Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nooby4Ever zei:ja zoals ik, geboren in januarie + dna nog eens echt blijven zitten int 2de middelbaar![]()

Spectre zei:Godsdienst
wat een hoop crap zeg

Spectre zei:Godsdienst
wat een hoop crap zeg

. Normaal leer ik (als ik dan al leer want voor de meeste vakken is het niet nodig
) in de namiddag zo'n 1 à 2 uur zodat ik dan 's avonds op mijn gemak achter de computer kan zitten.Spectre zei:Godsdienst
wat een hoop crap zeg

di massimo zei:Ach dat zijn zo van die examens van: argumenteer je antwoord voldoende en het is juist..
Daar moet je dus gewoon goed kunnen zeveren![]()

Zijn ze hun zakskes al aan het inpakken ?Spectre zei:Het positieve is dat ze vanavond om 17 uur weg moeten zijn. Eens zien hoe dat gaat gebeuren
Heb ik dik mijn voeten aan geveegd en er ook mijn eigen mening bijgezet. Denk eerder wel dat hij het zal appreciëren want die zegt toch altijd dat wij niet in discussie gaan enzo met hem ^^Careless zei:Mij lijkt het eerder dat je zijn antwoord moet beargumenteren en zijn antwoord van in de les moet geven. Als je gewoon al laat blijken dat je niet godsdienstig bent geven de meeste godsdienstleerkrachten u al minder punten![]()
Hoezo blijven zitten? Ik ben er ook 17 en zit in het 5e?fireflymr zei:en nog blijven zitten ook...
Arifiene zei:Kzou graag es hebben dat bepaalde mensen wa rekening zouden beginnen houden met me, en niet zouden aannemen dat ik alles wel ok vind.
Werkt me echt op de zenuwen.