Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Troj

Legacy Member
Wat ik pas écht vreemd en irritant vind, is de gewoonte om dit te doen:

-Waar is de stift?
* Daar liggen.

Ik bedoel - da fook?
Waar zit de logica daarin? De stift ligt daar, enkelvoud.

Sightblinder

Legacy Member
Troj zei:
Wat ik pas écht vreemd en irritant vind, is de gewoonte om dit te doen:

-Waar is de stift?
* Daar liggen.

Ik bedoel - da fook?
Waar zit de logica daarin? De stift ligt daar, enkelvoud.

Dat heb ik nog nooit gehoord :p

_DKsissor_

Legacy Member
ne tand die half jaar geleden gemaakt is maar blijft pijn doen en geregeld krijg ik daar een soort wanabee abces op dat na ne tijd weer weggaat :s.
Daar is echt iets misgegaan :(

Blanco

Legacy Member
Ring, ring, it's 7am, move yourself to go again.
Cold water in the face. Brings you back to this awful place

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Trage Walen. Sta hier nu al meer dan een uur te wachten voor ze me komen lossen, maar ze zijn nu nog altijd bezig aan een andere :sop:

dev!lke

Legacy Member
gisterenavond om 16.38 belde er mij ne franstalige op. Hij had blijkbaar iets op 01/06 besteld bij ne winkel (klant van ons) en nog altijd niet ontvangen.

Zij hadden hem blijkbaar doodleuk doorverwezen naar ons voor meer informatie, opzich geen probleem maar bij deze dus wel. Hij had een glasplaat besteld en die had hij dus nog niet, begon em te roepen etc.

Ik vraag aan hem of hij een bestelreferentie heeft (om de bestelling te zoeken), maar da had hij dus niet. Dan gevraagt welke frigo hij heeft, en dan kreeg ik het antwoord: "wie werkt er daar, gij of ik?" Die winkel besteld dus elke dag bij ons en geven zelf bestelreferenties op, dus het is zo goe als onmogelijk om alles te controleren.

Als die kerel te tam is om het type van zijn frigo te geven kan em ook den boom in ze. :angry:

boozeke

Legacy Member
isj zei:
zoiets, twas nen dikke me lang haar, en hij was 2 hoofden groter dan mij :cry: en kwas mijn vriendin kwijtgespeeld, tussen de massa, ik had enkel haar lief en mijn lief nog :cry: en al die mensen :cry: toen we eindelijk iedereen vonden, was mijn lief het beu en wou hij naar huis ... :sad: mja kan hem geen ongelijk geven
kweetnie wie of wa der was aan het zingen, maar vals, echt vals >.< slecht afgesteld etc
op maanrock hadde echt dees jaar maar savonds de deftige groepen hoor.
Dervoor ging ge naar daar voor veel te dure pinten te pakken.

Anoniem04

Legacy Member
boogje zei:
Ik sterf altijd een beetje wanneer iemand het werkwoord "worden" vervangt met "komen". Is het een soort van verzetsbeweging tegen het kwaadaardige werkwoord in kwestie of een kenmerk van een irritant dialect?! Ik wil het niet eens weten.

- Spelen komt wel eens saai.
- Ik kom piloot.
- Ik kom wakker.
- Ik kom dit gedoe wel stilletjes beu.

Mijn zeik begint dan altijd langzaamaan te koken wanneer ik zoiets lees. Het kan me werkelijk niet schelen dat iemand spelfouten maakt, want de boodschap overbrengen lukt nog wel degelijk. Hoe dan ook, ik heb het beu en ben me dan nog eens zacht uitgedrukt.

² :bow:

Stancke

Legacy Member
Maandag een praktijk herexamen en totaal geen idee hoe ik daarvoor moet "leren" =\

dev!lke

Legacy Member
Stancke zei:
Maandag een praktijk herexamen en totaal geen idee hoe ik daarvoor moet "leren" =\

oef maken? theorie in praktijk brengen? weten waar de evt fouten zitten moest er iet ni lukken? (examen van?)

Rage

Legacy Member
meh eerst zie ik wazig (precies vlekken) en nu is dat weg, maar heb ik vieze koppijn in de plaats gekregen. echt fijn, kan ik goed gebruiken in de herexamens

Arifiene

Legacy Member
Minimum Rage zei:
meh eerst zie ik wazig (precies vlekken) en nu is dat weg, maar heb ik vieze koppijn in de plaats gekregen. echt fijn, kan ik goed gebruiken in de herexamens

Dat heet migraine ;).
Komt dikwijls op bij stress of bij het eten van bepaalde voedingswaren.
Google het maar eens, want als je er meer last van krijgt (which is possible), kun je best aangepaste medicatie vragen bij de dokter (want gwne pijnstillers enzo werken niet).

Rage

Legacy Member
Arifiene zei:
Dat heet migraine ;).
Komt dikwijls op bij stress of bij het eten van bepaalde voedingswaren.
Google het maar eens, want als je er meer last van krijgt (which is possible), kun je best aangepaste medicatie vragen bij de dokter (want gwne pijnstillers enzo werken niet).

Ik had een halve daffalgan gepakt, en daarna heb ik even in bed gelegen. Nu heb ik moeten overgeven, hoort dat ook bij migraine? Of mss is dat door die dafalgan

dev!lke

Legacy Member
houtbewerking, metaalbewerking. Er is idd maar 1 opleiding waarvan ge praktijk examen hebt :niceone:

Albireo

Legacy Member
microgolfoven is al een paar weken defect, no lasagna and pizza for me :sad:

de puinhopen op het werk, de uitdrukking "teveel hooi op de vork nemen" kennen ze daar blijkbaar niet of ze kennen het wel maar ze leren er niet van :sop:

deze SSD gaat hier in België waarschijnlijk 500 EUR kosten i.p.v. de vermelde prijs van 300 EUR (de goedkoopste 120GB OCZ SSD kost 349 EUR, en ik herinner me ook nog goed dat de Geforce 8800GT een pak meer kostte dan werd voorgesteld)

edit: ik trek m'n woorden over de prijs van de SSD in (maar 't is toch nog altijd heel veel geld)

Albireo

Legacy Member
w00t! 297,53 EUR (incl. verzending)

(maar 't is toch zoveel geld voor 128GB hé)

SweetEmmaRose

Legacy Member
Gistre deal voor 70-200mm 2.8 1000$ ipv 1250$+ (en nog ni eens te vergelijken met de belgische prijzen) en ni op gesprongen omdak da geld ni heb, zeggen mn ouders vandaag da ze die lens zullen kopen voor mn verjaardag en ik moet opletten op nen deal in de vs *doh* precies of die komt zoveel in aanbod :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan