Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fireflies zei:VTM-kijkers, je zou ze 5 frank willen geven. Op het prikbord van deze groep postte ik dit:
Direct de VTM-die-hards 4-life tegen mij.
Wa zit gij ook moeite te doen om daar een reactie neer te schrijven. Maakt mij ni uit waar die retards zich mee bezig houden hoor.Fireflies zei:VTM-kijkers, je zou ze 5 frank willen geven. Op het prikbord van deze groep postte ik dit:
waffel zei:Inderdaad, de installaties van dergelijke fuiven zijn top-notch. Veel meer kans dat je op een lokale fuif oorsuizingen zult krijgen dan op een grote event als deze. Van bass hebben je oren ook nauwelijks last van.
sink zei:Alex Agnew - More Human Than Human gezien, gewoon platliggen van't lachen![]()

BuBbA zei:Ik vraag me trouwens af waarom mensen zoals u gaan reageren in zo'n groepen? Is dat enkel om te provoceren zodat je wat aandacht krijgt ofzo?

de '50 euro is 50 euro' vond ik ook geniaal, de hele show door zo een paar keer gezegd, elke keer weer platgaanFuron zei:"Ik was kebab aant snije, ineens vliegtuig binne, is ni normaal"
Zalige show, even hard gelachen als met Morimos Solamente. Z'n gebash op de altijd immer politiek correcte medemens was geniaal.

sink zei:de '50 euro is 50 euro' vond ik ook geniaal, de hele show door zo een paar keer gezegd, elke keer weer platgaan![]()

Zonnestraal zei:Straks weer familiefeest en BBQ.
Om mijn 'dienen-gast-is-zot'-imago te behouden moet ik weer wat dingen verzinnen.
Fireflies zei:
Bram zei:Ik ben terug in't land <o/
Zonnestraal zei:Straks weer familiefeest en BBQ.
Om mijn 'dienen-gast-is-zot'-imago te behouden moet ik weer wat dingen verzinnen.