Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tis gwn leuk om een vrouw te zijn, puntrscaboy zei:Het moet toch leuk zijn om een vrouw te zijn op 9lives.
Mijn ventilator werkt nog na een jaar pauze.:applause:
.Flipkikker zei:Ganse namiddag met laptop in de zon gezeten, zelfs geen last gehad van zon op laptopscherm ^^ (fuck schaduw)
Dankzij windje was het best te doen, maar had gerust nog wat warmer gemogen voor mij![]()
.
Dobbelsteen zei:

gamerboy007 zei:Heb ik iets verkeerd gezegt meschien?
Nu ga ik nen cuba libre in elkaar knutselen.
Soms kan het leven toch heerlijk zijn...![]()
Be4sT zei:gezegd* misschien.
Love the weather.
Nooby4Ever zei:Nosferatu - Bloodlust
lol, ben zo met mijn velux half open naar een film aan het zien en met een balleke omhoog aan het smijten. Ineens valt da balleke boven op mijn velux en rolt naar buiten![]()

|) ][ |V| ][;13307865 zei:Waarom dragen alle rosse mensen iets van groene kledij? Het valt me op telkens ik een rosten zie. Gisteren weer van 't zelfde, een rosse kerel met een groene trui.