Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
|) ][ |V| ][;13333985 zei:Wat mij opviel bij de klasfoto vroeger, is dat iedereen een hoofd buiten proportie had (uitgezonderd ikzelf natuurlijk). Iedereen is nu gegroeid, maar hun hoofd is nog exact hetzelfde en ongeveer binnen proportie (het was zodanig groot dat het zelfs nu nog niet ok is). Precies een klas met aliens.Nuja, we waren van 1986, dat jaar van radioactieve kinderen. De enen kregen een groot hoofd, ik kreeg extreme intelligentie.

Baats zei:Het is kwalitatief minder, maar nog steeds hoogstaandBlijft voor mij één van de beste radioprogramma's van het moment
Feest op de zende!

DBK zei:

gthizzang zei:Twas gewoon om te melden, Phaedra, je bent een hoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrraaaaaaa
en dan breekt Flatland van SOS los![]()

NiXiE zei:u blanco stem wordt wel geregistreerd.
of je nu iets hebt aangeduid of niet, het blijft een stem (het wordt gezien als een stem bij de tellingen)
Broodje Bakpao @ De Laatste Show YouTube - The Opposites - Broodje Bapao @ De Laatste Show Kzou is willen weten wat tv-kijkend Vlaanderen daar van vond 
ns boy zei:Blanco wordt toch bij de meerderheid meegeteld, dus ge kunt dat imo als een stem zien.
BuBbA zei:Neen.
|) ][ |V| ][;13333985 zei:Wat mij opviel bij de klasfoto vroeger, is dat iedereen een hoofd buiten proportie had (uitgezonderd ikzelf natuurlijk). Iedereen is nu gegroeid, maar hun hoofd is nog exact hetzelfde en ongeveer binnen proportie (het was zodanig groot dat het zelfs nu nog niet ok is). Precies een klas met aliens.Nuja, we waren van 1986, dat jaar van radioactieve kinderen. De enen kregen een groot hoofd, ik kreeg extreme intelligentie.

ns boy zei:Jawel.
UrbanusVanAnus zei:Is het waar dat een blanco stem de meerderheid ten goede komt?
Neen. Dat is een totaal ongegrond gerucht. Wanneer na de verkiezingen de zetels worden verdeeld tussen de politieke partijen, houdt men bij de berekening enkel rekening met bruikbare stemmen. Blanco stemmen en ongeldige stemmen worden niet meegeteld en komen niemand ten goede.
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 »

PersonalJesus zei:als ik het jobke krijg dat ik wil heb ik ne baas die een gigantische fan/collector is van the beatles en pink floyd. Kan geestig worden!(al eens goed uitgepakt op de sollicitatie
)

ns boy zei:Blanco wordt toch bij de meerderheid meegeteld, dus ge kunt dat imo als een stem zien.
BuBbA zei:Leer eens wat een blanco stem is, en kom dan eens terug.
ruud_vx zei:Wat is het verschil tussen blanco stemmen en ongeldige stemmen? Zijn dergelijke stemmen toegelaten?
Blanco stemmen bestaat erin geen enkele stem uit te brengen voor een bepaalde kandidaat of lijst. Bij elektronisch stemmen wordt blanco gestemd door het vakje “blancostem” te kiezen dat bovenaan het kiesscherm verschijnt, naast de andere kieslijsten. Dergelijke stem wordt niet in aanmerking genomen voor het verdelen van de zetels tussen de lijsten, maar wordt wel beschouwd als een geldige stem. Een ongeldige stem is een stem die onregelmatig is, bijvoorbeeld omdat de kiezer op meerdere, verschillende lijsten gestemd heeft. Bij het elektronisch stemmen is deze vergissing niet meer mogelijk omdat het systeem ze niet aanvaardt. De enige wijze waarop ongeldig gestemd kan worden bij elektronisch stemmen, betreft herhaalde weigering om de magneetkaart te gebruiken die dient voor het registreren van de stem of bij beschadiging van de kaart. In dat geval annuleert de voorzitter van het stembureau de kaart voor een eerste keer en overhandigt de kiezer een nieuwe kaart. Indien de situatie zich herhaalt, trekt de voorzitter een tweede maal de kaart in en annuleert ze. De kiezer is dan niet meer toegelaten tot de stemming.
bron: Gemeenteraadsverkiezingen 2006 »
