Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-Steve-

Legacy Member
Het wachten op mijn resultaat voor mijn herexamen duurt te lang. Hopelijk mag ik straks in de glimlach-thread posten.

Bosvos

Legacy Member
i know, ik kom hier weer neuten, maar de volgende keer mijn zus ook maar iets verkeerd zegt of doet, smijt ik nen hamer naar hare kop. Als ze ni wegduikt, heeft ze pech (ik ook, maar kom :p)

Dennoman

Legacy Member
Miljaarde het waait hier ineens hard. Moet alle deuren in huis gaan stoppen met iets of ze slaan constant dicht :/

Drien

Legacy Member
ziek zijn waardoor ik nu de woensdag al naar het ziekenhuis in leuven moet.. jeuj.. weer 4u zitten wachten

Bosvos

Legacy Member
om terug te komen op mijn hamerperikelen:

Mijn zus was vertrokken met de nieuwe fiets van ons ma, zus is thuis, fiets nergens te bespeuren, sebiet vragen waar de fiets is, hoogstwaarschijnlijk uitgeleend aan een van haar vrienden (no further comment, infractionrisico ;)), maar in de tussentijd: i'm gonna fetch my hammer...

edit: ik heb ineens zin om al het materiaal dat ik niet meer nodig had en aan haar gegeven had, gewoon terug te nemen :lol: wat zou ze doen zonder externe HD, toetsenbord en bureaustoel :D
Ze zouden op school beter eens wat verantwoordelijkheidszin aanleren... voor de rest doen die daar precies toch niet, het mens heeft vanzeleven nog gene boek vastgehad en is zonder problemen in 6 kantoor geraakt.

boozeke

Legacy Member
Drien zei:
ziek zijn waardoor ik nu de woensdag al naar het ziekenhuis in leuven moet.. jeuj.. weer 4u zitten wachten
ach troost u, ik ben ook in behandeling in leuven en binnekort gaatet nog erger worden.
want mijn ergernis (en langs andere kant ook glimlach) is dattek binnekort een harttransplantatie krijg.

ng

Legacy Member
Mijn moeder, ik word nog eens krankzinnig van dat mens.
Met alles moet die haar moeien, maar werkelijk met alles. En constant van alles vragen en oh wee als ge niet onmiddellijk reageert of niet reageert op de manier dat zij voor ogen had.

Laat mij nu toch eens met rust voor vijf minuten.

Prastepius

Legacy Member
[TFL]Boozy;12120406 zei:
ach troost u, ik ben ook in behandeling in leuven en binnekort gaatet nog erger worden.
want mijn ergernis (en langs andere kant ook glimlach) is dattek binnekort een harttransplantatie krijg.

aangeboren hartafwijking?

Flipkikker

Legacy Member
Rapidshare downloads stoppen om de zoveel tijd om pas na x aantal uur verder te gaan :angry:

Betaal ik daarvoor een premium account :doh:
Kwil het vervolg van Hung zien :sad:

Drien

Legacy Member
[TFL]Boozy;12120406 zei:
ach troost u, ik ben ook in behandeling in leuven en binnekort gaatet nog erger worden.
want mijn ergernis (en langs andere kant ook glimlach) is dattek binnekort een harttransplantatie krijg.

Ja, dan gaat ge daar inderdaad nog heel veel mogen komen. Ik hoop dat alles goed verloopt en veel beterschap voor dan :)

Arifiene

Legacy Member
Minimum Rage zei:
Ik had een halve daffalgan gepakt, en daarna heb ik even in bed gelegen. Nu heb ik moeten overgeven, hoort dat ook bij migraine? Of mss is dat door die dafalgan

Hoort erbij.
Sommige mensen worden enkel licht misselijk (of zelfs niet), zommige moeten de hele dag overgeven.
En Dafalgan helpt niet (geen halve, geen hele, en geen 5 ook ni).

Mathelas

Legacy Member
Mijn rits stond open...En aangezien ik daarstraks de hele tijd in stad gent liep... :sad:

n9ne

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Mijn moeder, ik word nog eens krankzinnig van dat mens.
Met alles moet die haar moeien, maar werkelijk met alles. En constant van alles vragen en oh wee als ge niet onmiddellijk reageert of niet reageert op de manier dat zij voor ogen had.

Laat mij nu toch eens met rust voor vijf minuten.

Zo herkenbaar, gelukkig zijn ze nog tot maandag op reis :)

pegasimus

Legacy Member
De keuring die mij een rode kaart onder mijn neus duwen terwijl alles zogezegd in orde was.
Afgekeurd voor staat remschijven en ophanging vooraan.
Remschijven die er pas een jaar opstaan en nog geen 7000km gezien hebben...
Opnieuw laten kijken door de onderstationchef en stationchef en een groene kaart gekregen! :) whoppa

LeSec

Legacy Member
Arifiene zei:
Hoort erbij.
Sommige mensen worden enkel licht misselijk (of zelfs niet), zommige moeten de hele dag overgeven.
En Dafalgan helpt niet (geen halve, geen hele, en geen 5 ook ni).

Ik heb iets kickass tegen de migraine, apotheker maakt dat goedje zelf.
Cranit Nova ofzoiets (kan ook fout zijn, ma kdacht dat het zo as) heet het. Instant migrainekiller. Tis het enige dat bij mij nog deftig werkt. Als ik migraine voel opkomen moet ik zo snel mogelijk zo eentje nemen en het ebt vrij snel terug weg.

Kdacht dat die eens zei dat ze het nimeer produceerden ofzo ma hij maakt dat nu nog voor ons. Zijn wel vrij grote capsulepillen ma bon, zolang mijn migraine maar weg is >_<

Arifiene

Legacy Member
The_Messenjah zei:
Ik heb iets kickass tegen de migraine, apotheker maakt dat goedje zelf.
Cranit Nova ofzoiets (kan ook fout zijn, ma kdacht dat het zo as) heet het. Instant migrainekiller. Tis het enige dat bij mij nog deftig werkt. Als ik migraine voel opkomen moet ik zo snel mogelijk zo eentje nemen en het ebt vrij snel terug weg.

Kdacht dat die eens zei dat ze het nimeer produceerden ofzo ma hij maakt dat nu nog voor ons. Zijn wel vrij grote capsulepillen ma bon, zolang mijn migraine maar weg is >_<

Almogran hier.
Pokkeduur, maar alst werkt...

Ondertussen al een tijdje (gelukkig) niet meer gehad.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan