UrbanusVanAnus
Legacy Member
gamerboy007 zei:Gewoon altijd de koppeling induwen, nooit schakelen onder de 3000 toeren.
en niet te vergeten, sturen a la borden afwassen.
Dan zijde der meestal van den eerste keer door.
wot?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gamerboy007 zei:Gewoon altijd de koppeling induwen, nooit schakelen onder de 3000 toeren.
en niet te vergeten, sturen a la borden afwassen.
Dan zijde der meestal van den eerste keer door.

awel,UrbanusVanAnus zei:
gamerboy007 zei:awel,
Als ge nu wa moet afremmen, dan moete eerst de koppeling indrukken en dan de rem.
En schakelen onder de 3000 toeren is nutteloos, dan kunde beter met de fiets gaan.
NiXiE zei:das als gij beetje moet afremmen dan gaat gij eerst u koppeling induwen....

gamerboy007 zei:Gewoon altijd de koppeling induwen, nooit schakelen onder de 3000 toeren.
en niet te vergeten, sturen a la borden afwassen.
Dan zijde der meestal van den eerste keer door.

NiXiE zei:das als gij beetje moet afremmen dan gaat gij eerst u koppeling induwen....

gamerboy007 zei:awel,
Als ge nu wa moet afremmen, dan moete eerst de koppeling indrukken en dan de rem.
En schakelen onder de 3000 toeren is nutteloos, dan kunde beter met de fiets gaan.


Jack-in-the-box zei:Het belangrijkste, het petje, niet vergeten eh :naughty:
Petje op half 7 natuurlijk, alweer voor het haar 
Jack-in-the-box zei:Het belangrijkste, het petje, niet vergeten eh :naughty:
YouTube - jambers - gabbersgamerboy007 zei:Rizla de gabberrrrrrr.
BIONK BIONK BIONK BIONK BIONK BIONK
![]()
Jack-in-the-box zei:Dat Shine on you crazy Diamond toch echt een prachtig nummer is van Pink Floyd.![]()

Delirium zei:Ge moogt gerust zijn
En ze hebben nog zoveel mooie nummers.

