Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dennoman zei:Oeh, voor mij alvast geen probleem aangezien ik bijna flauwval van de vaak.
Slaapwel![]()
Jayvie zei:Das dus een klein flesje water dat uit uw neus is gekomen...?
Greyco zei:Ongeveer..
Ik heb het al meer voorgehad dat ik een serieuze bloedneus had maar dat het na een 20tal minuten toch begint te stollen. Maar deze keer begon ik toch echt te panikeren omdat het na een halfuur er nog tegen een hoog tempo uitliep.


ad:
Zo'n dingen worden wél gezegd. Gij gaat duidelijk niet naar een herdenkingsmis in het oerkatholieke en landelijke Snellegem.Dennoman zei:Op zo'n herdenkingsmissen worden zulke dingen totaal niet gezegd. Men haspelt wat passages uit de Bijbel af en spreekt vervolgens over die mensen toen ze nog leefden, wat ook het belangrijkste is natuurlijk. Ge moet niet puur gebaseerd op foute stereotypes niet naar een mis gaan hé.
Let wel: mijn grootmoeder (die christen is) heeft haar kinderen vrijzinnig opgevoed (tegengewicht van liberaal-socialistische grootvader) en zou er het volste begrip voor hebben dat wij niet naar die mis zouden willen komen. We doen dat echter om haar gelukkig te maken, is geen "dwang" mee gemoeid en dat helpt wel denk ik.
.wtf?hax!kthxbye zei:Droomvrouw![]()
.reavX zei:isj is blijkbaar terug en ze zit nu al op het grafische gedeelte ook brrrr
Leprechaun3 zei:wa hebben jullie eigelijk allemaal tegen isj ?

Leprechaun3 zei:wa hebben jullie eigelijk allemaal tegen isj ?
Zijn we dat allemaal niet een beetje?reavX zei:Dat het een aandachtzoekend wicht is?
dibo zei:Een herdenkingsmis is hier een gewone mis waarin ze op het einde eens refereren naar de personen aan wie de mis is opgedragen. Niets persoonlijks dus...
Ik vind het in elk geval maar een kleine moeite om daar eens naartoe te gaan, als je weet dat je je grootmoeder of -vader daarmee gelukkig maakt. Al is het maar uit respect voor hen.