Archief - Je glimlach van vandaag - deel 10

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tibokio

Legacy Member
Haha, tjah, Ninove :lol:

Daarstraks nog: Ik reed met m'n pa mee in de auto, en voor ons reed m'n ma.
Moeten we door een smal straatje, maar kan m'n ma niet door omdat "de frietmobiel" in de weg stond...

Die wou voor geen meter opzij, nochtans moest hij wat naar voor hebben gereden, konden we door.

Nu, die frietmobiel weigert opzij te gaan, en m'n ma begint te klaxoneren dat 't nie normaal was :lol:

Stormt er daar opeens een dikke man, met alleen een kleine slip aan, uit één van die huisjes en begint die te roepen op m'n ma. Ik heb niet veel verstaan maar 't was iets van: "Ik sloar a oit awe otto eh!" En meer.

Ik lag daar natuurlijk plat van het lachen en m'n ma in de auto voor ons ook :D

Dan ging die halfnaakte gast weg, en zei: "als ge nog 1 keer toetert op moa eh!", waarop m'n ma natuurlijk naar hem toetert. Die gast rent z'n huis in, en net wanneer hij terugkwam met 'n soort koevoet, konden we doorrijden want die frietmobiel ging eindelijk weg.

:)


Ik heb die vrouw van da filmpje hier wel al eens gezien, denk ik. Altijd zat :rofl:

Bosvos

Legacy Member
1ste show van Alex agnew al ver uitverkocht :o (ik kon toch geen 3 tickets naast elkaar meer krijgen), dan maar voor zaterdag besteld, dan pak ik wel een dagske verlof :D

-Steve-

Legacy Member
Tibokio zei:
Haha, tjah, Ninove :lol:

Daarstraks nog: Ik reed met m'n pa mee in de auto, en voor ons reed m'n ma.
Moeten we door een smal straatje, maar kan m'n ma niet door omdat "de frietmobiel" in de weg stond...

Die wou voor geen meter opzij, nochtans moest hij wat naar voor hebben gereden, konden we door.

Nu, die frietmobiel weigert opzij te gaan, en m'n ma begint te klaxoneren dat 't nie normaal was :lol:

Stormt er daar opeens een dikke man, met alleen een kleine slip aan, uit één van die huisjes en begint die te roepen op m'n ma. Ik heb niet veel verstaan maar 't was iets van: "Ik sloar a oit awe otto eh!" En meer.

Ik lag daar natuurlijk plat van het lachen en m'n ma in de auto voor ons ook :D

Dan ging die halfnaakte gast weg, en zei: "als ge nog 1 keer toetert op moa eh!", waarop m'n ma natuurlijk naar hem toetert. Die gast rent z'n huis in, en net wanneer hij terugkwam met 'n soort koevoet, konden we doorrijden want die frietmobiel ging eindelijk weg.

:)


Ik heb die vrouw van da filmpje hier wel al eens gezien, denk ik. Altijd zat :rofl:

Mevrouw kwam mij daarstraks vragen in den Delhaize of we nog Duvel hadden want er stond niets meer in de rekken. :lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan