Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shellshock

Legacy Member
De wereldvreemdheid van het Belgische gerecht. crapuul dat een bejaarde vrouw in coma slaat, laten ze vrij wegens gebrek aan bewijs. Maar o wee als ge wat bladeren in brand steekt in uw tuin of een ***** een ***** noemt. Dan weten ze u te vinden. :puke:

Ik weet al waar mijn stem naartoe gaat de 7e.

Dennoman

Legacy Member
fireflymr zei:
Vijandschap willen onderhouden op het internet.

Schattig :sleep:
Shellshock zei:
De wereldvreemdheid van het Belgische gerecht. crapuul dat een bejaarde vrouw in coma slaat, laten ze vrij wegens gebrek aan bewijs. Maar o wee als ge wat bladeren in brand steekt in uw tuin of een ***** een ***** noemt. Dan weten ze u te vinden. :puke:

Ik weet al waar mijn stem naartoe gaat de 7e.
Het Vlaams Belang dankt opnieuw een lid van de massa meelopende schapen voor zijn stem! :niceone:

noreeeee

Legacy Member
Shellshock zei:
De wereldvreemdheid van het Belgische gerecht. crapuul dat een bejaarde vrouw in coma slaat, laten ze vrij wegens gebrek aan bewijs. Maar o wee als ge wat bladeren in brand steekt in uw tuin of een ***** een ***** noemt. Dan weten ze u te vinden. :puke:

Ik weet al waar mijn stem naartoe gaat de 7e.

Als er onvoeldoende bewijs is, is het maar goed dat ze niemand opsluiten. En trouwens als ge op vlaams belang gaat stemmen de 7de en ze komen aan de macht zullen ze nog altijd geen mensen opsluiten waarvan niet bewezen is of ze iets misdaan hebben.

?therapy?

Legacy Member
Dennoman zei:
Het Vlaams Belang dankt opnieuw een lid van de massa meelopende schapen voor zijn stem! :niceone:
Is dat niet eerder LDD? :D

noreeeee zei:
Als er onvoeldoende bewijs is, is het maar goed dat ze niemand opsluiten. En trouwens als ge op vlaams belang gaat stemmen de 7de en ze komen aan de macht zullen ze nog altijd geen mensen opsluiten waarvan niet bewezen is of ze iets misdaan hebben.
Let's hope so. :p

tgc_9012

Legacy Member
noreeeee zei:
Als er onvoeldoende bewijs is, is het maar goed dat ze niemand opsluiten. En trouwens als ge op vlaams belang gaat stemmen de 7de en ze komen aan de macht zullen ze nog altijd geen mensen opsluiten waarvan niet bewezen is of ze iets misdaan hebben.
²
Het valt me op dat hier veel mensen op het VB stemmen uit onwetendheid.

Karre

Legacy Member
Mijn bus die 40 minuten te laat was. Rot openbaar vervoer, nu was ik nog later thuis dan anders.

tuesadorable

Legacy Member
grmbl. ik moét echt eens praten met een goede vriend van me, maar telkens als hij online is ben ik klaarblijkelijk offline en via twitter/sms gaat dat niet.

Sorasan

Legacy Member
Vandaag een vrij emotionele zware dienst gedraaid, om gek van te wordennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

is al sinds de komst van de nieuwe gasten zo, elke dag huilen, 24 op 24. Niks aan te doen zo machteloos arg

Stancke

Legacy Member
Groepswerken, omfdfkgjhqsomùfhoqmsùefrhoqeshbfrioqeshfqsdfbhqdsjmfbvxqdsbvqswdbvsqm

:angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:

KiPpIe

Legacy Member
tuesadorable zei:
grmbl. ik moét echt eens praten met een goede vriend van me, maar telkens als hij online is ben ik klaarblijkelijk offline en via twitter/sms gaat dat niet.

Bel is? Ga is naar hem toe?
Als het echt een goeie vriend is zal hij toch wel tijd kunnen vrijmaken voor u zeker?

KiPpIe

Legacy Member
is het een "internetrelatie" dan ofzo? Want anders zou ik echt ni inzien waarom ge ni zou kunnen bellen.

Killer Queen

Legacy Member
Verkouden.
Ik proef niets.
Ik ruik niets. Vind ik het vervelendste eraan.
En ik voel het snot bewegen in m'n sinussen. Hrrr.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan