Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Crashtestdummy

Legacy Member
kramp in mijn voet potverdikke, zo pijnlijk dak spontaan in de lach schiet alsek daar een kramp in krijg :s

zijn er hier nog mensen die moeten lachen als ze zeer hebben? :unsure: of zittek ook me nen raren hersenkronkel ofzo? :sop:

n9ne

Legacy Member
kannik da ni afzetten bij msn da mijn friendjuuuuhs hun eigen lettertype+kleur kunnen kiezen? Irritant, ni normaal

Vordesh

Legacy Member
Auto afwassen, toerke mee doen.
Tijdens da toerke rijdt er nen auto of 5 voor mij nen tractor met een mestkar. Tractor draait af naar links op zijn veld en juist op het moment dat ik passeer zet em da spel open en da vliegt nog tot op men auto/gezicht door de wind -_-

Moeten ze da eigenlijk ni direct in de grond verwerken ofzo of mag da nog altijd gewoon los opt veld gespoten worden? Kdacht dak daar ooit iets van gehoord heb.


En dan voor mijn deur ne jonge gast in zenne jeep (+ remork wel) me zen ma tegen ofzo die normaal moeten wachten achter de geparkeerde auto's (2) ma hij had geen goesting verzekers, terwijl er van den andere kant al auto's afkwamen. Tscheelde een goei 5 cm of ze zaten opeen. Dan blijft em staan, stapt zijn ma uit en begint die tegen dien andern die zich ook niet wou verzetten (ma wel in zen recht was).. Moest ik da op die plek voorhebben, kleg gewoon men auto stil en kstap na binne en kijk wa tv ofzo :')

Vordesh

Legacy Member
Dude87 zei:
kramp in mijn voet potverdikke, zo pijnlijk dak spontaan in de lach schiet alsek daar een kramp in krijg :s

zijn er hier nog mensen die moeten lachen als ze zeer hebben? :unsure: of zittek ook me nen raren hersenkronkel ofzo? :sop:
ken er veel die da doen, ge zijt ni alleen :p (alé zolang het ni te serieus is natuurlijk)

eS

Legacy Member
forn9 zei:
kannik da ni afzetten bij msn da mijn friendjuuuuhs hun eigen lettertype+kleur kunnen kiezen? Irritant, ni normaal

Normaal staat daar bovenaan wel ergens een rood cirkelke met een streep door. Zijde direct van alle problemen verlost

chimairaa

Legacy Member
De Statistiek komt mijn oren uit, en ik heb dan nog niet het oefenboek :(.

Time

Legacy Member
Dat zulke marginale drughoofden toch zo'n prachtige muziek kunnen maken (Doherty). :/

Dennoman

Legacy Member
Hond is ziek.

Op zich niet zo erg, maar aangezien ze zo oud is, mag het een wonder heten dat ze het einde van de week haalt :( Gelukkig eet ze nog, dat is al iets. Had eerder vandaag wel vrij hevige koorts (40,5 graden - is ongeveer equivalent aan 39 graden voor een mens) en ligt er zeer lusteloos bij.

Hopelijk valt het nog op te lossen... 't is al een beetje beter, morgen naar de dierenarts.

Argh hé, heb die stress nu echt niet nodig, net wanneer ik zoveel te doen heb in het paas"verlof".

Implar

Legacy Member
We kunnen nog steeds niet zitten op het werk. Ze hebben besloten dat medewerkers die op krukken zitten 'lui' overkomen naar de mensen, de directie zou er beter zelf eens 8u staan (Plopsaland).
Tbegint serieus door te wegen...

KiPpIe

Legacy Member
Dennoman zei:
Hond is ziek.

Op zich niet zo erg, maar aangezien ze zo oud is, mag het een wonder heten dat ze het einde van de week haalt :( Gelukkig eet ze nog, dat is al iets. Had eerder vandaag wel vrij hevige koorts (40,5 graden - is ongeveer equivalent aan 39 graden voor een mens) en ligt er zeer lusteloos bij.

Hopelijk valt het nog op te lossen... 't is al een beetje beter, morgen naar de dierenarts.

Argh hé, heb die stress nu echt niet nodig, net wanneer ik zoveel te doen heb in het paas"verlof".

Hopelijk komt alles nog goe me u hond. Kan mij inbeelden da het zwaar moet zijn als ge u beest zo ziet aftakelen :(

Dennoman

Legacy Member
KiPpIe zei:
Hopelijk komt alles nog goe me u hond. Kan mij inbeelden da het zwaar moet zijn als ge u beest zo ziet aftakelen :(
Mjah, 't is altijd zo als ge een hond hebt die ouder is dan de gemiddelde levensverwachting. 't Is een bouvierteefje en ze wordt 12 in de zomer, dus dat is toch al ongeveer 2 jaar "over datum". Hopelijk trekt ze het nog wat, maar jammer genoeg moet ge op alles voorbereid zijn. Onze vorige hond (bouvier, wel een reu) hebben we moeten laten inslapen op zijn 10 jaar, knal op de levensverwachting. 't Was echt versleten gerief, wilde niet meer eten en dergelijke.

Ze slaapt nu wel goed en ze heeft toch wel goed gegeten, dus dat is al een kleine geruststelling. Nu hopen dat ze morgen al wat beter is.

Bad Religion

Legacy Member
vandaag mijn c4 gekregen ... wegens 'te veel werknemers & te weinig werk.'

'crisis'

fuckdieshit

Gavin

Legacy Member
sh1b zei:
Die kutbanner van GTA is terug... *zucht*
Ik moet naar onder scrollen wil ik een thread kunnen lezen op dit forum.

De helft van de pagina is reclame, de andere helft is gevuld met de sticky's en een announcement.

:niceone:

MiniJeffrey

Legacy Member
Gavin zei:
Ik moet naar onder scrollen wil ik een thread kunnen lezen op dit forum.

De helft van de pagina is reclame, de andere helft is gevuld met de sticky's en een announcement.

:niceone:

Voel u vrij om een gulle gift te doen zodat 9lives kan blijven bestaan zonder reclame.

Gavin

Legacy Member
MiniJeffrey zei:
Voel u vrij om een gulle gift te doen zodat 9lives kan blijven bestaan zonder reclame.
Mijn gulle gift zou gaan naar een fonds dat dient om de vergoedingen van mensen die reclame minder irritant kunnen implementeren te betalen.

Shellshock

Legacy Member
Niets minder dan pure moordlust krijg ik bij het zien van deze beelden. Die zielige hoopjes stront verdienen wat mij betreft de naam mens niet en kunnen in mijn ogen zonder proces een nekschot krijgen.
En wéér zijn het allochtonen. Met zijn vier tegen een. Hoe laf is dat. :puke:
www.dumpert.nl - CCTV van zomaar een Franse bus.

DuffyT

Legacy Member
Shellshock zei:
Niets minder dan pure moordlust krijg ik bij het zien van deze beelden. Die zielige hoopjes stront verdienen wat mij betreft de naam mens niet en kunnen in mijn ogen zonder proces een nekschot krijgen.
En wéér zijn het allochtonen. Met zijn vier tegen een. Hoe laf is dat. :puke:
www.dumpert.nl - CCTV van zomaar een Franse bus.

Man, wa eeft die kerel hen misdaan, en da taaltje, geen wonder da die kerel da nie ziet aankomen, ik wordt van zo'n dingen echt vies:angry:Castreren me een botte lepel moeten ze die:tongue:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan