Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ken er veel die da doen, ge zijt ni alleenDude87 zei:kramp in mijn voet potverdikke, zo pijnlijk dak spontaan in de lach schiet alsek daar een kramp in krijg
zijn er hier nog mensen die moeten lachen als ze zeer hebben?of zittek ook me nen raren hersenkronkel ofzo?
![]()
(alé zolang het ni te serieus is natuurlijk)forn9 zei:kannik da ni afzetten bij msn da mijn friendjuuuuhs hun eigen lettertype+kleur kunnen kiezen? Irritant, ni normaal
Gelukkig eet ze nog, dat is al iets. Had eerder vandaag wel vrij hevige koorts (40,5 graden - is ongeveer equivalent aan 39 graden voor een mens) en ligt er zeer lusteloos bij.Dennoman zei:Hond is ziek.
Op zich niet zo erg, maar aangezien ze zo oud is, mag het een wonder heten dat ze het einde van de week haaltGelukkig eet ze nog, dat is al iets. Had eerder vandaag wel vrij hevige koorts (40,5 graden - is ongeveer equivalent aan 39 graden voor een mens) en ligt er zeer lusteloos bij.
Hopelijk valt het nog op te lossen... 't is al een beetje beter, morgen naar de dierenarts.
Argh hé, heb die stress nu echt niet nodig, net wanneer ik zoveel te doen heb in het paas"verlof".

Mjah, 't is altijd zo als ge een hond hebt die ouder is dan de gemiddelde levensverwachting. 't Is een bouvierteefje en ze wordt 12 in de zomer, dus dat is toch al ongeveer 2 jaar "over datum". Hopelijk trekt ze het nog wat, maar jammer genoeg moet ge op alles voorbereid zijn. Onze vorige hond (bouvier, wel een reu) hebben we moeten laten inslapen op zijn 10 jaar, knal op de levensverwachting. 't Was echt versleten gerief, wilde niet meer eten en dergelijke.KiPpIe zei:Hopelijk komt alles nog goe me u hond. Kan mij inbeelden da het zwaar moet zijn als ge u beest zo ziet aftakelen![]()
Ik moet naar onder scrollen wil ik een thread kunnen lezen op dit forum.sh1b zei:Die kutbanner van GTA is terug... *zucht*
Gavin zei:Ik moet naar onder scrollen wil ik een thread kunnen lezen op dit forum.
De helft van de pagina is reclame, de andere helft is gevuld met de sticky's en een announcement.
![]()
Bad Religion zei:vandaag mijn c4 gekregen ... wegens 'te veel werknemers & te weinig werk.'
'crisis'
fuckdieshit
Mijn gulle gift zou gaan naar een fonds dat dient om de vergoedingen van mensen die reclame minder irritant kunnen implementeren te betalen.MiniJeffrey zei:Voel u vrij om een gulle gift te doen zodat 9lives kan blijven bestaan zonder reclame.

Shellshock zei:Niets minder dan pure moordlust krijg ik bij het zien van deze beelden. Die zielige hoopjes stront verdienen wat mij betreft de naam mens niet en kunnen in mijn ogen zonder proces een nekschot krijgen.
En wéér zijn het allochtonen. Met zijn vier tegen een. Hoe laf is dat.
www.dumpert.nl - CCTV van zomaar een Franse bus.
Castreren me een botte lepel moeten ze die