Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stupid_noob

Legacy Member
wim_gunner zei:
hier is da hetzelfde:p

En die wilt altijd dinge verder uitlegge en blijven herhalen ,ook al weet ik al wa ze bedoeld na haar 1ste zin.
dan moet ik altijd "ja",(blijft praten)ja,(blijft praten)ja,(blijft praten)JAAA!" beginne roepen anders blijft die doorrammele

zo herkenbaar :')

Fetseroony

Legacy Member
Mogwai op marquee via livestream willen bekijken, mr enkel Franz Ferdinand (main stage) te zien krijgen en ge kunt dat niet veranderen.
Bummed.

BumbleBee

Legacy Member
Argh, fucked up senioren dinges hier op het pleintje next door die weer tot weet ik hoe laat zal duren met crapy music... -_-

Jayvie

Legacy Member
BumbleBee zei:
Argh, fucked up senioren dinges hier op het pleintje next door die weer tot weet ik hoe laat zal duren met crapy music... -_-

Pakt hun stokken/krukken/rolstoelen af.

Fun gegarandeerd.

Joeshoe

Legacy Member
BumbleBee zei:
Argh, fucked up senioren dinges hier op het pleintje next door die weer tot weet ik hoe laat zal duren met crapy music... -_-

Eddy wally en la esterella? :love:

BumbleBee

Legacy Member
JoeCatshoe zei:
Eddy wally en la esterella? :love:

Jah pretty much ja !
Ohja this infeite niets ivm senioren hoor maar het trekt wel dat soort volk. :wtf:

Apf ! xD Best dat ik morgen niet op concour moet. Vorig jaar was ik echt pissed. Ik mooi vroeg in m'n bedje kruipen zodat ik fris was om keihard vroeg te moeten opstaan, en die mannen maar zitten schreeuwen tot in het holst van de nacht. :angry:

GenesisX

Legacy Member
Fuck, mijn leven suckt (ja, 'k moet het ergens kwijt hé :p)! En 'k vind de motivatie niet om er verandering in te brengen...

iKitty

Legacy Member
msn >.<...hadden mensen maar 1 email, en niet twee om te zeggen:"heee warom heb je mij geblockt?"

...

Blacky69

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
heb ik ook is gehad, valt nog wel mee vond ik, ik moest maar 2 weken geen lo dus wrs minder erg als bij u

Ik zit met een syndroom aan mijn beide benen. Zo'n ontsteking duurt bij mij zo'n 3-4maand.. en telkens ik meer sport doe heb ik het voor.

Dennoman

Legacy Member
Vandaag echt het schoolvoorbeeld van een dikke baaldag gehad. Enfin, morgen kan alleen maar beter zijn.

Tyfius

Legacy Member
Dat op dat sport onderdeel van 't forum in dat Tour 2009 topic (en eigenlijk op het ganse forum maar soit) toch een bende debiele weners zit die denken dat ze het warm water hebben uitgevonden.

Questro

Legacy Member
Blacky69 zei:
Ik zit met een syndroom aan mijn beide benen. Zo'n ontsteking duurt bij mij zo'n 3-4maand.. en telkens ik meer sport doe heb ik het voor.

scheenbeenvliesontsteking ??? same ding hier :/ lig nu ook al 4 maand stil (als het niet langer is) als ik nu terug een uur voetbal of andere sport doe, heb ik het terug zitten :(

Karre

Legacy Member
Er is op dit uur echt niets te doen en ik ben geheel nog niet moe :sad:

Fré_

Legacy Member
Careless zei:
Er is op dit uur echt niets te doen en ik ben geheel nog niet moe :sad:

²

ik heb echt nog geen zin om te slapen maar ook geen idee wat te doen :/

Zonnestraal

Legacy Member
ik beantwoord dan een berg oude mails. Altijd leuk als mensen iets terugkrijgen van 4 maand geleden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan