Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Carrion zei:Of terug lastig gevallen door buitenlanders?![]()
Arifiene zei:Kzou graag es hebben dat bepaalde mensen wa rekening zouden beginnen houden met me, en niet zouden aannemen dat ik alles wel ok vind.
Werkt me echt op de zenuwen.

noreeeee zei:Misschien moet ge is beginnen met rekening houden met andere mensen![]()
noreeeee zei:Misschien moet ge is beginnen met rekening houden met andere mensen![]()

Ah, op die manier.Dillyracer zei:paarsbloed vreest dat hij blijft zitten.
Arifiene zei:Kwist ni dat gij mij irl kende en mijn thuissituatie en vrienden kende?
Ahja, juist, you don't.
![]()

SweetEmmaRose zei:Tzijn echt wel ni altijd de buitenlanders die mensen irriteren hoor.
Wa heeft een-'niet buitenlands'-uitzien er mee te maken?
SweetEmmaRose zei:Waarom gaat ge der eigenlijk dagen later nog op in *sigh*
FurtiveDuck zei:Welcome to the interwebzz! Kijk, der zijn hier nen heleboel persoonlijkheden die rondlopen en constant in botsing komen met elkaar, zo ontstaan er discussies en die discussies vullen het forum: commerce!
Hier kies je niet met wie je wilt praten, soms kom je iemand tegen met wie het klikt, soms kom je iemand tegen die je niet kan uitstaan. Je kan onmogelijk verwachten dat iedereen rekening gaat houden met jezelf.
En neen, ik ken je thuissituatie ook niet, maar wat ik wel weet is dat je automatisch minder problemen zult hebben met je vrienden, want het zijn onderandere je vrienden omdat het klikt tussen jullie.
Och en by the way: Een poesje om je te troosten.

Nuytuh zei:Moet je geen poezen gaan redden.
dikke vette ditto!Arifiene zei:Kzou graag es hebben dat bepaalde mensen wa rekening zouden beginnen houden met me, en niet zouden aannemen dat ik alles wel ok vind.
Werkt me echt op de zenuwen.