Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
Oeh, voor mij alvast geen probleem aangezien ik bijna flauwval van de vaak.

Slaapwel :p

Zonnestraal

Legacy Member
Dennoman zei:
Oeh, voor mij alvast geen probleem aangezien ik bijna flauwval van de vaak.

Slaapwel :p

Maar eerst nog een boekje, voorgelezen door Lavelle met zwoele en zoete stem:

Vanavond, is dat... Assepoester.

cram

Legacy Member
Mijn ergernis,onnozelaars die de muziek van hun auto om dit uur heel luid hebben staan (lees boenk boenk muziek) en die heel de buurt wakker maken.
Als ze snel weg zijn valt het nog mee,maar als ze voor een rood licht staan.Kun je meegenieten van dat irritante bass geluid.:angry:

Carrion

Legacy Member
't is braderij en alle turken/marokanen hier in hulst moeten weer laten horen da ze ne auto van mama & papa gekregen hebben -_-

Greyco

Legacy Member
Wakker worden omdat je ligt te stikken in uw eigen bloed...
Er zijn net minstens 4 volle pinten bloed uit mijne neus gelopen. Lavabo voor 1/4 volgelopen, new personal best.
Ik zit met een bovenliggende ader op het tussensschot in mijne neus die ze dus niet kunnen dichtbranden. En als die opengaat dan is het serieus bloeden. Net 45 min aan één stuk door 'drup' drup' 'drup.

Ik ben halverwege is op de weegschaal gaan staan, was op het einde 400gr lichter...

Greyco

Legacy Member
Jayvie zei:
Das dus een klein flesje water dat uit uw neus is gekomen...?

Ongeveer..
Ik heb het al meer voorgehad dat ik een serieuze bloedneus had maar dat het na een 20tal minuten toch begint te stollen. Maar deze keer begon ik toch echt te panikeren omdat het na een halfuur er nog tegen een hoog tempo uitliep.

w3bb3r

Legacy Member
Greyco zei:
Ongeveer..
Ik heb het al meer voorgehad dat ik een serieuze bloedneus had maar dat het na een 20tal minuten toch begint te stollen. Maar deze keer begon ik toch echt te panikeren omdat het na een halfuur er nog tegen een hoog tempo uitliep.

geen nood, je bent niet alleen. ik heb wel geen behoefte om te gaan informeren om het toe te branden :p

int begin was da ook maar 20minuutjes van mij. khad dan de remedie om een koud washandje in mijn nek te leggen en dan stopte het wat sneller. (bloedvaten lopen door uw nek)

nu ist ook zo rond dat heel lang duurt. +-45 min ook. heb al eens een uur gehad. kvoel mij dan toch wel wat lichtjes in het hoofd :unsure:

altijd grappig dan, precies zoals in de films dat er een moord is gebeurd :')


anyway mijn ergernis: gedroomd dak mijn ex terug wou en dak ze terug een kans gaf na alles wat ze nu al gezegd had tegen mij :sad:
dan boos wakker geworden en beginnen dromen terug over mijne maat die door het rood reed en geflitst was aan 200km/h :crazy:

Arifiene

Legacy Member
Dennoman zei:
Op zo'n herdenkingsmissen worden zulke dingen totaal niet gezegd. Men haspelt wat passages uit de Bijbel af en spreekt vervolgens over die mensen toen ze nog leefden, wat ook het belangrijkste is natuurlijk. Ge moet niet puur gebaseerd op foute stereotypes niet naar een mis gaan hé.

Let wel: mijn grootmoeder (die christen is) heeft haar kinderen vrijzinnig opgevoed (tegengewicht van liberaal-socialistische grootvader :p) en zou er het volste begrip voor hebben dat wij niet naar die mis zouden willen komen. We doen dat echter om haar gelukkig te maken, is geen "dwang" mee gemoeid en dat helpt wel denk ik.
Zo'n dingen worden wél gezegd. Gij gaat duidelijk niet naar een herdenkingsmis in het oerkatholieke en landelijke Snellegem.
De eerste keer was ik nog zo stom om te gaan, dat flikken ze mij geen 2e keer. Want ondertussen is men oma 11 jaar oud en houden ze nog elk jaar die mis. En men opa is ondertussen dit jaar ook gestorven, gaan ze daarvoor wss nog 1 houden. Mij niet gezien.
Ik werd trouwens moreel gezien wel gedwongen, maar helaas pindakaas heeft mijn katholieke familie langs men pa zen kant absoluut geen moreel gezag over me :p.
wtf?hax!kthxbye zei:

Soms :p.

dibo

Legacy Member
Een herdenkingsmis is hier een gewone mis waarin ze op het einde eens refereren naar de personen aan wie de mis is opgedragen. Niets persoonlijks dus...
Ik vind het in elk geval maar een kleine moeite om daar eens naartoe te gaan, als je weet dat je je grootmoeder of -vader daarmee gelukkig maakt. Al is het maar uit respect voor hen.

syndrom

Legacy Member
isj is blijkbaar terug en ze zit nu al op het grafische gedeelte ook brrrr

Jayvie

Legacy Member
dibo zei:
Een herdenkingsmis is hier een gewone mis waarin ze op het einde eens refereren naar de personen aan wie de mis is opgedragen. Niets persoonlijks dus...
Ik vind het in elk geval maar een kleine moeite om daar eens naartoe te gaan, als je weet dat je je grootmoeder of -vader daarmee gelukkig maakt. Al is het maar uit respect voor hen.

Klopt, hier is dat ook zo.
Een lijstje van mensen die allemaal x aantal jaren geleden rond die tijd gestorven zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan