CtrlAshDel
Legacy Member
²Massman zei:Weet ik, maar zelfs dan zie ik niet in waarom je hoopt dat iemand daar verantwoordelijk voor is.
Nuja, dat is mijn mening hé![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
²Massman zei:Weet ik, maar zelfs dan zie ik niet in waarom je hoopt dat iemand daar verantwoordelijk voor is.
Nuja, dat is mijn mening hé![]()
SweetEmmaRose zei:Kende gij dude87 wel?![]()
![]()

JaMassman zei:Alors, als ik hem zou kennen, zou ik het wél hopen?![]()
Massman zei:Alors, als ik hem zou kennen, zou ik het wél hopen?![]()
SweetEmmaRose zei:Tgaat ni om de motorrijders he, tgaat em om de bestuurder van het busje, DUHHRRR.
Onder het artikel stond als commentaar 'dude 87?' ik zei dààrop *hoopt*. Moeilijk he?
Of nee wacht ik ben echt zo'n afgrijselijk slecht mens da ik da leuk vind da twee mensen zijn omgekome in een vreselijk accident, suuure.
) slachtoffers zijn
zeg wel wa ne stem ^^Morre1977 zei:weet nie of het al gepost is maar:
YouTube - MDA Telethon 2008 - Terry Fator performance (Hour 4)
holy cow
rizla + zei:Mijn avatar . (1-4)

Niet zo moeilijk ook eh ^^Wolfje zei:In our defense: de 'vrouwen' hier bashen nochthans veel vlugger op de 'mannen'.
The Frak zei:Battlestar Galactica Soundtrack
Voorbije week seizoen 3 uitgekeken; zalige seizoensfinale. Nu nog seizoen 4 zien te bemachtigen.![]()

wouter_dc zei:

Sileced` zei:BenX toch wel verschoten van de kwaliteit van de film![]()
) 
