Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The Frak

Legacy Member
Battlestar Galactica Soundtrack :love:

Voorbije week seizoen 3 uitgekeken; zalige seizoensfinale. Nu nog seizoen 4 zien te bemachtigen. :unsure:

Tha_nOn

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Tgaat ni om de motorrijders he, tgaat em om de bestuurder van het busje, DUHHRRR.

Onder het artikel stond als commentaar 'dude 87?' ik zei dààrop *hoopt*. Moeilijk he?

Of nee wacht ik ben echt zo'n afgrijselijk slecht mens da ik da leuk vind da twee mensen zijn omgekome in een vreselijk accident, suuure.

ksnap dat ge het leuk zou vinden moest dude87 omwille van zijn gedrag nekeer opgepakt worden en gestraft worden
maar ik hoop (jaja hoop) dat ge dat enkel leuk zou vinden moesten er geen dodelijke (of zelfs niet-dodelijke :sop: ) slachtoffers zijn

dus de reactie op 2 motorijders die zijn omgekomen, door een busje, als zijnde leuk als da dude87 is, is inderdaad afgrijselijk, hoe belachelijk ik die zijn gedrag ook vind, en hoezeer ik inderdaad ook denk dat hij wel nekeer mag gepakt worden voor de toeren die hij uithaalt

(en dan compleet naast de kwestie, wordt ge inderdaad wel sneller gebashed als meiske ^^ al dan niet terecht natuurlijk)

CtrlAshDel

Legacy Member
In our defense: de 'vrouwen' hier bashen nochthans veel vlugger op de 'mannen'.

dunno

Legacy Member
Vandaag dit kostuum gaan reserveren voor carnaval Halle.

En leuk meisje vandaag gezien uit het middelbaar die ik wel sympathiek vond, maar nog echt veel contact mee heb gehad. Toch even klein babbeltje gedaan. :)

hawkeye

Legacy Member
The Frak zei:
Battlestar Galactica Soundtrack :love:

Voorbije week seizoen 3 uitgekeken; zalige seizoensfinale. Nu nog seizoen 4 zien te bemachtigen. :unsure:

seizoen 4 start nogal dramatisch, ma vanaf ep 7-8 is het weeral kwijlen :drool:
en het wordt alsmaar beter
zit nu aan ep15...3 to go

Trolle

Legacy Member
juist terug van de vrijgezellenfuif van een maat van mij.
het was een ZALIGE dag :love:

GuntherDW

Legacy Member
Sileced` zei:
BenX toch wel verschoten van de kwaliteit van de film :)

ik persoonlijk vond hem (al moesten we hem met school in de cinema gaan zien) op niets trekken (buiten dan de kleine 4chan jokes ;)) :p

mijn glimlach : eindelijk bezig met Gentoo op m'n laptop, ik was na een paar weken arch beu aan het worden, maar sinds vorige week was ik Arch64 (vooral hun manier van doen/denken) zo kotsmuug dat ik zei "foert", ik pak gentoo :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan