stupid_noob
Legacy Member
Arifiene zei:Correct, maar dat hoeft ook niet.
En tis hier bloody hot buiten :/.
majawel

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Arifiene zei:Correct, maar dat hoeft ook niet.
En tis hier bloody hot buiten :/.

Arifiene zei:Correct, maar dat hoeft ook niet.
En tis hier bloody hot buiten :/.
te warm om stil te zitten in de zon.Nenee.stupid_noob zei:majawel![]()
PinkyNTheBrain zei:Ben uit miserie ook al terug binnen gaan zittente warm om stil te zitten in de zon.
.kil911ler zei:Iemand die nog die foto eeft van Arifiene met haar poesje?
.
.Arifiene zei:Dies 11 jaar oud jong.
En Pluis is ondertussen al 4 jaar dood.


kil911ler zei:Oei das jammer...
Tijd vo een nieuwe foto dan!![]()
Arifiene zei:Vergeet het maar, om weer hopen gezaag over men kop te krijgen zeker.
I'm not tempted.

kil911ler zei:Iemand die nog die foto eeft van Arifiene met haar poesje?
-Draco- zei:
Arifiene zei:Nenee.
Ja tis nu pauze, ma ik denk ni da'k terug naar buiten ga...
Tis 27 graden in de schaduw hier, k kan me niet concentreren zo.
)