Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nooby4Ever

Legacy Member
:angry: nu heb ik al vanaf 2 uur koppijn en voel ik mij ni goed :cry: morge exaam, gelukkig ist maar aard. ma dan nog :sad:

noreeeee

Legacy Member
Arifiene zei:
Kzou graag es hebben dat bepaalde mensen wa rekening zouden beginnen houden met me, en niet zouden aannemen dat ik alles wel ok vind.
Werkt me echt op de zenuwen.

Misschien moet ge is beginnen met rekening houden met andere mensen :unsure:

Arifiene

Legacy Member
noreeeee zei:
Misschien moet ge is beginnen met rekening houden met andere mensen :unsure:

Kwist ni dat gij mij irl kende en mijn thuissituatie en vrienden kende?
Ahja, juist, you don't.

:)

FurtiveDuck

Legacy Member
Arifiene zei:
Kwist ni dat gij mij irl kende en mijn thuissituatie en vrienden kende?
Ahja, juist, you don't.

:)

Welcome to the interwebzz! Kijk, der zijn hier nen heleboel persoonlijkheden die rondlopen en constant in botsing komen met elkaar, zo ontstaan er discussies en die discussies vullen het forum: commerce!

Hier kies je niet met wie je wilt praten, soms kom je iemand tegen met wie het klikt, soms kom je iemand tegen die je niet kan uitstaan. Je kan onmogelijk verwachten dat iedereen rekening gaat houden met jezelf.

En neen, ik ken je thuissituatie ook niet, maar wat ik wel weet is dat je automatisch minder problemen zult hebben met je vrienden, want het zijn onderandere je vrienden omdat het klikt tussen jullie.

:unsure:

Och en by the way: Een poesje om je te troosten.

jer0nim07

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Tzijn echt wel ni altijd de buitenlanders die mensen irriteren hoor.

Wa heeft een-'niet buitenlands'-uitzien er mee te maken?

zoals frofro ook al zei, het ging in de discussie niet over allochtonen maar over marokkanen :ironic: daarom dat 'niet buitenlands'-uitzien er mee te maken heeft..


SweetEmmaRose zei:
Waarom gaat ge der eigenlijk dagen later nog op in *sigh*

omdat ik niet dag en nacht op het forum zit zoals sommigen hier...

Arifiene

Legacy Member
FurtiveDuck zei:
Welcome to the interwebzz! Kijk, der zijn hier nen heleboel persoonlijkheden die rondlopen en constant in botsing komen met elkaar, zo ontstaan er discussies en die discussies vullen het forum: commerce!

Hier kies je niet met wie je wilt praten, soms kom je iemand tegen met wie het klikt, soms kom je iemand tegen die je niet kan uitstaan. Je kan onmogelijk verwachten dat iedereen rekening gaat houden met jezelf.

En neen, ik ken je thuissituatie ook niet, maar wat ik wel weet is dat je automatisch minder problemen zult hebben met je vrienden, want het zijn onderandere je vrienden omdat het klikt tussen jullie.

:unsure:

Och en by the way: Een poesje om je te troosten.

Manee, noreee is gwn nen irritante gast en ik probeer hem da beschaafd duidelijk te maken.
Volgende keer zeg ik wel dat em een echte allochtoon is ofzo, k? ;)

FurtiveDuck

Legacy Member
Cat Fight!

Cat Fight!

Cat Fight!

Cat Fight!

Cat Fight!

Bende ******.

CtrlAshDel

Legacy Member
Arifiene zei:
Kzou graag es hebben dat bepaalde mensen wa rekening zouden beginnen houden met me, en niet zouden aannemen dat ik alles wel ok vind.
Werkt me echt op de zenuwen.
dikke vette ditto!

en als ge 't dan es durft te zeggen owee
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan