Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NiXiE zei:ge hebt wel stemplicht, maar ge moogt blanco of foutief stemmen
BuBbA zei:Zucht, snapte gij het nu nog niet?
Er is helemaal geen stemplicht, maar een opkomstplicht. Als gij absoluut niet wilt stemmen ga je gewoon met je brief naar uw kantoor, ge zet u handtekening en ge duwt rechtstreeks uw formulier of elektronisch kaartje in de urne ipv in een stemhokje te gaan.
NiXiE zei:denk niet dat ge rechtstreeks u biljet erin moogt steken
NiXiE zei:sowieso wel, als ge u notteke bijhoudt van da ge daar hebt getankt of iets hebt betaalt met een bankkaart dan kunnen ze u niks doen.
Baats zei:Mish Mash gemist, buiten de laatste 10 minuten. Wat een prachtige radio ^^

Merkwaardig dat ge wenst de discussiëren met een rechtenstudent daarover.NiXiE zei:denk niet dat ge rechtstreeks u biljet erin moogt steken

gamerboy007 zei:ik zit dan het in buitenland.
900km, frankrijk.
Maar ik kan geen volmacht krijgen.
(het is geen vakantie, werk, ziekte, andere.)
Is wel vakantie, maar was niet genoeg voor een volmacht.<== fail, ik moest men lach inhouden in het gemeentehuis.
gamerboy007 zei:Sorry, maar da was NIET voldoende voor een volmacht.
Ik moest echt met meerdere argumenten afkomen.
Enige wa ik kon laten zien waren eventueel de km's, benzine, kasticket voor eten voor 1 week. (van frankrijk.)
Toen ze da tegen mij vertelde op het gemeentehuis moet ik echt serieus menne lach inhouden.
BuBbA zei:Ja, ok, het kan zijn dat ge in het hokje zelf moet gaan staan omwille van het stemgeheim... Maar ge kunt sowieso zowel op formulier als elektronisch blanco ( dus niet ) stemmen.
Iemand zei:Merkwaardig dat ge wenst de discussiëren met een rechtenstudent daarover.
Ik trek mijn conclusies.![]()
NiXiE zei:ik kan niet rieken of dat iemand rechten studeert of niet en wat bubba zelf zegt,
stemgeheim.
je moet een stem uitbrengen, of het nu blanco is of niet

Een Antwerpse en een Limburgse soldaat klimmen 's avonds over de muur van de kazerne om pinten te gaan pakken in het dorp.
Als zij terugkomen zien ze dat een schildwacht patrouilleert.
De Antwerpenaar sluipt omzichtig door het struikgewas maar trapt op een tak.
"Wie daar?" roept de schildwacht.
De Antwerpenaar is echter bij de pinken en roept: "Woef, woef!"
Even later trapt de Limburger op een takje. "Wie daar?" roept de schildwacht..
Waarop de Limburger "Ich ben ook een hoooond".

Muscleduck zei:Deze middag in de BGC winkel legde ik het probleem uit dat miojn volumemeter niet werkt.
Die vent gaat dus mijn volume opzoeken.
"Ah maar dat is normaal, je hebt geen limiet meer."
"Ik weet het, maar normaal moet ik mijn verbruik toch nog zien."
"Je zit deze maand aan 400GB, 400.000MB dus ... geschift. Sorry dat ik het zeg maar ... geschift"
Zijn gezicht was priceless. Ik wou nog zeggen "ja veel Linux distro's" maar 'k heb gewegen![]()