Archief - Je glimlach van vandaag - deel 10

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

YaMo

Legacy Member
Ik zou precies toch niet graag mijn eerste keer een auto besturen op een parking vol auto's waar elk moment een gek uit zijn parkeerplaats kan schieten.

Proim

Legacy Member
YaMo zei:
Ik zou precies toch niet graag mijn eerste keer een auto besturen op een parking vol auto's waar elk moment een gek uit zijn parkeerplaats kan schieten.
Laat staan dat mijn ouders dat zouden toelaten.

Rizla+

Legacy Member
Fireflies zei:
14 jaar, en met den auto?

Verantwoordelijk. :)
Ik rij niet, ik wou gewoon is achter stuur zitten, op een lege parking kan niks fout gaan eh behalve tegen een paaltje rijden.
YaMo zei:
Ik zou precies toch niet graag mijn eerste keer een auto besturen op een parking vol auto's waar elk moment een gek uit zijn parkeerplaats kan schieten.

Er waren geen winkels open, dus er was plek genoeg en er was niemand :).

deathsythe

Legacy Member
YaMo zei:
Ik zou precies toch niet graag mijn eerste keer een auto besturen op een parking vol auto's waar elk moment een gek uit zijn parkeerplaats kan schieten.

laat staan op een feestdag wanneer iedereen gaat winkelen ;)

(en ja in de vm zijn sommige delhaize zijn dan open, maar dat gaat hij echt niet gedaan hebben)

Inspector Monkfish

Legacy Member
Tr1ploid zei:
De meeste van de artiesten waar ik naar luister zouden niet eens kunnen rondkomen moesten ze naast hun muziek geen andere job hebben. Als je dan nog eens weet hoeveel geld het kost voor een kleine band om te touren door Europa, vind ik het toch meer dan normaal dat ik mijn bijdrage lever
+ je kunt fier zijn op de mooie cd collectie op je kast. :)
Oké, ja, als je nu enkel luistert naar 50 cent en Beyoncé versta ik het nog wel.

Kheb zelfs een platinum collectie van Soulsister besteld :p

nixie

Legacy Member
YaMo zei:
Ik zou precies toch niet graag mijn eerste keer een auto besturen op een parking vol auto's waar elk moment een gek uit zijn parkeerplaats kan schieten.

het is een feestdag, grote winkels zijn toe en de parking is dus leeg

nice thinking

Herr Doktor

Legacy Member
Fireflies zei:
14 jaar, en met den auto?

Verantwoordelijk. :)

ik kan al van mijn 11-12 jaar met den auto rijden :p.... en van mijn 13 ongeveer al met de camion gereden ;) uiteraard op eigen gebied.

Flunitrazepam

Legacy Member
Rizla+ zei:
Grapjas :sop:
Nee, al geprobeert om eerst vooruit te komen dus via ambriange en gas tegelijk in te duwen/te lossen. Waarbij ik de eerste paar keer wel stilviel. Maar daarna lukt het wel, en sturen lukte perfect, zelfs parkeren tussen de lijntjes :p

6000 toeren, koppeling lossen.




OT: Een programma op BNN, nen gehandicapte in nen rolstoel naar qlimax. (==>diep respect ! )
Ik zweer het, dieje gast ging uit ze dak. :woohoo:
Grappig om te zien.

Faun

Legacy Member
Tr1ploid zei:
De meeste van de artiesten waar ik naar luister zouden niet eens kunnen rondkomen moesten ze naast hun muziek geen andere job hebben. Als je dan nog eens weet hoeveel geld het kost voor een kleine band om te touren door Europa, vind ik het toch meer dan normaal dat ik mijn bijdrage lever
+ je kunt fier zijn op de mooie cd collectie op je kast. :)
Oké, ja, als je nu enkel luistert naar 50 cent en Beyoncé versta ik het nog wel.

Ik luister bijna nooit naar kleinere bands of onbekende groepen.
Ik steun sowieso artiesten door ze live te gaan bekijken.

En als ik iets koop is het op vinyl, nóg mooier voor in een collecite.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
[youtube]woxbCUpws44[/youtube]

Vanaf 7:00 tot 8:00 :rofl: (vooral die FFFFFFFFFFUCK)

al een kwartier aant kapotlachen, vage ****** :rofl:

Carrion

Legacy Member
Fireflies zei:
Een 14-jarige laten ploeteren met uwen auto, dat is zonder twijfel bijzonder goed voor de auto. :)

Man, nu zijt ge echt belachelijk bezig ze... nen auto gaat daar nie kapot van ze
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan