerden aant praten, ineens komt er zone leerkracht da ik van gezicht ken maar helemaal ni van naam fzo, ook nooit mee gepraat. Die was leerkracht houtbewerking/whatever, ik dee lawi en kheb em iig nooit gehad.

Enfin, die komt zo naar ons, onderbreekt mij keihard en begint tege dien andere, zonder zich te introducere; "Waarde gij der van de week bij bij die lezing? Die man da over apen kwam praten?" "heh?" "Ja zo die man da *insert random beroep hier, kweet het nemeer* deed en daarover kwam vertellen" "aahja inderdaad" "En gij stelde interessante vragen, en das mij bijgebleve. Wist ge da chimpansees 98% gelijk zijn aan ons? Ale, genetisch dan e, want ze lijken natuurlijk ni op ons" "ja, ja" "En vonde die lezing interessant?" "ja, zeker"

Dan richt die zich naar mij; "En wa is uwe naam nuweer?" "Bruno", "aahja juist, gij zijt van 2 jaar geleden zeker e?" "ja" "Waart gij ni bij die vrouw da over DuPont kwam spreken?" "Ik zou het echt nemeer weten.." "die da zo over die ski's kwam praten" "da zou kunnen ja, das al lang geleden" "Weet ge, toen ik zo oud was als u woukik ne chimpansee kopen, maar kheb da uiteindelijk ni gedaan, want ik dee toen nog veel aan muurklimmen en dan zou die mij altijd voorbij steken" "..." "Want ja, apen kunnen goed klimmen e" "..." "En khebbet ook ni gedaan omda apen altijd een vuile poep hebben"

I really was like _WTF_
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan