|) ][ |V| ][
Legacy Member
Muscleduck zei:Ik ken dat, ik ben ook van '86. Extreme intelligentie enz.![]()
Wij snappen elkaar.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Muscleduck zei:Ik ken dat, ik ben ook van '86. Extreme intelligentie enz.![]()


Faun zei:22 jaar vandaag![]()
Baats zei:Ik ken het verhaal natuurlijk niet, maar dat manneke zal wel een paar schoppen onder z'n gat verdienen. Spijtig genoeg zal die agent (onverdiend!) bakken kritiek over hem krijgen..

eXe./special zei:hoe kun je uzelf nog meer tegenspreken in twee zinnen?![]()
je kent het verhaal niet .. maar hij ZAL wel schoppen verdienen en de flik zal ONVERDIEND kritiek krijgen.![]()

Dreetn zei:Hij bedoelde wss:
"Ik ken het verhaal niet, maar omdat die kleine een ***** is zal hij die schoppen wel verdiend hebben."
![]()
Live gezienJuve9le zei:
In Brussel, echt za-lig!