tis niet omdat het moeilijk gaat dat ge het niet moet proberen eh
en tis niet gelijk mijn leven het prototype is van een gemakkelijk en fantastisch sociaal leven
integendeel ^^, ik moet moeite doen om banden met vrienden levend te houden (ik ben nu eenmaal te graag op mijn gemak, maar op den duur hebt ge den niets meer en das ook weer niet leuk

)
maar das ook iets wat ge gaandeweg leert, als ge dat niet zomaar kunt
en ach, specifiekere uitleg dan dit gaat ge nooit krijgen van mensen die u niet kennen, ik wil alleen maar even meegeven dat ge er zelf veel aan kunt veranderen ookal is da moeilijk (maar tis niet omdat ge het zelf moet doen dat ge het alleen moet doen)
veel hangt wel af van uw instelling vooraleer ge dingen (uit)probeert, ik denk dat gij eerst aan uw instelling moet werken