Flunitrazepam
Legacy Member
NiXiE zei:wij hebben stemplicht
Wij hebben niks.
Zeg nu eerlijk, gaat er echt iets veranderen.
Moest er nu echt iets veranderen, dan zou ik ngo zeggen OK ik ga stemmen.
Achja, Who cares.
OT: kmoet voor het bouwverlof niet meer gaan werken.
Dus 3 maand betaald vakantie.


!