Archief - Je glimlach van vandaag - deel 10

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rizla+

Legacy Member
Carrion zei:
Man, nu zijt ge echt belachelijk bezig ze... nen auto gaat daar nie kapot van ze

Idd, en ik ga ook NOOIT op de openbare weg rijden voor ik een rijbewijs heb, omdat daar altijd een kind kan oversteken. Enkel op een lege parking. Daarnet nog 5 minuutjes geprobeerd, en ik kan al remmen zonder stil te vallen, maar starten in 1e met zo ambriange en gas induwen is nog altijd wel moeilijk, want dan start ik altijd in schokken.

Sloth

Legacy Member
Rizla+ zei:
Idd, en ik ga ook NOOIT op de openbare weg rijden voor ik een rijbewijs heb, omdat daar altijd een kind kan oversteken. Enkel op een lege parking. Daarnet nog 5 minuutjes geprobeerd, en ik kan al remmen zonder stil te vallen, maar starten in 1e met zo ambriange en gas induwen is nog altijd wel moeilijk, want dan start ik altijd in schokken.


remmen zonder stilvallen, wat is daar nu aan? :)

en wat een zever over niets

pie-jie

Legacy Member
Tr1ploid zei:
volk da ik ken? :p

Anyway, mijn glimlach is het feit dat ik een nieuw kot gevonden heb, in de Victoriastraat in Gent.

maat van mij zit daar :)! Is nu wel niet het meest comfortabele kot en et grootste al zeker niet :p

't is wel dicht bij beke vanalles maar wel beke 'rare' buurt.

ng

Legacy Member
Fireflies zei:
Een 14-jarige laten ploeteren met uwen auto, dat is zonder twijfel bijzonder goed voor de auto. :)

Ne 14 jarige die nog nooit met een auto heeft gereden of een 18 jarige. Alé ja, wat is het verschil.

Carrion

Legacy Member
Sloth zei:
remmen zonder stilvallen, wat is daar nu aan? :)

en wat een zever over niets

Der is een verschil tussen remmen en remmen terwijl ge constant uwen ambriage indrukt eh. En als da den eerste keer ofzo was is da toch iets waar ge "trots" op moogt zijn, auto rijden is ook nie simpel om te leren ze.

*nondeju, 'k zen gewoon rizla aant verdedigen :unsure:

Morrissey

Legacy Member
Rizla+ zei:
Idd, en ik ga ook NOOIT op de openbare weg rijden voor ik een rijbewijs heb, omdat daar altijd een kind kan oversteken. Enkel op een lege parking. Daarnet nog 5 minuutjes geprobeerd, en ik kan al remmen zonder stil te vallen, maar starten in 1e met zo ambriange en gas induwen is nog altijd wel moeilijk, want dan start ik altijd in schokken.

Ale dan, pluim voor u.

Ik heb enkele maanden ook leren schakelen, en pas zeker in het begin om met uw gas. Toen wij begonnen, eerst leren spelen met de ambriage en op een plat stuk vertrekken door enkel de ambriage los te laten. Je gaat zo wel maar heel traag vooruit, maar het was wel makkelijk om te zien op welk punt uw auto vertrekt als je die lost. Eens je dat volledig onder de knie hebt, geef je lichtjes gas.

In het begin hééél langzaam induwen, want ik duwde hem vaak ook te snel in, waardoor ik quasi direct stilviel. Dus heel zacht uw gas induwen, en langzaamaan leren spelen hiermee. Een hint, zoek een parking waar een baan is van +-300 m, wij hebben er zo eentje aan de oude Ikea in Ternat, en daar is een lang plat stuk, ideaal voor de starten, in 2e te zetten, te leren remmen en te draaien. Je gaat zien, zo zal het wel snel lukken. :)

Rizla+

Legacy Member
Carrion zei:
*nondeju, 'k zen gewoon rizla aant verdedigen :unsure:
Uw goede daad vandaag!
Fireflies zei:
Ale dan, pluim voor u.

Ik heb enkele maanden ook leren schakelen, en pas zeker in het begin om met uw gas. Toen wij begonnen, eerst leren spelen met de ambriage en op een plat stuk vertrekken door enkel de ambriage los te laten. Je gaat zo wel maar heel traag vooruit, maar het was wel makkelijk om te zien op welk punt uw auto vertrekt als je die lost. Eens je dat volledig onder de knie hebt, geef je lichtjes gas.

In het begin hééél langzaam induwen, want ik duwde hem vaak ook te snel in, waardoor ik quasi direct stilviel. Dus heel zacht uw gas induwen, en langzaamaan leren spelen hiermee. Een hint, zoek een parking waar een baan is van +-300 m, wij hebben er zo eentje aan de oude Ikea in Ternat, en daar is een lang plat stuk, ideaal voor de starten, in 2e te zetten, te leren remmen en te draaien. Je gaat zien, zo zal het wel snel lukken. :)

Hier aan de Delhaize is een lang stuk, en de carrfour das gewoon ne grote vierhoek. Dus plek genoeg daar :).

Proim

Legacy Member
Op een lege parking kan geen kwaad natuurlijk, net als YaMo, dacht ik dat de parking in gebruik was.
Who cares dan ^^

Flunitrazepam

Legacy Member
Tot ge zo is den delhaize binnen rijdt, dan worde nog opgepakt wegens inbraak.

Muscleduck

Legacy Member
Een booster met BCD 'blikken' en een kruluitlaat natuurlijk.
Ow, en een helm, om aan zijn arm te hangen, anders komt er gel op enzow ;)

Jack-in-the-box

Legacy Member
Muscleduck zei:
Een booster met BCD 'blikken' en een kruluitlaat natuurlijk.
Ow, en een helm, om aan zijn arm te hangen, anders komt er gel op enzow ;)

Het belangrijkste, het petje, niet vergeten eh :naughty:

gravedigger101

Legacy Member
Muscleduck zei:
Ow, en een helm, om aan zijn arm te hangen, anders komt er gel op enzow ;)

QFT
nu, liever iemand die aan zijn 14 hier en daar eens wat leert rijden dan iemand die aan zijn 18 zijn rijbewijs maar net haalt, de dure auto van papa krijgt om mee rond te sjeezen en een ongeluk veroorzaakt

Flunitrazepam

Legacy Member
Neeh, rizla is meer het type snorfiets. (max 25km/h)
Of neeh, da is nog TE gevaarlijk.

Flunitrazepam

Legacy Member
Carrion zei:
Der is een verschil tussen remmen en remmen terwijl ge constant uwen ambriage indrukt eh. En als da den eerste keer ofzo was is da toch iets waar ge "trots" op moogt zijn, auto rijden is ook nie simpel om te leren ze.

*nondeju, 'k zen gewoon rizla aant verdedigen :unsure:

Gewoon altijd de koppeling induwen, nooit schakelen onder de 3000 toeren.
en niet te vergeten, sturen a la borden afwassen.

Dan zijde der meestal van den eerste keer door.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan