[LRRP]
Legacy Member
Prodigy94 zei:Damn, wa ziekelijke psychopaths..laf.
Idd, als ze alleen zijn kruipen ze in hoekske en als ze met een ganse groep zijn, hebben ze een grote smoel.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prodigy94 zei:Damn, wa ziekelijke psychopaths..laf.
pietje frietje zei:Mijn neef heeft iets gelijkaardigs meegemaakt. Klemgereden op de baan, dan zijn ruit ingeslaan, hem eruit gesleurd en met 5 marokanen beginnen op slaan.
Kwas echt zo vies datk echt iedere marokaan die hieraan had meegedaan gwn kapot wou maken, mr je staat er zo machteloos tegenover..

fireflymr zei:Ge moet het zo zien, wordt ge aangevallen dan krijgt ge de vrijgeleide om die andere de grond in te slaan = fun ^^
/facial.cram zei:/faceknokels.
ugh zei:Daar geef ik je wel gelijk in. Maar zwijg me van vakbonden. Als er nu een structuur is dat ze moeten afbreken dan is het dat wel. Achterhaalde beweging van uit een tijd waar men 70uur per week moest werken in gevaarlijke omstandigheden voor een hongerloon..
noreeeee zei:U weet toch dat de vakbonden veel minder macht hebben als vroeger. Het is de overheid en de werkgevers organisaties die alles in handen hebben. Ik verwijs u graag door naar mijn lessen arbeidsverhoudingen.
In de VSA waar de unions al langer met minder leden zitten is er duidelijk een verband tussen hoeveel % van de mensen lid zijn van de unions en de werktijden. De vakbonden kende rond de jaren 80-90 een lager ledental, wat blijkt na onderzoek. Dat tijdens de jaren 80-90 de gemiddelde arbeidstijden in de VSA zijn gestegen. Een gemiddelde amerikaan werkte in de jaren 70 minder als een gemiddelde amerikaan nu.
pietje frietje zei:Mijn neef heeft iets gelijkaardigs meegemaakt. Klemgereden op de baan, dan zijn ruit ingeslaan, hem eruit gesleurd en met 5 marokanen beginnen op slaan.
Kwas echt zo vies datk echt iedere marokaan die hieraan had meegedaan gwn kapot wou maken, mr je staat er zo machteloos tegenover..
Math'ke zei:Ik wil niet lastig doen, maar niemand wordt zomaar klem gereden om zomaar eens in elkaar geslaan te worden, net zoals die man in tielt die zomaar in brand gestoken wordt.
Er zijn altijd twee kanten aan het verhaal en het spijtige is dat we altijd weten wat er gebeurd is maar dat we nooit weten wat de oorzaak is. Mocht ik ooit klem gereden worden door vreemdelingen dan rijd ik desnoods mijn auto kapot maar mij zomaar overgeven en in elkaar laten slaan, no fucking way ze, dan rij ik ze nog liever vijf dood![]()
pietje frietje zei:Kwil ook nt lastig doen, ma mijn neef had helemaal niets verkeerd gedaan. De gasten waren onder invloed en waren krapuul. En wat jij zou doen in zo'n situatie kun je helemaal nt weten..
Van mij ook 2 maand geleden, hij was naar huis aan het fietsen met zijn vriendin en na 5 min kwamen er 6 vreemdelingen achter hen met hun brommers, allebei in de grond geduwd en mijn neef zijn kaak en neus gebroken, gekneusde rib zijn lief haar arm gebroken door de val met haar fiets.