Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Skipze

Legacy Member
Ik haat gewoon het vak frans, de leekrachtend a thet geven en de exames dervan (inclusief het leren ervan)

Maar Frans zelf? Nee, ik praat frans met mijn franstalige vrienden (voor zover ik het kan) en ook veel Franse films vind ik uitzonderlijk goed (Bienvenue chez les Chti's + La Haine zijn beide topfilmen)

ZackWhite

Legacy Member
Alles lijkt zoveel interessanter tijdens de examens he. Zlefs stickers van mn bureau afschrappen doe ik momenteel liever dan te leren :sop:

ZackWhite

Legacy Member
à l'interieur is ne topfilm en dingske
euhm hoe noemt em
arej
kzen het kwijt
mss voor nen andere keer :sop:

Skipze

Legacy Member
Die film doet mij gewoon verlange naar het luie bourgondische leventje in Frankrijk, daarmee dat ik die zo goe vind.

u4ea

Legacy Member
Skipze zei:
Ik haat gewoon het vak frans, de leekrachtend a thet geven en de exames dervan (inclusief het leren ervan)

Maar Frans zelf? Nee, ik praat frans met mijn franstalige vrienden (voor zover ik het kan) en ook veel Franse films vind ik uitzonderlijk goed (Bienvenue chez les Chti's + La Haine zijn beide topfilmen)

Ik zal mij corrigeren ,ik haat haat idd het vak :p
Voor morge speciaal een geklede broek ,hemd en das moeten halen -.-
of heb ik da al gezegd?:p
Ik kan echt ni vertalen van Nederlands naar Frans en ge moet da juist doen bij ELKE oefening :(
Voor da ge werkwoorden vervoegd moet ge die altijd eerst vertalen en als ge 2 kleine foutjes maakt(een letter te weinig of te veel) is uw zin fout.
Dat maakt het mij bijna onmogelijk boven de 50% te halen:(

kisthechef

Legacy Member
wall-o-flesh zei:
à l'interieur is ne topfilm en dingske
euhm hoe noemt em
arej
kzen het kwijt
mss voor nen andere keer :sop:

C'est arrivé près de chez vous?

(:love:)

Candyman66

Legacy Member
Die boeren met tractoren dezemorgen/avond die heel de boel blokkeerden op de E40 :angry:

alexii

Legacy Member
C schijf gecrashed, al mijn klassieke muziek kwijt en vele anderen dingen. Heb wel een backup van de rest. :(

:(

FurtiveDuck

Legacy Member
alexii zei:
C schijf gecrashed, al mijn klassieke muziek kwijt en vele anderen dingen. Heb wel een backup van de rest. :(

:(

Owned! Klassieke muziek is voor LP's niet voor HD's!

Fré_

Legacy Member
gthizzang zei:
Bievenue chez les Ch'tis = lege film, te Frans

ik heb in mn leven nu nog nie veel Franse films gezien, ma da blijft toch wel eens van de beste ze imo.

wireke

Legacy Member
Nooit gedacht dat ik Frans fijner zou vinden dan Duits...

Argh wat haat ik Duits.

Anoniem04

Legacy Member
lilpunk zei:
ik heb in mn leven nu nog nie veel Franse films gezien, ma da blijft toch wel eens van de beste ze imo.

Ik vond dat toch ook een redelijk goede film.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan