Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Timmeh89

Legacy Member
Storm van gisteren heeft hier een houtstapel omgewaaid, kan ik dat allemaal terug gaan stapelen.

Zonnestraal

Legacy Member
stukje van molaar (tand) gebroken door het bijten op een paar aan elkaar verbrande choco-pops. Come on, what are the odds ? Tandarts heeft me doorverwezen naar stomatoloog omdat breuk te diep is. Pas volgende week mag ik langsgaan. Kreeg wat pijnstillers en ontstekingsremmers mee.

Verduivelde pijn :angry:

Sorasan

Legacy Member
LaVeLLe zei:
stukje van molaar (tand) gebroken door het bijten op een paar aan elkaar verbrande choco-pops. Come on, what are the odds ? Tandarts heeft me doorverwezen naar stomatoloog omdat breuk te diep is. Pas volgende week mag ik langsgaan. Kreeg wat pijnstillers en ontstekingsremmers mee.

Verduivelde pijn :angry:

kunde nu kellog's aanklagen?

@ KQ verkouden of allergie?

lammeken

Legacy Member
facebook :angry:
Ik snap er niks van,
maar ik heb het nodig om foto's van bepaalde feestjes te kunnen bekijken :sad:

Dennoman

Legacy Member
LaVeLLe zei:
stukje van molaar (tand) gebroken door het bijten op een paar aan elkaar verbrande choco-pops. Come on, what are the odds ? Tandarts heeft me doorverwezen naar stomatoloog omdat breuk te diep is. Pas volgende week mag ik langsgaan. Kreeg wat pijnstillers en ontstekingsremmers mee.

Verduivelde pijn :angry:
Een stomatoloog? Moet ge nu in een zakske schijten omdat uw tand gebroken is? :sad:

Sorry

OOelmatadorOO

Legacy Member
geen douche kunnen pakken omdat het
a) ijskoud water is
b) geen fokking druk erop zit, tis een pisstraaltje
mijn ouders zijn te vrekkig om een nieuwe boiler te kopen...
ik vraag dan aan hen waarom zit er geen druk op da water
antwoord: ja da gebeurd soms een keer eh
:@

Preske

Legacy Member
derstraks is er weer iets in m'n lies geschoten.
toch maar eens bij de dokter gaan :sad:

freakykiller

Legacy Member
Hebben we geen Bounty systeem op 9lives ofzo :unsure:
Tzou wel handig zijn (Forumbot :angry:)

[LRRP]

Legacy Member
Killer Queen zei:
Verkouden.
Ik proef niets.
Ik ruik niets. Vind ik het vervelendste eraan.
En ik voel het snot bewegen in m'n sinussen. Hrrr.

Verkouden + hooikoorts
Ik proef niets.
Ik ruik niets. Vind ik het vervelendste eraan.
En ik voel het snot bewegen in m'n sinussen.
Ik hoest brokken op :x

Recipe4hate

Legacy Member
Adelbert zei:
youtube! :angry:

wtf is er mis met die trage kankerzooi de laatste tijd!

Tis nen tijd beter geweest, maar nu is daar precies weer niks mee aan te vangen :cry:

nonkel wulle

Legacy Member
Grootse shitday at school. PLUS (!)

van 5u wanneer ik thuis was tot nu, 1 uur fucking dertig. OP DE FUCKING ZELFDE BUREAUSTOEL GEZETEN, OP HET FUCKING ZELFDE KAK OFFICE WORD SCHERM & VISUAL STUDIO SCHERM VAN EEN KAK GIP.

AAAAAAAAAAARGHGHHHHh

kzien deran

TooChé

Legacy Member
waarschijnlijk al meer dan een keer gezegd ... die quizzen op facebook :doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan