Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[LRRP]

Legacy Member
Prodigy94 zei:
Damn, wa ziekelijke psychopaths :s ..laf.

Idd, als ze alleen zijn kruipen ze in hoekske en als ze met een ganse groep zijn, hebben ze een grote smoel.

^MystiQ

Legacy Member
pietje frietje zei:
Mijn neef heeft iets gelijkaardigs meegemaakt. Klemgereden op de baan, dan zijn ruit ingeslaan, hem eruit gesleurd en met 5 marokanen beginnen op slaan.

Kwas echt zo vies datk echt iedere marokaan die hieraan had meegedaan gwn kapot wou maken, mr je staat er zo machteloos tegenover..

Ik wil niet lastig doen, maar niemand wordt zomaar klem gereden om zomaar eens in elkaar geslaan te worden, net zoals die man in tielt die zomaar in brand gestoken wordt.

Er zijn altijd twee kanten aan het verhaal en het spijtige is dat we altijd weten wat er gebeurd is maar dat we nooit weten wat de oorzaak is. Mocht ik ooit klem gereden worden door vreemdelingen dan rijd ik desnoods mijn auto kapot maar mij zomaar overgeven en in elkaar laten slaan, no fucking way ze, dan rij ik ze nog liever vijf dood ;)

fireflymr

Legacy Member
Ge moet het zo zien, wordt ge aangevallen dan krijgt ge de vrijgeleide om die andere de grond in te slaan = fun ^^

[LRRP]

Legacy Member
fireflymr zei:
Ge moet het zo zien, wordt ge aangevallen dan krijgt ge de vrijgeleide om die andere de grond in te slaan = fun ^^

Ja wss. Mijn neef is buitenwipper geweest in verschillende dancings. Op een dag in dancing xxx fouilleerde hij een hollander die binnen wou. Plots trekt die een mes en wou mijn neef steken. Mijn neef geeft die een paar lappen op zijn domme kop en breekt zo zijn neus.
En ja hoor die heeft een staartje gekregen => rechtbank

BuffaloKampioen

Legacy Member
Ik geraak terug niet in slaap. Moet eens wat vroeger leren opstaan. Tegenwoordig rol ik er pas uit rond 10.00u waardoor ik pas in slaap geraak rond 02.00u.

noreeeee

Legacy Member
ugh zei:
Daar geef ik je wel gelijk in. Maar zwijg me van vakbonden. Als er nu een structuur is dat ze moeten afbreken dan is het dat wel. Achterhaalde beweging van uit een tijd waar men 70uur per week moest werken in gevaarlijke omstandigheden voor een hongerloon..

U weet toch dat de vakbonden veel minder macht hebben als vroeger. Het is de overheid en de werkgevers organisaties die alles in handen hebben. Ik verwijs u graag door naar mijn lessen arbeidsverhoudingen.

In de VSA waar de unions al langer met minder leden zitten is er duidelijk een verband tussen hoeveel % van de mensen lid zijn van de unions en de werktijden. De vakbonden kende rond de jaren 80-90 een lager ledental, wat blijkt na onderzoek. Dat tijdens de jaren 80-90 de gemiddelde arbeidstijden in de VSA zijn gestegen. Een gemiddelde amerikaan werkte in de jaren 70 minder als een gemiddelde amerikaan nu.

GenesisX

Legacy Member
Ongelofelijk slecht geworden door een zeevruchtje (praline) te eten :(.

ugh

Legacy Member
noreeeee zei:
U weet toch dat de vakbonden veel minder macht hebben als vroeger. Het is de overheid en de werkgevers organisaties die alles in handen hebben. Ik verwijs u graag door naar mijn lessen arbeidsverhoudingen.

In de VSA waar de unions al langer met minder leden zitten is er duidelijk een verband tussen hoeveel % van de mensen lid zijn van de unions en de werktijden. De vakbonden kende rond de jaren 80-90 een lager ledental, wat blijkt na onderzoek. Dat tijdens de jaren 80-90 de gemiddelde arbeidstijden in de VSA zijn gestegen. Een gemiddelde amerikaan werkte in de jaren 70 minder als een gemiddelde amerikaan nu.

En terecht, het zal alleen maar verslechteren met de vergrijzing. Dus een uitgangspunt van strijden voor minder werkuren gaat niet op imo.
En ja ze hebben minder macht, maar nog steeds te veel. Het hele concept van staken wordt veel te vaak gebruikt als excuus.
En nog erger, de mensen die dan wel willen werken worden gehinderd of aangevallen door de luierikken die zich verstoppen achter het 'recht van staken'.

Ik blijf erbij, ja er moet iets zijn om de werknemer te beschermen, maar de vakbonden is niet de goede oplossing. Dat is een verouderd systeem dat veel te snel misbruikt wordt.

Ik meen dan ook dat er een ander, nieuw alternatief beter zou zijn.

Xirtanneke

Legacy Member
Mijn vriend ook eens om iets naar de winkel gestuurd (thermos voor koffie). Zeggen ze hem daar: "Hou het kasticketje goed bij, mocht er een barst inkomen bij gebruik, kom hem dan gewoon ruilen." Onderweg naar zijn ouders (verjaardagscadeau) bekent hij me dat hij het kasticketje op het dashboard had gelegd, maar toen hij het raam opendeed om een sigaret te roken, het ticketje uit het raam vloog. Uiteraard barstjes te zien...

Fatalix

Legacy Member
pietje frietje zei:
Mijn neef heeft iets gelijkaardigs meegemaakt. Klemgereden op de baan, dan zijn ruit ingeslaan, hem eruit gesleurd en met 5 marokanen beginnen op slaan.

Kwas echt zo vies datk echt iedere marokaan die hieraan had meegedaan gwn kapot wou maken, mr je staat er zo machteloos tegenover..

Waar de feck gebeurd dit allemaal :/

pietje frietje

Legacy Member
Math'ke zei:
Ik wil niet lastig doen, maar niemand wordt zomaar klem gereden om zomaar eens in elkaar geslaan te worden, net zoals die man in tielt die zomaar in brand gestoken wordt.

Er zijn altijd twee kanten aan het verhaal en het spijtige is dat we altijd weten wat er gebeurd is maar dat we nooit weten wat de oorzaak is. Mocht ik ooit klem gereden worden door vreemdelingen dan rijd ik desnoods mijn auto kapot maar mij zomaar overgeven en in elkaar laten slaan, no fucking way ze, dan rij ik ze nog liever vijf dood ;)

Kwil ook nt lastig doen, ma mijn neef had helemaal niets verkeerd gedaan. De gasten waren onder invloed en waren krapuul. En wat jij zou doen in zo'n situatie kun je helemaal nt weten..

Sileced`

Legacy Member
Binnen een uur moet ik een open sollicitatie gaan doen, de stress begint al te komen :D

GMotha

Legacy Member
Manmanman, mensen die zelf hun systeem verkloten, blijven ontkennen dat ze't gedaan hebben en de schuld maar schuiven op eender wie ze maar kunnen. Alsof ik niet kan zien wat ze hebben uitgespookt:ironic:

Selderijstok

Legacy Member
pietje frietje zei:
Kwil ook nt lastig doen, ma mijn neef had helemaal niets verkeerd gedaan. De gasten waren onder invloed en waren krapuul. En wat jij zou doen in zo'n situatie kun je helemaal nt weten..

Da is toch bij iedereen zijn neef hé dat da gebeurd :p Van mij ook 2 maand geleden, hij was naar huis aan het fietsen met zijn vriendin en na 5 min kwamen er 6 vreemdelingen achter hen met hun brommers, allebei in de grond geduwd en mijn neef zijn kaak en neus gebroken, gekneusde rib zijn lief haar arm gebroken door de val met haar fiets.

Kan er ook niet inkomen wrm, maar ze wisten wie het allemaal was en ze hebben de ziekenhuiskosten moeten betalen en verder niks :s

Bosvos

Legacy Member
tijdje geleden wat foto's laten afdrukken bij Pixum om eens te testen. 27/3 verstuurd en vandaag nog altijd niks. Het heeft een tijdje goed gegaan bij de post, maar nu is het precies terug allemaal naar de kloten .
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan