KO
Legacy Member
gentille zei:Iemand een idee of dat een deftige kaartje is (vrij goedkoop als ik vergelijk met de kaarten die ik vroeger heb gekocht)
Neen voor games, maar HD clippers zouden geen probleem mogen vormen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gentille zei:Iemand een idee of dat een deftige kaartje is (vrij goedkoop als ik vergelijk met de kaarten die ik vroeger heb gekocht)
Karre zei:Over Flash spelletjes gesproken. Weet er iemand nog dat Flash filmpje waarbij de wereld in verging? Zo iemand zat op zijn bureau in een flatgebouw en die laat per ongeluk iets vallen uit zijn kantoor. De president kwam dan net voorbij en die dachten dan dat het een aanslag was en toen begon men oorlog te voeren en uiteindelijk was iedereen elkaars vijand. Dan zie je zo op het laatste nog die kerel op zijn bureau zitten naar buiten te kijken hoe de wereld vergaat. Is zo'n 7 jaar terug dat ik dat gezien heb.

Dreetn zei:
Millecento zei:Je denkt toch niet dat hij dat zelf heeft uitgevonden, of wel?
Cf.: "If Pac-Man had affected us as kids, we'd all be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive electronic music." (Marcus Brigstocke) [http://www.marcusbrigstocke.com/pacman.php]

gamerboy007 zei:
Baats zei:Oud man, dat zijn gewoon de Gabbers uit Scherpenheuvel!

Zeg, bende bleiters. Het is een TV-programma, word eens volwassen. Dat is jammer voor Halle, maar life goes on, zet er u over.
tzal het gaan ja!!!!!
domme reactie
PinkyNTheBrain zei:Ja zu (kijk ma bv. naar waffel)

noreeeee zei:Moestk daar tussen staan zou'k denk'k na 10 minuten al hoofdpijn hebben.
Proim zei:Valt wel mee hoor ^^
Viel mij wel op dat ik voor het eerst eens geen oorsuizingen had na afloop terwijl ik wel het gevoel had dat het goed luid stond.
Zo veel te beter zeker![]()