Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

laurensvd

Legacy Member
Leuk, ze voorspellen schoon weer dus ge gaat in hemdje naar de les om dan op't einde van de dag in een wolkbreuk terecht te komen wnr ik richting vrienden ging. Dan moeten vertrekken en weer in een wolkbreuk zitten, en wnr k bijna op kot aankom merken dat ik spullen bij die vrienden heb laten liggen...

cram

Legacy Member
laurensvd zei:
Leuk, ze voorspellen schoon weer dus ge gaat in hemdje naar de les om dan op't einde van de dag in een wolkbreuk terecht te komen wnr ik richting vrienden ging. Dan moeten vertrekken en weer in een wolkbreuk zitten, en wnr k bijna op kot aankom merken dat ik spullen bij die vrienden heb laten liggen...

:rofl:

Dennoman

Legacy Member
cram zei:
Trut
Videozone <--is van de redactie.be uit man bijt hond
Ik denk dat het feit dat ze zaagt over dieren die niet modieus zijn al genoeg zegt over dat kalf haar IQ :')

Heb die ook gezien op MBH, ik dacht: "nee, da's onmogelijk" xD

laurensvd

Legacy Member
Crap, men gsm begint helemaal te flippen en er druipt water uit... :s

Pekingeend

Legacy Member
freakykiller zei:
²
Zulke mensen é :angry: Ze moeten eens op hun plaats gezet worden.
"Da maakt ier wel veel stof é" No shit ! gewandelt op een zanderig padje ffs
Die breken echt gwn alles af, net alsof ze da nodig hebben om zich goed te voelen
Zo'n zagemens. Ze zou trouwens beter eens in de spiegel kijken, die bril...

nonkel wulle

Legacy Member
Wa te faaaak Telenet reset menne meter maar niet.

Hoe moetek nu porn streamen??:confused:

EagleEye

Legacy Member
Wa maakt da nu uit? Ge kunt op 110% ofzo staan zenne, als middernacht van 't einde van uwe "maand" voorbij is, zit ge safe. En komt ge niet op smallband/hoger tarief. :)

Da's gewoon een glitchke van den interface, heeft geen effect op uw internetsnelheid of uwe factuur ;)

cram zei:
Trut
Videozone <--is van de redactie.be uit man bijt hond
zoêne lelijke vogel!

pietje666

Legacy Member
EagleEye zei:
Wa maakt da nu uit? Ge kunt op 110% ofzo staan zenne, als middernacht van 't einde van uwe "maand" voorbij is, zit ge safe. En komt ge niet op smallband/hoger tarief. :)

Da's gewoon een glitchke van den interface, heeft geen effect op uw internetsnelheid of uwe factuur ;)

zoêne lelijke vogel!

hebde dien draak gezien me diene zwart wit gestreepten bril?

spray-bunny

Legacy Member
tgc_9012 zei:
lolwtf

The word nigger was once just their name (derived from "negro"), and it took on such a negative connotation only because niggers are so fucking unpleasant. It came to be a pejorative based on their faults just like the word "pig" only worse. Think about that! Now they want to run from that name they earned. They want to ban it and blame us because THEY rape and steal and murder and whine and stink have the IQ of fucking turnips.

GMotha

Legacy Member
Dikke files door die rotstorm deze nacht:sop: Chance dat ik de kans had er tussen uit te kruipen en verderop de snelweg op te raken.

Tha_nOn

Legacy Member
Dennoman zei:
Ik denk dat het feit dat ze zaagt over dieren die niet modieus zijn al genoeg zegt over dat kalf haar IQ :')

Heb die ook gezien op MBH, ik dacht: "nee, da's onmogelijk" xD

maar zwart-wit is zo modieus :love:

alle mensen die kleur dragen in hun kleren zijn zo lelijk \o/

:sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan