Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DBK

Legacy Member
Shit man, moet je om bij telenet helpdesk te werken een iq hebben kleiner dan je schoenmaat? Hopeloze mensen die eerste lijn, al goed werden we naar 10 minuten doorverbonden met iemand die er wel iets van kende en alles snel regelde.

Bosvos

Legacy Member
Iemand zei:
Dat verbaast u? :+DD

ja ok, ik heb die richting ook gedaan (na 5 Jaar ASO dmv middenjury) en uiteindelijk is dat wel een megamakkelijke richting, maar ze heeft verdomme niks van algemene kennis :/ Of ligt dat echt aan die richting?

Ze weet verdomme niet eens waar Griekenland ligt:rofl:

Oldskooler

Legacy Member
Tering externe, die hier blijkbaar er in geslaagd is, om een deel van mijn code te deleten.

En er moet een exe gemaakt worden.

Kan ik nog een deel code bij elkaar gaan prutsen.

ng

Legacy Member
hoofdschooier zei:
ja ok, ik heb die richting ook gedaan (na 5 Jaar ASO dmv middenjury) en uiteindelijk is dat wel een megamakkelijke richting, maar ze heeft verdomme niks van algemene kennis :/ Of ligt dat echt aan die richting?

Ze weet verdomme niet eens waar Griekenland ligt:rofl:

Eerlijk gezegd, dat verwondert mij totaal niet. In 't middelbaar bij mij zaten er ook die kantoor deden. En echte lichtpunten waren het niet.

GuntherDW

Legacy Member
De bank heeft nog altijd niet voor de VDSL2 overschakeling betaald heeft (gaat via domi) :sad:
Als ik zo de algemene betaaldata bekijk van de vorige facturen mag ik nog +2 weken wachten op z'n minst >_>

Iemand

Legacy Member
hoofdschooier zei:
ja ok, ik heb die richting ook gedaan (na 5 Jaar ASO dmv middenjury) en uiteindelijk is dat wel een megamakkelijke richting, maar ze heeft verdomme niks van algemene kennis :/ Of ligt dat echt aan die richting?

Ze weet verdomme niet eens waar Griekenland ligt:rofl:
Mijn zus gaat nu ook naar 6e kantoor en dat is hetzelfde niveau :)

ULTRAnumb

Legacy Member
Iemand zei:
Dat verbaast u? :+DD

wij hebben toch in ons klas een deel gehad da toch bleef zitten ze (5 kantoor naar 6 kantoor)
en dan flink deel me vakantietaken
denk da ik de enige ben da echt zonder problemen/waarschuwingen voor vakken is doorgeraakt

Babs

Legacy Member
Mn moeder.

Zit ze daar zo een drama van te maken omdat ik het Flair boekske bij mijn zus haar thuis heb laten liggen, terwijl ze morgen zoiezo naar hier komt.
Dan zit ze te verwijten dat ik daar allemaal nie aan denk, da mij niets uitmaakt, etc...

En dan is ze verwonderd dak altijd zeg da mijn zus hun lievelingsdochter is?

Dennoman

Legacy Member
BaBsie zei:
Mn moeder.

Zit ze daar zo een drama van te maken omdat ik het Flair boekske bij mijn zus haar thuis heb laten liggen, terwijl ze morgen zoiezo naar hier komt.
Dan zit ze te verwijten dat ik daar allemaal nie aan denk, da mij niets uitmaakt, etc...

En dan is ze verwonderd dak altijd zeg da mijn zus hun lievelingsdochter is?
No shit, mijn moeder is al de hele dag nijdig omdat ik mijn gsm beneden had laten liggen en dus niet hoorde afgaan toen ze belde. Voor die ene keer dat het eens voorvalt gvd, zij vergeet haar gsm constant en ze pakt hem de helft van de tijd dat ze hem bij heeft ook niet af omdat hij "te stil staat".

Ochja, nog een weekske stressen en dan moet ik ze 2 weken ni zien :)

PinkyNTheBrain

Legacy Member
BaBsie zei:
Mn moeder.

Zit ze daar zo een drama van te maken omdat ik het Flair boekske bij mijn zus haar thuis heb laten liggen, terwijl ze morgen zoiezo naar hier komt.
Dan zit ze te verwijten dat ik daar allemaal nie aan denk, da mij niets uitmaakt, etc...

En dan is ze verwonderd dak altijd zeg da mijn zus hun lievelingsdochter is?

Dennoman zei:
No shit, mijn moeder is al de hele dag nijdig omdat ik mijn gsm beneden had laten liggen en dus niet hoorde afgaan toen ze belde. Voor die ene keer dat het eens voorvalt gvd, zij vergeet haar gsm constant en ze pakt hem de helft van de tijd dat ze hem bij heeft ook niet af omdat hij "te stil staat".

Ochja, nog een weekske stressen en dan moet ik ze 2 weken ni zien :)

the answer :bow:

mojo jojo

Legacy Member
iedereen is hier weer zo zenuwachtig voor die rommelmarkt van morgen ze:sop:

Babs

Legacy Member
Dennoman zei:
No shit, mijn moeder is al de hele dag nijdig omdat ik mijn gsm beneden had laten liggen en dus niet hoorde afgaan toen ze belde. Voor die ene keer dat het eens voorvalt gvd, zij vergeet haar gsm constant en ze pakt hem de helft van de tijd dat ze hem bij heeft ook niet af omdat hij "te stil staat".

Ochja, nog een weekske stressen en dan moet ik ze 2 weken ni zien :)

Ik moet nog 2 weken stressen vooraleer ik 2 weken rust heb.
Ze zit mij echt mateloos te irriteren. Ik weet het da ik werk moet zoeken, ben mij daar ten volle bewust van en ook mee bezig, maar om daar eens gezond mee te discussieren ... Vergeet het dus eh!

Kzeg van kga da doen (iets da niet me mijn diploma te maken heeft):
"Das nie goe voor u"
"Da verdient nie genoeg"
Terwijl ik ondertussen wel te horen krijg van hoe ik geld moet verdienen en etc.
Ik ben gerust bereid om efkes iets anders te doen maar ALTIJD is er wel iets nie goed.
Da met da boekske vandaag geeft voor mij eerlijkgezegd de absolute doorslag.

Atm wil ik gewoon weglopen, da ze gvd eens nadenkt.

Oldskooler

Legacy Member
Babsie, u niet laten doen he.

Ge moet zeggen:
"mijn kont mag dan wel dik zijn, maar dat van u is nog veel dikker".

_DKsissor_

Legacy Member
ouders op facebook :s sad sad sad.
(gelukkig de mijne niet maar het blijft zielig :p)

Bosvos

Legacy Member
Omnistalker zei:
wij hebben toch in ons klas een deel gehad da toch bleef zitten ze (5 kantoor naar 6 kantoor)
en dan flink deel me vakantietaken
denk da ik de enige ben da echt zonder problemen/waarschuwingen voor vakken is doorgeraakt

en in Mechelen hebt ge meestal nog het probleem van slechte vrienden. Dat en de combinatie van een moeder die denkt dat haar dochter een engeltje is, resulteert in een zus die denkt dat ze alles mag. En uiteindelijk is dat ook het geval:sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan