Archief - Je glimlach van vandaag - deel 10

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Flunitrazepam

Legacy Member
NiXiE zei:
wij hebben stemplicht

Wij hebben niks.
Zeg nu eerlijk, gaat er echt iets veranderen.
Moest er nu echt iets veranderen, dan zou ik ngo zeggen OK ik ga stemmen.
Achja, Who cares.

OT: kmoet voor het bouwverlof niet meer gaan werken.
Dus 3 maand betaald vakantie. :bow:

Baats

Legacy Member
gamerboy007 zei:
Wij hebben niks.
Zeg nu eerlijk, gaat er echt iets veranderen.
Moest er nu echt iets veranderen, dan zou ik ngo zeggen OK ik ga stemmen.
Achja, Who cares.

OT: kmoet voor het bouwverlof niet meer gaan werken.
Dus 3 maand betaald vakantie. :bow:

Maar een uurke gaan stemmen kan er weer niet vanaf :naughty:

Drew

Legacy Member
gamerboy007 zei:
Wij hebben niks.
Zeg nu eerlijk, gaat er echt iets veranderen.
Moest er nu echt iets veranderen, dan zou ik ngo zeggen OK ik ga stemmen.
Achja, Who cares.
Self fulfilling prophecy.

vince147

Legacy Member
Erdoor voor mijn eerste examen marktonderzoek mondeling. Woohoow, geen enkele oefening ivm fractieproef geleerd en ook niet gekregen :).
Life is good when you know how to study :D!

Flunitrazepam

Legacy Member
Baats zei:
Maar een uurke gaan stemmen kan er weer niet vanaf :naughty:

Gaat moeilijk als ge meer als 90km vant stembureau zit.
Ksnap ni da mensen echt geloven in wa die mannen zeggen.

Als het ni lukt, oh, we stemmen wel opnieuw en we zien wel.
Da zegt voor mij al meer als genoeg, zij doen geen moeite, ik nog minder...

En nu moogde denke wa ge er van wilt, of mij lomp en achterlijk noemen.
maar het is MIJN MENING. :tongue:

ng

Legacy Member
gamerboy007 zei:
Gaat moeilijk als ge meer als 90km vant stembureau zit.
Ksnap ni da mensen echt geloven in wa die mannen zeggen.

Als het ni lukt, oh, we stemmen wel opnieuw en we zien wel.
Da zegt voor mij al meer als genoeg, zij doen geen moeite, ik nog minder...

En nu moogde denke wa ge er van wilt, of mij lomp en achterlijk noemen.
maar het is MIJN MENING. :tongue:

90 km? Wat?

Flunitrazepam

Legacy Member
ik zit dan het in buitenland.
900km, frankrijk.

Maar ik kan geen volmacht krijgen.
(het is geen vakantie, werk, ziekte, andere.)
Is wel vakantie, maar was niet genoeg voor een volmacht.<== fail, ik moest men lach inhouden in het gemeentehuis.

nixie

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Neen, toch niet.



Dat laatste misschien wel, maar je kan dat papier gewoon blanco laten en afgeven.

ge hebt wel stemplicht, maar ge moogt blanco of foutief stemmen

nixie

Legacy Member
gamerboy007 zei:
ik zit dan het in buitenland.
900km, frankrijk.

Maar ik kan geen volmacht krijgen.
(het is geen vakantie, werk, ziekte, andere.)
Is wel vakantie, maar was niet genoeg voor een volmacht.<== fail, ik moest men lach inhouden in het gemeentehuis.

sowieso wel, als ge u notteke bijhoudt van da ge daar hebt getankt of iets hebt betaalt met een bankkaart dan kunnen ze u niks doen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan