Archief - Je glimlach van vandaag - deel 10

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fir3wulf

Legacy Member
met red dead redemption begonnen vandaag, kheb al genoeg funny stuff gezien ^^

Bubba

Legacy Member
Fireflies zei:
VTM-kijkers, je zou ze 5 frank willen geven. Op het prikbord van deze groep postte ik dit:


Direct de VTM-die-hards 4-life tegen mij.

Sja, ze hebben wel een punt hé. En dan ga ik nog niet spreken over uw afkeer van VTM blijkbaar...

Ik vraag me trouwens af waarom mensen zoals u gaan reageren in zo'n groepen? Is dat enkel om te provoceren zodat je wat aandacht krijgt ofzo?

Th1x4nG

Legacy Member
Fireflies zei:
VTM-kijkers, je zou ze 5 frank willen geven. Op het prikbord van deze groep postte ik dit:
Wa zit gij ook moeite te doen om daar een reactie neer te schrijven. Maakt mij ni uit waar die retards zich mee bezig houden hoor.

Wa zit ik moeite te doen om deze reactie te schrijven, ach ja...

ComputerVISTA

Legacy Member
waffel zei:
Inderdaad, de installaties van dergelijke fuiven zijn top-notch. Veel meer kans dat je op een lokale fuif oorsuizingen zult krijgen dan op een grote event als deze. Van bass hebben je oren ook nauwelijks last van.

Kwaliteit van de klank heeft meestal geen kloten te zien met oorsuizingen achteraf, koppijn das wat anders maar dat krijg je wel van de meeste kutinstallaties ^^

Furon

Legacy Member
sink zei:
Alex Agnew - More Human Than Human gezien, gewoon platliggen van't lachen :rofl:

"Ik was kebab aant snije, ineens vliegtuig binne, is ni normaal" :D

Zalige show, even hard gelachen als met Morimos Solamente. Z'n gebash op de altijd immer politiek correcte medemens was geniaal.

sink

Legacy Member
Furon zei:
"Ik was kebab aant snije, ineens vliegtuig binne, is ni normaal" :D

Zalige show, even hard gelachen als met Morimos Solamente. Z'n gebash op de altijd immer politiek correcte medemens was geniaal.
de '50 euro is 50 euro' vond ik ook geniaal, de hele show door zo een paar keer gezegd, elke keer weer platgaan :bow:

Bosvos

Legacy Member
sink zei:
de '50 euro is 50 euro' vond ik ook geniaal, de hele show door zo een paar keer gezegd, elke keer weer platgaan :bow:

ik vond 'm zelfs beter dan de vorige. Ik heb zelfs spijt dat ik 'm vrijdag pas ben gaan zien :D

ik ben er bijna ingebleven met het stuk over de matras in de kont xD

Zonnestraal

Legacy Member
Straks weer familiefeest en BBQ.

Om mijn 'dienen-gast-is-zot'-imago te behouden moet ik weer wat dingen verzinnen.

Belgianbonzai

Legacy Member
Zonnestraal zei:
Straks weer familiefeest en BBQ.

Om mijn 'dienen-gast-is-zot'-imago te behouden moet ik weer wat dingen verzinnen.

BBQ uitzeiken werkt altijd (zeker als het net de eerste stukken vlees zijndie er op liggen)

Oldskooler

Legacy Member
Zonnestraal zei:
Straks weer familiefeest en BBQ.

Om mijn 'dienen-gast-is-zot'-imago te behouden moet ik weer wat dingen verzinnen.

Je roept vuur vuur!

En je zet een zeikstraal tegen de barbecue??

Arifiene

Legacy Member
Zon!

Bikini: check
Zonnebril: check
Zonnecreme: check
Cursus: check

Buiten blokken :cool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan