Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

LaVeLLe zei:stukje van molaar (tand) gebroken door het bijten op een paar aan elkaar verbrande choco-pops. Come on, what are the odds ? Tandarts heeft me doorverwezen naar stomatoloog omdat breuk te diep is. Pas volgende week mag ik langsgaan. Kreeg wat pijnstillers en ontstekingsremmers mee.
Verduivelde pijn![]()
Een stomatoloog? Moet ge nu in een zakske schijten omdat uw tand gebroken is?LaVeLLe zei:stukje van molaar (tand) gebroken door het bijten op een paar aan elkaar verbrande choco-pops. Come on, what are the odds ? Tandarts heeft me doorverwezen naar stomatoloog omdat breuk te diep is. Pas volgende week mag ik langsgaan. Kreeg wat pijnstillers en ontstekingsremmers mee.
Verduivelde pijn![]()
ad:DekadeZ zei:De pokerhype mag eens stoppen.

Killer Queen zei:Verkouden.
Ik proef niets.
Ik ruik niets. Vind ik het vervelendste eraan.
En ik voel het snot bewegen in m'n sinussen. Hrrr.

Adelbert zei:youtube!
wtf is er mis met die trage kankerzooi de laatste tijd!

Ge kunt die berichtgeving over quizzen uitzetten denk ik.Lightke zei:waarschijnlijk al meer dan een keer gezegd ... die quizzen op facebook :doh: