Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gamerboy007 zei:Kzie het.
Hoeveel infras heb je al? Dicht bij een permaban?Rizla+ zei:Da wilt ge ni weten...
Ot: http://www.youtube.com/watch?v=80kEvkdSlO4&feature=related
rscaboy zei:Hoeveel infras heb je al? Dicht bij een permaban?
Rizla+ zei:Da zoude wel willen eh... 17 Infras
rscaboy zei:Euh, soms wel ja.Ik had u nochtans gewaarschuwd met die rapidshare.
?freakykiller zei:

gamerboy007 zei:Menne iphone terug gevonden !
Hij lag bij de shmink van men zus.
(vraagt mij nu ni hoe dat dieje daar geraakt is.)


Arifiene zei:Beach-time![]()
